Leer/Leather Werk
-
Wouter Roets
- Administrator

Re: Leer/Leather Werk
More Manne
Ek het die voorreg gehad om Johan gestraand uiteindelik te ontmoet. Hy het hierdie houer saam gebring en ons het dit met een wat ek van Els & Co het vergelyk. Nou kyk boys daar is n enorme verskil in vakmansskap asook die kwaliteit van die materiaal. Johan soos gestraand vir jou verskeie kere gese jou werk is uitstekend om die minste te se. Kan nie wag vir my bestelling nie en nogmaals dankie vir die lekker kuiertjie.
Groetnis
Wout
Ek het die voorreg gehad om Johan gestraand uiteindelik te ontmoet. Hy het hierdie houer saam gebring en ons het dit met een wat ek van Els & Co het vergelyk. Nou kyk boys daar is n enorme verskil in vakmansskap asook die kwaliteit van die materiaal. Johan soos gestraand vir jou verskeie kere gese jou werk is uitstekend om die minste te se. Kan nie wag vir my bestelling nie en nogmaals dankie vir die lekker kuiertjie.
Groetnis
Wout
- jdpretorius
- Hero Member

Groot dankie Wout !!!!..... dit was n absolute vooreg om jou te ontmoet, en sommer baie lekker om te kon gesels oor allerhande manne dinge.....sê ook asb baie dankie vir daai wondelike vrou van jou en daai 2 ysters.Wouter Roets wrote:More Manne
Groetnis
Wout
Van nou af jy n "boeta" in my boekie.
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
Groete, Johan
-
Wouter Roets
- Administrator

Groot plesier Johan! Ek dra jou boodskap so oor, maar onthou volgende keer bring jy vir mamma saam. Ann sal ons nie vergewe as dit nie gebeur nie.
Groetnis
Boeta
Groetnis
Boeta
- jdpretorius
- Hero Member

Wouter Roets wrote:Groot plesier Johan! Ek dra jou boodskap so oor, maar onthou volgende keer bring jy vir mamma saam. Ann sal ons nie vergewe as dit nie gebeur nie.
Groetnis
Boeta

,.... verseker !!Ek dink my generaal sal dit ook baie geniet, en dink hulle 2 gan lekker kliek.
Groete, Johan
Groete, Johan
-
THOMAST
- Hero Member

Boeta en Beitel.. So bietjie alliterasie oppie Donderdag! 
- Xplicitly
- Sr. Member

Ek het vergeet om die op te sit toe dit klaar is.
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
.22LR CBC, .375 Ruger Howa, 7mm Rem. Mag. Steyr Mannlicher
- jdpretorius
- Hero Member

Dit het baie mooi gekom mater .....gebruik jy ook n airbrush ?Xplicitly wrote:Ek het vergeet om die op te sit toe dit klaar is. Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Groete, Johan
Groete, Johan
- jdpretorius
- Hero Member

LMGA,.....jis, jy's skerp na n klein SaterdagTHOMAST wrote:Boeta en Beitel.. So bietjie alliterasie oppie Donderdag!

Groete, Johan
Groete, Johan
- Xplicitly
- Sr. Member

Klient het vir my foto's gestuur van die messe met die skedes. Ek plaas ene hier.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- jdpretorius
- Hero Member

Jis, dit lyk "slick" .....die edc manne gan dit erg like.Xplicitly wrote:Klient het vir my foto's gestuur van die messe met die skedes. Ek plaas ene hier. Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Groete, Johan
Groete, Johan
- jdpretorius
- Hero Member

Leatherman sakkie vir n klient, wat nou nie kan wag vir more om hom te kom haal nie
. Hy wou ook spesefiek wit stiching hê....die keuse het nie sleg gekom nie en.my eintlik verbaas.
Ek moes n nuwe mould maak vir die grote en die sakkie pas nou self vir die groter Leathermans soos n 'Surge' of 'Super Tool*300M'.
Die sakkie is in werklikheid so klein bietjie donkerder bruin.....die ou selfoontjie gan ook net so ver met fotos neem.
......ja, ek weet ....daar is so 2 stekies an die agtergamt wat so 1/2mm uit lyn is
. Hy wou ook spesefiek wit stiching hê....die keuse het nie sleg gekom nie en.my eintlik verbaas.Ek moes n nuwe mould maak vir die grote en die sakkie pas nou self vir die groter Leathermans soos n 'Surge' of 'Super Tool*300M'.
Die sakkie is in werklikheid so klein bietjie donkerder bruin.....die ou selfoontjie gan ook net so ver met fotos neem.
......ja, ek weet ....daar is so 2 stekies an die agtergamt wat so 1/2mm uit lyn is
Sent from my SM-A515F using TapatalkYou do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Groete, Johan
Groete, Johan
- Xplicitly
- Sr. Member

Baie baie mooi. Ek is regrig bly om te sien jou casing is so goed gedoen - daar is nie oral druk plekke en knyp plekke en allerhande snye nie. Ek sien baie ouens gee nie aandag aan hul casing nie. Jy kan baie trots wees. Eendag as ek groot is! (Behalwe vir daai 1/2mm....)
- jdpretorius
- Hero Member

Dankie mater !Xplicitly wrote:Baie baie mooi. Ek is regrig bly om te sien jou casing is so goed gedoen - daar is nie oral druk plekke en knyp plekke en allerhande snye nie. Ek sien baie ouens gee nie aandag aan hul casing nie. Jy kan baie trots wees. Eendag as ek groot is! (Behalwe vir daai 1/2mm....)
....ja daai 1/2mm het my amper na n koue een toe gedryf
.....daai is maar deel van die pyn as n ou so op die rand werk en die onderste laag glip so bietjie met die stiching chisel.Deel van die geheim met die "casing" is om hom uit te haal as hy nog klam is sodat n ou van die merkies kan weg toor met n "foulder" of iets dergliks. Op n lekker warm dag is 3 of 4 ure in die mold genoeg dat hy mooi vorm hou. Die leer krimp dan mos altyd so klein bietjie as hy heeltemal droog is, so n ou kan maar bietjie spasie los as jy die mold maak.....'n 3mm werk gewoonlik goed. Ek gebruik tans shutterply vir die mold maar die vog pla bietjie na n paar "casings"......n 3D printer sou darem erg handig gewees het... Dalk moet ek maar oor gaan pine toe en dit net mooi seel.
Groete, Johan
Groete, Johan
- Viking
- Hero Member

Hi Johan,
Gebruik pine vir jou moulds en seel dit met rubber waterproofing, wat 'n waterbasis het!
Gebruik pine vir jou moulds en seel dit met rubber waterproofing, wat 'n waterbasis het!
" My idea of gun control is using BOTH hands!"
- jdpretorius
- Hero Member

Groot dankie Dirk !Viking wrote:Hi Johan,
Groete, Johan
Groete, Johan
- jdpretorius
- Hero Member

Darem Boeta sin ook klaar .....ek kon net 8 inpas met daai GROOT ghoene van hom
Die eerste 7 x rondte houer ook darem nou in werking, en het die belt lussies bietjie grooter gemaak
Die eerste 7 x rondte houer ook darem nou in werking, en het die belt lussies bietjie grooter gemaak
Groete, Johan
Groete, Johan
-
knipmes
- Hero Member

Goeie vakmanskap bly darem iets besonders.
- jdpretorius
- Hero Member

Passie en ocd is n black-sam in die selfde doppieknipmes wrote:Goeie vakmanskap bly darem iets besonders.
....Sent from my SM-A515F using Tapatalk
Groete, Johan
Groete, Johan
- DWB
- Hero Member

Regtig besonders!
Maar jy laat ons nou onnodig wonder wat is die groot ghoene
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
- jdpretorius
- Hero Member

DWB wrote:Regtig besonders!

......in die geval 505 en 416 se klonge Sent from my SM-A515F using Tapatalk
Groete, Johan
Groete, Johan
-
Carlc
- Sr. Member

Baie dankie vir my ammo pouch wat ek vanmiddag by jou opgetel het Johan. Dis duidelik jy oefen nie meer om leerwerk te doen nie. Puik afwerking. Manne julle kan maar bestel. Die kwaliteit is van die heel boonste rakke.
- jdpretorius
- Hero Member

Hi mater, baie dankie vir jou ondersteuning !Carlc wrote:Baie dankie vir my ammo pouch wat ek vanmiddag by jou opgetel het Johan. Dis duidelik jy oefen nie meer om leerwerk te doen nie. Puik afwerking. Manne julle kan maar bestel. Die kwaliteit is van die heel boonste rakke.
Hoop hy bring jou baie dae van plesier.
Groete, Johan
Groete, Johan
-
Wouter Roets
- Administrator

Dag Kerels
Kon toe nou gister uiteindelik my pouches by Johan gaan optel. Almal is al seker moeg om dit te hoor maar ek gaan dit maar weer se, Johnny-boy mag maar! Soos Carl se dit is eenvoudig van die hoogste gehalte daar buite en dit nog teen n baie billike prys. Ondersteun asb vir Johan om te sorg dat die talent en vaardigheid vir ons nie verlore sal gaan nie.
Nogmaals dankie Johan vir die puik diens en produk.
Lekker paasnaweek manne en dames
Wout
Kon toe nou gister uiteindelik my pouches by Johan gaan optel. Almal is al seker moeg om dit te hoor maar ek gaan dit maar weer se, Johnny-boy mag maar! Soos Carl se dit is eenvoudig van die hoogste gehalte daar buite en dit nog teen n baie billike prys. Ondersteun asb vir Johan om te sorg dat die talent en vaardigheid vir ons nie verlore sal gaan nie.
Nogmaals dankie Johan vir die puik diens en produk.
Lekker paasnaweek manne en dames
Wout
- Lategan1
- Hero Member

Wouter en Johan.
Proof is in the pooding, of so iets...
Jou terugvoer is belangrik, Wouter. Ek maak nota. Daar is min dinge lekkerder as om kwaliteit - gespel ei - te aanskou en voel nie.
Sterkte met jou nuwe beroep Johan. Ek aanvaar jy gaan nou konstruksie vaarwel roep?
Geniet julle Paasnaweek, sommer aan alle mede geselsers.
Beste.
Proof is in the pooding, of so iets...
Jou terugvoer is belangrik, Wouter. Ek maak nota. Daar is min dinge lekkerder as om kwaliteit - gespel ei - te aanskou en voel nie.
Sterkte met jou nuwe beroep Johan. Ek aanvaar jy gaan nou konstruksie vaarwel roep?
Geniet julle Paasnaweek, sommer aan alle mede geselsers.
Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 
- jdpretorius
- Hero Member

Baie dankie boeta Wout, dit was absoluut n vooreg om vir jou mooi goeitjies te maak.
@Lategan, ek sou graag n lewe vir my gesin wou skep met die leerwerk en weet nie wat die liewe Vader in gedagte het nie. Die moeilike deel is dat n ou nie n goei/regverdige prys kan vra vir die ure wat in die goed ingaan nie. Die aanvraag noe hoë kwaliteid ware is ook maar dun en min, en dan is die seker die moelikste tyd om iets nuuts aan die gang te kry....so dit is baie naels kou oor waar die volgende bestelling vandaan gaan kom.
Op die stadium moet ek soek vir vaste werk (enige werk) tensy daar n wonderwerkie gebeur....
Geseende feestyd vir almal
@Lategan, ek sou graag n lewe vir my gesin wou skep met die leerwerk en weet nie wat die liewe Vader in gedagte het nie. Die moeilike deel is dat n ou nie n goei/regverdige prys kan vra vir die ure wat in die goed ingaan nie. Die aanvraag noe hoë kwaliteid ware is ook maar dun en min, en dan is die seker die moelikste tyd om iets nuuts aan die gang te kry....so dit is baie naels kou oor waar die volgende bestelling vandaan gaan kom.
Op die stadium moet ek soek vir vaste werk (enige werk) tensy daar n wonderwerkie gebeur....
Geseende feestyd vir almal
Groete, Johan
Groete, Johan