Die "Rem700" is 'n 260RemAI en daai kolf se kleur is pepper ja ... ek het nog nie 'n 7mm nie
BOYDS KOLF MANNE
- Arnold
- Hero Member

Re: BOYDS KOLF MANNE
Die Howa is 'n 223Rem en die kolf se kleur is Blue sky
Die "Rem700" is 'n 260RemAI en daai kolf se kleur is pepper ja ... ek het nog nie 'n 7mm nie
- gideon
- Jr. Member

Arnold
Man ek is nou so groen van jaloesie rem 700 7mm rem wie gee om
dit is vir my vrek mooi. Hetook die pepper gevat
Man ek is nou so groen van jaloesie rem 700 7mm rem wie gee om
- Arnold
- Hero Member

Die kolf is vir 'n Remington 700 kort aksie ... dit is egter nie wat daarin is nie 
Die kolwe is regtig baie goeie waarde vir geld!
Die kolwe is regtig baie goeie waarde vir geld!
- Naas
- Full Member

Naand Manne.
Jammer ek kom eers nou terug.
Die posgeld tot by my in Nam was US$57.
Die kolf met posgeld tot by my in was 1040.00
Het net nog 250.00 invoer belasteng by ons poskantoor betaal.
Wat die afstend aangaan.ek het n haar sneller op my 270.die agterste
sneller sit perfek,en die voorste sneller sit bietjie ver,maar ek het net my draw op
die voorste sneller verlig,en dit werk soos n bom.my hande is nie baie groot nie.\
As ek so kan se my hand is oop,180mm van pols lyn na middel vinger punt.
Die kolf wat ek ontvang het is baie goed afgewerk.ek het my loop uit gehaal en netso ingesit sonder een probleem.
die loop was klaar free flaoting sonder dat ek gebed het.Ek het sommer self my bedding gedoen,met prattly steel.
seeker nie die beste opsie nie,maar my geweer gooi mooi,Het die naweek wat verby is,mooi vark beer op so 270m in die oog geklap.
Ek het presies 4weeke gewag, tot by my.
Ek het die pepper lam gevat.Die ander kleure was vir my net so mooi,maar was bang ek raak g,,,,t vol en dan begin heuk ek weer,
so het toe vir die pepper gegaan.nogsteeds mooi,maar meer natuurlik.
As daar nog iets is moet julle net vra,ek help graag.
Naas Potgieter
Jammer ek kom eers nou terug.
Die posgeld tot by my in Nam was US$57.
Die kolf met posgeld tot by my in was 1040.00
Het net nog 250.00 invoer belasteng by ons poskantoor betaal.
Wat die afstend aangaan.ek het n haar sneller op my 270.die agterste
sneller sit perfek,en die voorste sneller sit bietjie ver,maar ek het net my draw op
die voorste sneller verlig,en dit werk soos n bom.my hande is nie baie groot nie.\
As ek so kan se my hand is oop,180mm van pols lyn na middel vinger punt.
Die kolf wat ek ontvang het is baie goed afgewerk.ek het my loop uit gehaal en netso ingesit sonder een probleem.
die loop was klaar free flaoting sonder dat ek gebed het.Ek het sommer self my bedding gedoen,met prattly steel.
seeker nie die beste opsie nie,maar my geweer gooi mooi,Het die naweek wat verby is,mooi vark beer op so 270m in die oog geklap.
Ek het presies 4weeke gewag, tot by my.
Ek het die pepper lam gevat.Die ander kleure was vir my net so mooi,maar was bang ek raak g,,,,t vol en dan begin heuk ek weer,
so het toe vir die pepper gegaan.nogsteeds mooi,maar meer natuurlik.
As daar nog iets is moet julle net vra,ek help graag.
Naas Potgieter
- Johan JvR
- Hero Member

Hallo Arnold
Watse Nightforce het jy op jou geweer (vergroting, kruishaar ens.) Is maar net nuuskierig.
Lyk in elk geval baie mooi.
Groete
Watse Nightforce het jy op jou geweer (vergroting, kruishaar ens.) Is maar net nuuskierig.
Lyk in elk geval baie mooi.
Groete
- Arnold
- Hero Member

Johan, geen probleem. Dit is 'n 8-32X56 met NP-2DD reticle.
Die reticle was vir my baie "snaaks" in die begin en ek het hom gekies op aanbeveling van 'n paar ander manne. Nou sal ek nie skroom om weer 'n scope met so reticle te koop nie.
Die reticle was vir my baie "snaaks" in die begin en ek het hom gekies op aanbeveling van 'n paar ander manne. Nou sal ek nie skroom om weer 'n scope met so reticle te koop nie.
- Johan JvR
- Hero Member

het gou gaan kyk na daai NP-2DD, verstaan wat jy bedoel. Ek sou ook dink met so 'n tactical teleskoop sou mens eerder die MLR of NP-R1 kies....interessant !
Last edited by Johan JvR on Tue Jul 26, 2011 9:22 am, edited 1 time in total.
- Arnold
- Hero Member

Die teleskoop is gekies met f-klas en v?r skiet in gedagte. Omdat ek ook my turrets stel vir die verskillende afstande het ek nie eintlik afmikpunte op 'n reticle nodig nie.
Daai kolletjie stel my dan instaat om baie fyn te mik en mooi te (probeer) skiet
Daai kolletjie stel my dan instaat om baie fyn te mik en mooi te (probeer) skiet
-
Biltongjagter
Gideon, hier is die hele storie met kostes, tyd en al nou:
BTW in RSA 71.62
Klaringskoste RSA 30.00
Totale koste tot in jou hande R 989.52.
Tydperk:
Bestel 19 Julie 2011
Boyds pos 20 Julie 2011
Arriveer in RSA 26 Julie 2011 te Jhb. Int.
Vanaf Jhb. Internasionaal tot afleweringsadres: 3 Augustus 2011.
Heel spoedige proses! (Kon nog vinniger wees as SA pos bietjie roer!!!!)
Kolf koste + posgald vanaf VSA - R 887.90In hierdie gevalle dink ek dit sou beter wees om 'n 'unfinished' kolf te bestel - geen 'inlet' werk is aan so 'n kolf gedoen nie, ook nie finaal afgewerk nie - kos gemiddeld US$30.00 minder.
USPS (US Postal Services) se 'Priority Mail International' - al opsie beskikbaar - beloop tans US$54.55.
Dus indien kolf $69 kos en $54.55 = US$ 123.55 en indien R/$ wisselkoers om en by 7.18 is, kos die kolf jou minder as R900.00 om hier te kry.
BTW in RSA 71.62
Klaringskoste RSA 30.00
Totale koste tot in jou hande R 989.52.
Tydperk:
Bestel 19 Julie 2011
Boyds pos 20 Julie 2011
Arriveer in RSA 26 Julie 2011 te Jhb. Int.
Vanaf Jhb. Internasionaal tot afleweringsadres: 3 Augustus 2011.
Heel spoedige proses! (Kon nog vinniger wees as SA pos bietjie roer!!!!)
-
FE
- Hero Member

Hi Naas,
Het jy al jou kolf gekry en hoe lyk dit?? Is baie nuuskierig om te weet. Ek moet self vir my 'n nuwe kolf kry, en wil voorkom of dit die beste en goedkoopste opsie gaan wees. Daar is ouens wat vir my 'n kolf belowe het maar dit het by 'n belofte gebly.
Wag om van jou te hoor!!
FE
Het jy al jou kolf gekry en hoe lyk dit?? Is baie nuuskierig om te weet. Ek moet self vir my 'n nuwe kolf kry, en wil voorkom of dit die beste en goedkoopste opsie gaan wees. Daar is ouens wat vir my 'n kolf belowe het maar dit het by 'n belofte gebly.
Wag om van jou te hoor!!
FE
Born to hunt, but forced to work!
- Naas
- Full Member

@ FE
Ek het my kolf gekry,dis baie smaart.
Die kolwe is meer as die moeite werd vir die geld.
Jy sal nerens anders goedkooper weg kom nie.
Ek sal fotos hier plaas sodra ek tyd kry,my frou moet
eenege tyd nou aflaai,so weet nie waneer dit sal wees nie.
Naas Potgieter
Ek het my kolf gekry,dis baie smaart.
Die kolwe is meer as die moeite werd vir die geld.
Jy sal nerens anders goedkooper weg kom nie.
Ek sal fotos hier plaas sodra ek tyd kry,my frou moet
eenege tyd nou aflaai,so weet nie waneer dit sal wees nie.
Naas Potgieter
-
FE
- Hero Member

Hi Naas,
Baie dankie vir terug voor!! Volgende vraag ek volg nou maar net die prosedure op hulle web site om die bestelling te doen? Dan wil ek net weet as jy die vol okkerneut hout kolf bestel, kan hy dalk trek op na Bloemfontein of dink jy daardie hout sal al redelik droog en gestabiliseerd wees?? Of moet ek maar vir die ander opsie gaan?? Daar is net 3 keuses vir die p14 aksie NUTMEG LAMINATE en CHANNEL WALNUT!
Byvoorbaad Dankie
Edmund
Baie dankie vir terug voor!! Volgende vraag ek volg nou maar net die prosedure op hulle web site om die bestelling te doen? Dan wil ek net weet as jy die vol okkerneut hout kolf bestel, kan hy dalk trek op na Bloemfontein of dink jy daardie hout sal al redelik droog en gestabiliseerd wees?? Of moet ek maar vir die ander opsie gaan?? Daar is net 3 keuses vir die p14 aksie NUTMEG LAMINATE en CHANNEL WALNUT!
Byvoorbaad Dankie
Edmund
- gideon
- Jr. Member

Biltongjagter.
Ek vermoed die vakansie dae sal myne so bietjie vertraag. Maar baie dankie het myne 26 jun bestel en hy is nog nie hier nie.
Ek vermoed die vakansie dae sal myne so bietjie vertraag. Maar baie dankie het myne 26 jun bestel en hy is nog nie hier nie.
- gideon
- Jr. Member

26 jul meen ek
-
FE
- Hero Member

Dankie vir al julle raad. Ek het my kolf bestel op die 11/08/2011, en hy l? al klaar in Jhb erens vir clearance. So as alles goed gaan dan het ek hom binne kort. Sal julle laat weet as ek myne gekry het.
FE
FE
-
FE
- Hero Member

Dankie vir al die raad op die forum. Ek het my kolf gekry vandag! Lyk baie mooi, en dit is so vinnig. 11/08/11 bestel en vandag gekry.
- Martin Marais
- Hero Member

Hello almal.
Ek het my Boyds Varmint Thumbhole kolf vir my Ruger 243 Ackley op 03-11-2011 bestel en op 21-11-2011 ontvang. Die kolf is van hoogstaande gehalte. Die totale prys met invoerbelasting en posgeld was R1414-00.
Groete Martin
Ek het my Boyds Varmint Thumbhole kolf vir my Ruger 243 Ackley op 03-11-2011 bestel en op 21-11-2011 ontvang. Die kolf is van hoogstaande gehalte. Die totale prys met invoerbelasting en posgeld was R1414-00.
Groete Martin
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Pvdw
- Hero Member

Martin pragtage plank daai, ek het een op my 223.
Stel jouself gou voor by nuwe aansluitings en sien hoe vinnig die manne saampraat en jou laat tuisvoel. http://jaracal.com/http://jaracal.com/p ... .php?f=6.0
Peet
Stel jouself gou voor by nuwe aansluitings en sien hoe vinnig die manne saampraat en jou laat tuisvoel. http://jaracal.com/http://jaracal.com/p ... .php?f=6.0
Peet
Work to live, don"t live to work