Kamer polish? krap op dop
-
Eight
- Hero Member

Kamer polish? krap op dop
Ek het n nuwe howa 243 na ackley laat sny. Gevuurde doppe kom uit met n krap soos gesien in die foto. Moet ek die geweer na n geweersmit neem om die kamer te polish, kan ek dit self doen met n mop en iosso op n boor of moet ek ne worrie daaroor nie? Die geweer is akkuraat en doppe sit nie vas nie.
-
Eight
- Hero Member

Re: Kamer polish? krap op dop
Foto
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
Jaktrap
- Sr. Member

Naandse.
Ek het nou nie n Howa nie maar ek dink jy moet dalk kyk of die nie jou exstacter is wat die dop erens teen n skerp rand uittrek nie. My Savage het so gemaak.
Dit lyk vir my meer na n skuur merk as n slaan merk.
Hoop jy kom reg.
Mooiloop
Ek het nou nie n Howa nie maar ek dink jy moet dalk kyk of die nie jou exstacter is wat die dop erens teen n skerp rand uittrek nie. My Savage het so gemaak.
Dit lyk vir my meer na n skuur merk as n slaan merk.
Hoop jy kom reg.
Mooiloop
-
Andre308
- Hero Member

Eight,
Daardie krap lyk of dit die raceway van die slot is wat hom krap en nie die kamer nie.
Probeer n dop sonder n krap keer met jou vinger om nie aan die kant van die aksie te raak met extraction. As hy dan nie die krap kry nie dan is dit n skerp rand op die raceway.
Jy behoort ook die randjie te kan voel met jou pinkie daar binne. N stukkie water papier geplak met superglue op n hout dowel werk om hom glad te skuur. Maar net seker jy hou daai skuur papier uit jou kamer uit.
Andre
Daardie krap lyk of dit die raceway van die slot is wat hom krap en nie die kamer nie.
Probeer n dop sonder n krap keer met jou vinger om nie aan die kant van die aksie te raak met extraction. As hy dan nie die krap kry nie dan is dit n skerp rand op die raceway.
Jy behoort ook die randjie te kan voel met jou pinkie daar binne. N stukkie water papier geplak met superglue op n hout dowel werk om hom glad te skuur. Maar net seker jy hou daai skuur papier uit jou kamer uit.
Andre
-
J.A.N
- Jr. Member

Net soos Andre308 sê.
My Howa 308 maak presies diesefde, veral as ek die slot stadig oopmaak. Sodra ek die slot met bietjie spoed oopmaak gooi hy die dop uit sonder merke.
My Howa 308 maak presies diesefde, veral as ek die slot stadig oopmaak. Sodra ek die slot met bietjie spoed oopmaak gooi hy die dop uit sonder merke.
Beretta 9mm
BRNO .22
Lee Enfield .303 Brit
Howa 308 Win
BRNO .22
Lee Enfield .303 Brit
Howa 308 Win
- vbd
- Full Member

Daai merk kan van die feeding ramp af ook kom wanneer die rondte uit die magasyn opgetel word. Probeer n rondte in d keel sit en skiet en kyk of die merk nog steeds daar is.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Arnold
- Hero Member

As jou aksie mooi geblueprint was en die sluitnokke is haaks gesny krap hy moontlik teen n skerp hoekie. Is dit waarna julle manne verwys?
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk