Het enige iemand hier al te doen gekry met hierdie geweer?
n Vriend van my stel belang in so outjie in 300wsm. Hy hou nogals van mooi gewere en het my opinie gevra.
Afwerking, akkuraatheid, slotaksie ens. Enige insette sal waardeer word.
Steyr Classic II halfstock
- Smitstertjies
- Hero Member

Steyr Classic II halfstock
416 Rigby,338 Lapua Magnum,9.3x62; 30-06 Springfield,7.62 Soviet; 6.5x55 Sweed,6 Dasher,.22LR,40S&W;9mmParra,12Br
- Smitstertjies
- Hero Member

Re: Steyr Classic II halfstock
Niemand?
416 Rigby,338 Lapua Magnum,9.3x62; 30-06 Springfield,7.62 Soviet; 6.5x55 Sweed,6 Dasher,.22LR,40S&W;9mmParra,12Br
-
Basie2
- Sr. Member

Re: Steyr Classic II halfstock
Ek het Steyr pro hunter. Die slotaksie is glad en baie sterk. Die magasyn knip heeltemal los sodat jy kan laai. Dis van plastiek, nie staal, maar is nie ‘rotariedrum’ nie. Ek het myne 3 jaar en is tevrede. Afwerking van metaal is uitstekend.
Akkuraatheid is beter as wat ek kan skiet. Myne se toetsteiken was 16mm op 100m met 140gr ammo.
My 2c. Ek het 6.5x55. Ek sou baie graag full stock wil hê, maar kon nie kry nie. PS. Die slotaksie sluit ‘binne’n ring inset’ teen die loop. (Hoop ek verduidelik reg) en kan vir jou laat sweet indien jy slotaksie uithaal en jy skuif die ring- het met my gebeur, maar jy kan dit maklik regkry. Jy word gladnie aanbeveel om die loop van die kroon na slot skoon temaak nie, slegs van slotaksie, juins oor daai ring.
Jou vriend sal nie fout maak nie. Sterkte
Sent from my iPad using Tapatalk
Akkuraatheid is beter as wat ek kan skiet. Myne se toetsteiken was 16mm op 100m met 140gr ammo.
My 2c. Ek het 6.5x55. Ek sou baie graag full stock wil hê, maar kon nie kry nie. PS. Die slotaksie sluit ‘binne’n ring inset’ teen die loop. (Hoop ek verduidelik reg) en kan vir jou laat sweet indien jy slotaksie uithaal en jy skuif die ring- het met my gebeur, maar jy kan dit maklik regkry. Jy word gladnie aanbeveel om die loop van die kroon na slot skoon temaak nie, slegs van slotaksie, juins oor daai ring.
Jou vriend sal nie fout maak nie. Sterkte
Sent from my iPad using Tapatalk