Flat Line Bullets
- Capt. Yoda
- Hero Member

Flat Line Bullets
http://precisionrifleblog.com/2015/07/2 ... e-bullets/
http://2poqx8tjzgi65olp24je4x4n.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2015/07/Warner-Tool-Company-Flat-Line-Bullets-660x330.jpg
http://2poqx8tjzgi65olp24je4x4n.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2015/07/New-Flat-Line-Bullets-645x518.jpg
http://2poqx8tjzgi65olp24je4x4n.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2015/07/Warner-Tool-Company-Flat-Line-Bullets-660x330.jpg
http://2poqx8tjzgi65olp24je4x4n.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2015/07/New-Flat-Line-Bullets-645x518.jpg
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
Sangoma (IAN)
- Hero Member

Re: Flat Line Bullets
!!!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
Klopper
- Full Member

Dis jammer van daai prys, ek skat, AS on dit die kant kry gaan mens R 2000 betaal per 100 omtrent...dis rof!
- Arnold
- Hero Member

Ek het daai vanoggend gelees en dink toe dadelik aan Peregrine se koeels.
Ek kry nou 'n paar goedjies uit die VSA en een dollar kos my R18.3 as ek shipping en taxes insluit
Dit sal interesant wees om te weet of daai BC waardes getoets of bereken was. Ek sien daar is effense groewe/gleuwe in die koeël wat sekerlik die dravlak korter maak en so druk verminder (soortgelyk aan die Barnes koeëls met net vlakker gleuwe), hierdie tipe ding beinvloed BC negatief volgens Bryan Litz en daarom is die getoetste BC waardes van die GS custom koeëls heelwat minder as geadverteer. Dalk is die gleuwe nie die genoeg om 'n effek te hê nie.
Ek kry nou 'n paar goedjies uit die VSA en een dollar kos my R18.3 as ek shipping en taxes insluit
Dit sal interesant wees om te weet of daai BC waardes getoets of bereken was. Ek sien daar is effense groewe/gleuwe in die koeël wat sekerlik die dravlak korter maak en so druk verminder (soortgelyk aan die Barnes koeëls met net vlakker gleuwe), hierdie tipe ding beinvloed BC negatief volgens Bryan Litz en daarom is die getoetste BC waardes van die GS custom koeëls heelwat minder as geadverteer. Dalk is die gleuwe nie die genoeg om 'n effek te hê nie.
- Capt. Yoda
- Hero Member

EK het gesien die manne praat klaar daar onder Applied Ballistics se afdeling op accurateshooter oor die BC waardes en ek glo Bryan sal hul toets sodra hul beskikbaar raak. Volgens hulle dink hulle ook die prys gaan bq rof wees en die manne kan hul nie gebruik in comps wat daar na gonge geskiet word soos die precision rifle reeks nie
- Boesman10
- Hero Member

Is "Lathe turned solids" nie dieselfde as CFC machined solids nie?
“The Darkest Things about Africa has always been our Ignorance of it” – George Kimble
- Geno
- Administrator

Selfde ding. Dis net die operator wat verskil.Boesman10 wrote:Is "Lathe turned solids" nie dieselfde as CFC machined solids nie?
Lathe = Draaibank
CNC = rekenaar geprogrameerde draaibank.
Ek glo CNC werk is meer herhaalbaar.
Goed, beter, 6millimeter!
- Boesman10
- Hero Member

Ek is op die oomblik besig om twee nuwe CNC punte te toets. Linkerkantse een is 130 grein (BC 0.421) wat ek in die .308 probeer en regterkant is 170 grein (BC 0.540) wat ek in die .300 WM probeer en resultate lyk great. Wonder of mens die ontwerp nie nog verder kan stoot in die Flat Line punte se rigting nie.
http://i677.photobucket.com/albums/vv134/boesman10/IMG_8681_zpsf445jhq6.jpg
“The Darkest Things about Africa has always been our Ignorance of it” – George Kimble
-
Joe308
- Full Member

Ek sal eers daai BC's glo as Bryan Litz dit getoets het.... As the saying goes if it's too good to be true then....its too good to be true... Net die feit dat 'n snelheids venster vir G7 waardes gespesifiseer word is al klaar "fishy"... En dan het die punt nog druk bande...
- Capt. Yoda
- Hero Member

Joe ja ek glo ek sal ook ma by die bergers en amaxe bly vir bq lr skiet ma dis lekker om al die kompetiesie te sien
- JPS
- Hero Member

Boesman,Boesman10 wrote:Ek is op die oomblik besig om twee nuwe CNC punte te toets. Linkerkantse een is 130 grein (BC 0.421) wat ek in die .308 probeer en regterkant is 170 grein (BC 0.540) wat ek in die .300 WM probeer en resultate lyk great. Wonder of mens die ontwerp nie nog verder kan stoot in die Flat Line punte se rigting nie.
Impalas is al getoets hier op di forum
- Boesman10
- Hero Member

@JPS dit is nie Impalas nie. Die vorm is heeltemal verskillend
- JPS
- Hero Member

Maak? Dalk Expert? Deur Johan Yssel? Ek sal vanaand gou .30 130gn impala afneem en post.
Last edited by JPS on Fri Jul 31, 2015 1:23 pm, edited 1 time in total.
- heywillie
- Hero Member

Jys reg, dit lyk baie soos die Peregrine Range masters !Arnold wrote:Ek het daai vanoggend gelees en dink toe dadelik aan Peregrine se koeels.
30-06 Sako Finnbear
.22LR Mauser Oberndorf
Glock 19 Gen 4
6.5x55 Howa
375 Ruger Howa
38S&W
.22LR Remington Scoremaster
.22LR Mauser Oberndorf
Glock 19 Gen 4
6.5x55 Howa
375 Ruger Howa
38S&W
.22LR Remington Scoremaster
-
308Win
- Sr. Member

Hoe werk dit dat die koeels beide G1 en G7 BC's het? Soos wat ek dit verstaan is die G7 'n bootstert spitspunt en die G1 'n rondeneus platstert.
Aldus Wikipedia:
G1 or Ingalls (flatbase with 2 caliber (blunt) nose ogive - by far the most popular)[87]
G2 (Aberdeen J projectile)
G5 (short 7.5° boat-tail, 6.19 calibers long tangent ogive)
G6 (flatbase, 6 calibers long secant ogive)
G7 (long 7.5° boat-tail, 10 calibers tangent ogive, preferred by some manufacturers for very-low-drag bullets[88])
G8 (flatbase, 10 calibers long secant ogive)
GL (blunt lead nose)
Ek verstaan ook dat die BC verander soos wat die koeel se spoed verander.
Is die waardes soos aangegee dan net vir die gebruik in ballistiese rekenaarprogramme?
Aldus Wikipedia:
G1 or Ingalls (flatbase with 2 caliber (blunt) nose ogive - by far the most popular)[87]
G7 (long 7.5° boat-tail, 10 calibers tangent ogive, preferred by some manufacturers for very-low-drag bullets[88])
GL (blunt lead nose)
Is die waardes soos aangegee dan net vir die gebruik in ballistiese rekenaarprogramme?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Capt. Yoda
- Hero Member

308Win wrote:Hoe werk dit dat die koeels beide G1 en G7 BC's het? Soos wat ek dit verstaan is die G7 'n bootstert spitspunt en die G1 'n rondeneus platstert.
Aldus Wikipedia:
GL (blunt lead nose)
G1 BC word baie bepaal deur spoed(FB en Bootstert sal n G1BC he), hoe vinniger jy hom kan skiet hoe hoer is die BC gewoonlik en vervaardigers wat bootstertkoels maak gebruik G1 BC vir hulle.G1 se nr op die boks lyk/ is hoer as G7 maar is op baie koels misleidend, ons gebruik min G1 waardes. G7 is n "vaste" waarde wat nie deur spoed beinvloed word nie en ons gebruik hom, hy vertoon laer op die boks maar dit is die nommer om te gebruik
Last edited by Capt. Yoda on Sat Aug 01, 2015 1:05 pm, edited 1 time in total.
- Capt. Yoda
- Hero Member

http://02b0516.netsolhost.com/blog1/200 ... efficient/
Hier in die stuk verduidelik hulle dit mooier
If you look at the G1 standard projectile again in Figure 1, you might think; “it’s too bad there isn’t a standard that’s more representative for modern long range bullets”. In fact, there are several standard projectiles, all with different shapes, that are much more representative of modern long range bullets than the G1 standard. The standard that bears the closest resemblance to most modern long range bullets is the G7 standard, shown in Figure 2.
As you can see, the G7 standard projectile, with its long boat tail and pointed ogive bears a much stronger resemblance to a modern long range bullet than the G1 standard projectile. As a result, the BC of a modern long range bullet that’s referenced to the G7 standard is constant for all velocities! In other words, a trajectory that’s calculated with a ‘G7 BC’ doesn’t suffer from the same velocity dependence problems and inaccuracies as calculations that are made with a G1 BC.
-
308Win
- Sr. Member

Dankie. Net die leesstof wat ek nodig gehad het. Dit verklaar ook hoekom ek ALTYD meer clicks moet opgaan as wat die ballistiese rekenaarprogrammetjies vir my uitwerk. Omdat die vervaardigers van koeels omtrent altyd die G1 BC kwoteer as hul BC, het ek as kluit aangeneem dat dit dan die G7 BC is aangesien die profiel van die koeel dan 'n G7 profiel is.Capt. Oblivious wrote:http://02b0516.netsolhost.com/blog1/200 ... efficient/
If you look at the G1 standard projectile again in Figure 1, you might think; “it’s too bad there isn’t a standard that’s more representative for modern long range bullets”. In fact, there are several standard projectiles, all with different shapes, that are much more representative of modern long range bullets than the G1 standard. The standard that bears the closest resemblance to most modern long range bullets is the G7 standard, shown in Figure 2.
As you can see, the G7 standard projectile, with its long boat tail and pointed ogive bears a much stronger resemblance to a modern long range bullet than the G1 standard projectile. As a result, the BC of a modern long range bullet that’s referenced to the G7 standard is constant for all velocities! In other words, a trajectory that’s calculated with a ‘G7 BC’ doesn’t suffer from the same velocity dependence problems and inaccuracies as calculations that are made with a G1 BC.
As mens hier http://www.shootforum.com/forum/bulletdb.html kyk, meld hul ook nie of dit G1 of G7 BC's is nie. Met die hoe nommers, moet mens seker aanneem dit is dan die G1 BC's.
- Capt. Yoda
- Hero Member

Hulle sal op die pak se as dit G7 is soos berger en party ander maak.Ongelukkig gee meeste vervaardigers net die G1 want veral met n bootster koel lyk dit baie goed op die boks.
- Alliwyn
- Full Member

As ek 'n stuiwer mag ingooi...
Dis vir my baie goed om te sien dat LR koeëls soveel belangstelling wêreldwyd lok. Met hulle pryse lyk ons Peregrine Rangemasters se pryse nogal goed moet ek sê. Hulle BC waardes lyk nie vir my so vergesog as ek na die neus en boot stert vorm kyk nie. Die probleem wat ons tydens navorsing ervaar het met sulke lang neuse en lang boot sterte is dat akkuraatheid baie benadeel word. 'n Te lang neus kan ook veroorsaak dat 'n koeël "nervous" raak en dan word dit moeilik om in enige geweer aan die skiet te kry.
Daar is een aspek van die Flat line koeëls wat dalk problematies gaan wees, jy sal spesiaal jou kamer se "freebore" moet modifiseer om daai koeëls te kan toets/skiet en jy gaan nie veel aan die "jump" kan stel nie. Die rede hiervoor... Hulle het sover ek op fotos kan sien 'n taamlike wye enkel groef wat buite die dop aangetoon word. In my vroeëre ontwikkelings modelle van die Rangemasters het ek ook gebruik gemaak van 'n wye enkel groef (binne die nek), maar het die konsep laat vaar en ander oplossings gaan soek omdat dit die vryheid van die ou wat herlaai te veel inperk.
Terloops ek sien daar bestaan heelwat verwarring rondom die beste gebruik van G1 en G7 BC waardes. Albei kan goed benut word met ballistiese selfoon programme mits jou beplande terminaal snelheid nog heelwat bo klank spoed is. Die G1 model is nie in staat om die sleurkragte baie akkuraat rondom klank snelheid en net onder klank snelheid (die Transoniese gebied) te bereken nie. Dis ook nie baie goed met moderne ge-optimeerde koeël vorms vir lang afstand nie. Derhalwe is G7 beter geskik wanneer spitzer koeëls met 'n boot stert gebruik word.
Vir Peregrine Rangemaster koeëls word albei waardes, G1 en G7 gepubliseer en ons het baie moeite gedoen om seker te maak dis baie akkuraat.
Dis vir my baie goed om te sien dat LR koeëls soveel belangstelling wêreldwyd lok. Met hulle pryse lyk ons Peregrine Rangemasters se pryse nogal goed moet ek sê. Hulle BC waardes lyk nie vir my so vergesog as ek na die neus en boot stert vorm kyk nie. Die probleem wat ons tydens navorsing ervaar het met sulke lang neuse en lang boot sterte is dat akkuraatheid baie benadeel word. 'n Te lang neus kan ook veroorsaak dat 'n koeël "nervous" raak en dan word dit moeilik om in enige geweer aan die skiet te kry.
Daar is een aspek van die Flat line koeëls wat dalk problematies gaan wees, jy sal spesiaal jou kamer se "freebore" moet modifiseer om daai koeëls te kan toets/skiet en jy gaan nie veel aan die "jump" kan stel nie. Die rede hiervoor... Hulle het sover ek op fotos kan sien 'n taamlike wye enkel groef wat buite die dop aangetoon word. In my vroeëre ontwikkelings modelle van die Rangemasters het ek ook gebruik gemaak van 'n wye enkel groef (binne die nek), maar het die konsep laat vaar en ander oplossings gaan soek omdat dit die vryheid van die ou wat herlaai te veel inperk.
Terloops ek sien daar bestaan heelwat verwarring rondom die beste gebruik van G1 en G7 BC waardes. Albei kan goed benut word met ballistiese selfoon programme mits jou beplande terminaal snelheid nog heelwat bo klank spoed is. Die G1 model is nie in staat om die sleurkragte baie akkuraat rondom klank snelheid en net onder klank snelheid (die Transoniese gebied) te bereken nie. Dis ook nie baie goed met moderne ge-optimeerde koeël vorms vir lang afstand nie. Derhalwe is G7 beter geskik wanneer spitzer koeëls met 'n boot stert gebruik word.
Vir Peregrine Rangemaster koeëls word albei waardes, G1 en G7 gepubliseer en ons het baie moeite gedoen om seker te maak dis baie akkuraat.