Ek wonder net wat is die gemiddelde hoeveelheid keer wat mens doppe kan gebruik om te herlaai. Ek glo dit sal verskil van kaliber tot kaliber en ook van een vervaardiger na n ander en van die drukking waarteen herlaai word. Maar iewers is seker tussenin n gemiddeld. Ek het in die week iemand op die baan gekry wat ook met 300H&H skiet en volgens hom is al sy doppe al meer as 20 keer herlaai hy begin nou sukkel met sy groeperings gaan nou nuwe doppe koop. Is dit algemeen om n dop so baie te laai of is hierdie n uitsonderlike geval.
Ek luister.
Blok.
Doppe se Leeftyd
- BLOK
- Hero Member

Doppe se Leeftyd
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
"SPEED KILLS"
- Nico Harris
- Hero Member

Re: Doppe se Leeftyd
Ek gebruik winchester doppe vir my 30-06 en hulle is al 9 keur geskiet-as ek hulle nou laai is dit die 10nde keur! hulle lyk nog soos die dag wat ek hulle gekoop het! my pa se 375 h&h doppe het ek nou al 5 keur gelaai en hulle lyk ook nog perfek! my broer se 7x57 se doppe laai ek so 7 keer dan begi n van hulle groet en dan koop ek n nuwe batch- die geweer het n baie groot kamer en doppe rek baie!
groete
nico
groete
nico
.22LR , Mauser Obendorf
.223 Rem , Howa mini action
6.5 Creedmoor , Howa sporter
6.5 Creedmoor , Howa varmint
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9.3x62, Mauser Oberndorf A tipe
12ga , Mossberg boltaction
12ga , Mossberg pumpaction
9mm , Glock 43
.223 Rem , Howa mini action
6.5 Creedmoor , Howa sporter
6.5 Creedmoor , Howa varmint
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9.3x62, Mauser Oberndorf A tipe
12ga , Mossberg boltaction
12ga , Mossberg pumpaction
9mm , Glock 43
-
Stefan764
- Hero Member

Blok ek sou reken 10 is n goeie gemiddeld om vanaf te werk.
Hoe styf jou kamer is gaan n verskil maak en dan natuurlik ook of jy vol size of neck size.
Ek vol size elke keer en ek het n stelletjie van so 30x PMP doppe wat ek nou die 16e keer gelaai het. Ek gebruik hulle glad nie meer vir groepe skiet nie, net vir "loopwarmmakers". Het wel vir die grap noudiedag 3x van hulle random uitgekies, gelaai en toe met 139gn SST n 6,4mm groep geskiet. Kyk onder Trofeepapierbokke, hys da.
Groetnis
Stef
Hoe styf jou kamer is gaan n verskil maak en dan natuurlik ook of jy vol size of neck size.
Ek vol size elke keer en ek het n stelletjie van so 30x PMP doppe wat ek nou die 16e keer gelaai het. Ek gebruik hulle glad nie meer vir groepe skiet nie, net vir "loopwarmmakers". Het wel vir die grap noudiedag 3x van hulle random uitgekies, gelaai en toe met 139gn SST n 6,4mm groep geskiet. Kyk onder Trofeepapierbokke, hys da.
Groetnis
Stef
.22 LR - Oberndorf Mauser
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
6,5x284 Norma - Nosler M48
7x64 Brenn -Tikka M695
.375 Ruger - Ruger Alaskan
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
6,5x284 Norma - Nosler M48
7x64 Brenn -Tikka M695
.375 Ruger - Ruger Alaskan
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
- Monrique (SJ)
- Hero Member

Ek sou reken dat die norm seker so tussen 8-12 keer se herlaai is. Afhangend met watter kal. jy skiet, jou kamer se grote is en of jy vol size of slegs nek size.
- BLOK
- Hero Member

Dankie manne
Aangesien ek maar nog nuut is met die herlaai ding wil ek nie kanse vat nie en toe die man vir my se 20 keer toe vat ek dit maar met n knippie sout. My vorige stel doppe het ek almal 10 keer herlaai en toe eenkant gesit ek voel vir veiligheid dat hulle hul kant gebring het.
Blok.
Aangesien ek maar nog nuut is met die herlaai ding wil ek nie kanse vat nie en toe die man vir my se 20 keer toe vat ek dit maar met n knippie sout. My vorige stel doppe het ek almal 10 keer herlaai en toe eenkant gesit ek voel vir veiligheid dat hulle hul kant gebring het.
Blok.
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"
"SPEED KILLS"
"SPEED KILLS"
- Monrique (SJ)
- Hero Member

Hier naby my is n man wat met sy 25-06, Remington doppe skiet, en hulle is al 15x herlaai. Sover ek weet nek size hy net, maar na elke 5 herlaai vol size hy weer 1 x keer.
- Boesman
- Sr. Member

-
THOMAST
- Hero Member

Ek het my eerste lot Lapua doppe 22 keer herlaai.
Die doppe se nekke is na elke 4de herlaai met hitte behandel . Die lading was nie uitermatig hoog gewees nie (7mm08). Ek het begin voel dat die slagdoppies met minder drukking geseat word en toe maar vervang. Ek het baie moeite aangegaan om te sorg dat die gelaaide patrone net-net in die kamer gepas het, maar darem nog goed funksioneer.
My 7mm Mag se Norma doppe het ek omtrent 12 keer herlaai voordat hulle begin moeg raak het. Die ou roer se kamer was maar ook aan die groot kant en die doppe is harder gewerk.
Die doppe se nekke is na elke 4de herlaai met hitte behandel . Die lading was nie uitermatig hoog gewees nie (7mm08). Ek het begin voel dat die slagdoppies met minder drukking geseat word en toe maar vervang. Ek het baie moeite aangegaan om te sorg dat die gelaaide patrone net-net in die kamer gepas het, maar darem nog goed funksioneer.
My 7mm Mag se Norma doppe het ek omtrent 12 keer herlaai voordat hulle begin moeg raak het. Die ou roer se kamer was maar ook aan die groot kant en die doppe is harder gewerk.