Huntex 2026

Post Reply
Thunderhead
Hero Member
Hero Member

Huntex 2026

Post by Thunderhead »

Anyone going to Huntex this year?
Desperatezulu
Full Member
Full Member

Re: Huntex 2026

Post by Desperatezulu »

Bought a ticket yesterday - haven't been for a few years. I was pleased/impressed that they've made the tickets valid for any (single) day. The only downside might be excessive crowds on one day but it makes it more palatable for most of us to buy a ticket without having to commit on a specific day.
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Dink die jaar sal ek maar by die huis bly en al die China messe en braai spice n mis gee.
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Ons stal uit in Saal 5, no.517 en glo dit gaan 'n lekker skou vir almal wees!
Goed, beter, 6millimeter!
Thunderhead
Hero Member
Hero Member

Post by Thunderhead »

Sal n draai Saterdag maak.
Geno wrote: Tue Apr 21, 2026 10:51 am Ons stal uit in Saal 5, no.517 en glo dit gaan 'n lekker skou vir almal wees!
Dehan.Rheeder
Jr. Member
Jr. Member

Post by Dehan.Rheeder »

Gaan Saterdag draai gaan maak en gelukkig lyk dit my meeste plekke wat ek wil by draai is darm in saal 5
Tikka T3 Lite 30-06
Canik Mete SF Combat 9mm
win270
Hero Member
Hero Member

Post by win270 »

Brandstof, parkering en toegangsgeld alleen is al deesdae 'n aardige bedraggie. Ek dink bywoning gaan hierdie jaar nog laer wees.

En dan het Safari & Outdoor mos elke jaar ook hul eie "spesiale aanbiedinge" in dieselfde periode.
Lapua
Sr. Member
Sr. Member

Post by Lapua »

So wie hier het ook met die anti jag aktiviste tannies by Huntex gesels? Die een het sommer heel ongeskuk geraak toe ek uit die goedheid van my hart vir haar n pakkie biltong aangebied.😁
Ds J
Hero Member
Hero Member

Post by Ds J »

En toe is daar 'n begrafnis ... ;)
toxicsox
Sr. Member
Sr. Member

Post by toxicsox »

Huntex was gister ongemaklik besig. Ek is bly die uitstallers kry soveel ondersteuning. Dieselfde mense is nogsteeds daar, die voertuigsitplek covers stalletjie speel nogsteeds hulle musiek te hard, die neute is nogsteeds warm en dit bly nogsteeds lekker. Net besig.
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Lapua wrote: Mon Apr 27, 2026 5:21 am So wie hier het ook met die anti jag aktiviste tannies by Huntex gesels? Die een het sommer heel ongeskuk geraak toe ek uit die goedheid van my hart vir haar n pakkie biltong aangebied.😁
Die een ding wat ek jammer is ek gemis het
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
BunduRic
Jr. Member
Jr. Member

Post by BunduRic »

Nee, die bywonign was definitief nie later nie, was vrydag en sondag daar wees en altwee dae was dit stampvol.
win270 wrote: Wed Apr 22, 2026 1:17 pm Brandstof, parkering en toegangsgeld alleen is al deesdae 'n aardige bedraggie. Ek dink bywoning gaan hierdie jaar nog laer wees.

En dan het Safari & Outdoor mos elke jaar ook hul eie "spesiale aanbiedinge" in dieselfde periode.
saswart
Sr. Member
Sr. Member

Post by saswart »

lekker besig, nogal baie Chinese stalletjies, paar nuwe besighede wat goed is, groter (maw meer sale), meer van die jag, bewaring ens organisasies... en dan, Safari Outdoor biokot steeds, maar hul eienaars, OIH, het maar net SO opgesplit en elke ander besigheid apart gestuur...
DeVilliers
Full Member
Full Member

Post by DeVilliers »

Capt. Yoda wrote: Tue Apr 21, 2026 9:11 am Dink die jaar sal ek maar by die huis bly en al die China messe en braai spice n mis gee.
En daar was vrek baie van daai!

Was Saterdag daar en dit was stampvol.
Ek weet nie of dit die effort werd is nie. Daar is nie juis bargains nie en meeste uitstallers was maar dieselfde as die vorige jaar. Hier en daar iets nuut.
Dehan.Rheeder
Jr. Member
Jr. Member

Post by Dehan.Rheeder »

Ek en my Oom was vroeg saterdag in en het in saal 4 en 5 begin dit was heel rustig gewees maar hier by 11uur toe begin dit 'n vertrapping word kan nie by stalletjies uitkom nie so ons het 12uur tou op gegee na so paar minute in saal 2, is maar same old same old met die chinese messe en braai spice maar dit lyk darm hulle het probeer hulle in dieselfde saal hou soveel as moontlik. so hier en daar 'n goeie prys op dinge gesien maar as jy jou pryse ken is meeste van daardie ouens met 20%-30% duurder en dan adverteer hulle 10% afslag

sal volgende jaar weer gaan net vir die Natshoot aktiwiteit op my profiel en weer so kort rukkie rond hang tot dit besig raak
Tikka T3 Lite 30-06
Canik Mete SF Combat 9mm
henried
Hero Member
Hero Member

Post by henried »

Ons was Saterdag daar, was besig en soos altyd baie lekker om vir die forum manne hallo te gaan sê.
Henrie Degenaar
Life Christian Adventure http://www.lifeca.org
Train to hunt South Africa

"Deo Valente "
toxicsox
Sr. Member
Sr. Member

Post by toxicsox »

Ek moet sê die Chinese messe het ek net in een saal gesien en hulle was almal langsmekaar geplaas. Dit het my so 30 sekondes gevat om net verby hulle te stap en aan te gaan om na die ander uitstallers te kyk. Scroll verby😁
Post Reply