Skaal wat tot die 2de desimaal weeg
- ruaanb
- Hero Member

Re: Skaal wat tot die 2de desimaal weeg
Ek laai ook met n NHB150 al vir die laaste 6 jaar. Meer as tevrede.
- RUPERT
- Hero Member

Dankie Ruaanb. Ek is bly die skaal gee jou goeie diens. Ek is ook nog tevreede met myne wat al oor die 10jaar diens doen.
En ja hy het al hard gewerk met tye. Tot my friende hulle eie toerusting aangeskaf het.LOL
En ja hy het al hard gewerk met tye. Tot my friende hulle eie toerusting aangeskaf het.LOL
- Armand Steenkamp
- Hero Member

Ek sien hier is paar manne wat weer sleg lees o net die opskrif gelees het. Ek laai baoe van my kalibers net met n powder measure. In die geoter kalibers maak .2 van n grein geen verskil nie. Maar in n 17Hornet met n klein dopkapasiteit en n klein gaatjie in die loop maak dit wel n verskil. Loop lees maar van die manne oor die water wat die 17Hornet baie laai... daai .2 van n grein maak wel n verskil.
- Cobus Wessels
- Full Member

Ek is eintlik verlig om te sien dat ek bloot verkeerd gekoop het en nie verkeerd verstaan het nie. Kan iemand my in die rigting van die skaal stuur waarvan julle ptaat (kan nie nou terugkyk nie ....iets 150??)? Ek hou tog daarvan om soms 10 of 20 rondtes so presies moontlik in elke opsig te laai.
Sent from my SM-G991U1 using Tapatalk
- Capt. Yoda
- Hero Member

Praat met Rupert op die forum, NHB150Cobus Wessels wrote: Wed Oct 18, 2023 6:30 am Ek is eintlik verlig om te sien dat ek bloot verkeerd gekoop het en nie verkeerd verstaan het nie. Kan iemand my in die rigting van die skaal stuur waarvan julle ptaat (kan nie nou terugkyk nie ....iets 150??)? Ek hou tog daarvan om soms 10 of 20 rondtes so presies moontlik in elke opsig te laai.
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- RUPERT
- Hero Member

Hi Cobus
Stuur asb vir my jou kontak besonderhede na rupert@scalerite.co.za dan stuur ek vir jou n kwotasie.
Gee ook dan jou adress dan kan ek koerier kostes insluit.
Dankie
Stuur asb vir my jou kontak besonderhede na rupert@scalerite.co.za dan stuur ek vir jou n kwotasie.
Dankie
- Cobus Wessels
- Full Member

Baie dankieCapt. Yoda wrote:Praat met Rupert op die forum, NHB150Cobus Wessels wrote: Wed Oct 18, 2023 6:30 am Ek is eintlik verlig om te sien dat ek bloot verkeerd gekoop het en nie verkeerd verstaan het nie. Kan iemand my in die rigting van die skaal stuur waarvan julle ptaat (kan nie nou terugkyk nie ....iets 150??)? Ek hou tog daarvan om soms 10 of 20 rondtes so presies moontlik in elke opsig te laai.
- Cobus Wessels
- Full Member

Ek maak so. DankieRUPERT wrote:Hi Cobus
Dankie
-
Eight
- Hero Member

Ek het vandag my NUB 150 gekry maar instruksies is nie baie duidelik nie. Hoe unlock ek die skaal uit travel mode uit en hoeveel gewig gebruik ek om hom te kalibreer?
- RUPERT
- Hero Member

Hi Eight
Skakel my asb op kantoor sodat ek jou kan help. (011) 618-2554
Dankie
Skakel my asb op kantoor sodat ek jou kan help. (011) 618-2554
Dankie