Oë oop
-
Duif
- Full Member

Oë oop
Goeie dag,
Ek het op Youtube 'n paar sniper video's gekyk en van die snipers praat dat jy albei jou oë moet oop hou as jy skiet. Met die een kyk jy deur die teleskoop en met die ander een kan jy glo die omgewing sien. EK maak gewoonlik die een oog toe as ek skiet, maar het dit saterdag probeer op 100m dis iets om aan gewoond te raak maar is moontlik. Wat ek graag wil weet gaan ek my tyd mors om dit so te oefen met albei oë oop en ook hoe skiet die meeste skuts?
Dankie
Ek het op Youtube 'n paar sniper video's gekyk en van die snipers praat dat jy albei jou oë moet oop hou as jy skiet. Met die een kyk jy deur die teleskoop en met die ander een kan jy glo die omgewing sien. EK maak gewoonlik die een oog toe as ek skiet, maar het dit saterdag probeer op 100m dis iets om aan gewoond te raak maar is moontlik. Wat ek graag wil weet gaan ek my tyd mors om dit so te oefen met albei oë oop en ook hoe skiet die meeste skuts?
Dankie
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Savage AXIS II XP .308 Win
Savage Mod 11 .260 Rem
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Savage Mod 11 .260 Rem
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-
J le Roux
- Hero Member

Re: Oë oop
Dit maak sin. Ek skiet regs, my linkeroog is egter dominant. Dit maak dit moeilik, ook met boogskiet.
Vat genoeg skietgoed veld toe, daar's nie winkels nie.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Duif, ek het nou nie 'n skerpskutter balkie op my bors nie, maar ek het al 'n teiken of twee in digte bosse op bel afstand teen 'n berg omgedop. Om albei oë oop te hou, help my om vinnig die teiken op te spoor. Op teiken, loer ek na die waterpas op die teleskoop met my linker oog en net voor die skoot loop, sal ek my linker oog toemaak.
Ek vind dat my oë nie so vinnig moeg word nie. Wanneer ek vir 5 tot tien minute lank die teiken deur die teleskoop volg, begin my regter oog moeg raak en traan van die stremming. Indien die skoot dan vinnig moet loop, is daar nie tyd vir oë vryf nie.
Amper vergeet ek; ek het in die laaste twee CHASA baanskiete, baie goed geskiet op die vlakvark wat 35m ver staan deur albei oë oop te hou. Dus asof ek die geweer "stiller" hou en minder geneig is om oor die teiken te sweef met die kruishaar.
Ek vind dat my oë nie so vinnig moeg word nie. Wanneer ek vir 5 tot tien minute lank die teiken deur die teleskoop volg, begin my regter oog moeg raak en traan van die stremming. Indien die skoot dan vinnig moet loop, is daar nie tyd vir oë vryf nie.
Amper vergeet ek; ek het in die laaste twee CHASA baanskiete, baie goed geskiet op die vlakvark wat 35m ver staan deur albei oë oop te hou. Dus asof ek die geweer "stiller" hou en minder geneig is om oor die teiken te sweef met die kruishaar.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
-
Duif
- Full Member

Gawie, baie dankie. Ja dit is presies wat met my ook gebeur as ek 'n bok dop hou vir die regte skoot plasing sal my regter oog ook begind moeg raak en dit plae as die skoot moet loop soos jy ook sê. Iets nuuts wat ek nou op die baan sal oefen met albei oë oop te skiet.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Savage Mod 11 .260 Rem
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Savage Mod 11 .260 Rem
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Capt. Yoda
- Hero Member

EK skiet ook met al 2 oe oop of ek doen meeste van die tyd, dit kom maar van pellet skiet dae af waar jy met die een oog die tyken dop hou en dan met die ander een so half die vlae tussen jou en die tyken dop hou en ek skiet maar nog so veral op die baan. Ek het al agter gekom as dinge bq intense op die baan raak en ek konsentreur hard maak ek my linker oog toe maar dit pla my nie regtig nie. As ek na iets soek deur my scope sal ek ook altyd al 2 oe oop he, veral met groot vergroting scopes met kleiner FOV help dit my om die kruis vinnig op die tyken te kry op verder afstand
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
Duif
- Full Member

Baie dankie vir die skryweCapt. Oblivious wrote: Tue Nov 17, 2020 2:32 pm EK skiet ook met al 2 oe oop of ek doen meeste van die tyd, dit kom maar van pellet skiet dae af waar jy met die een oog die tyken dop hou en dan met die ander een so half die vlae tussen jou en die tyken dop hou en ek skiet maar nog so veral op die baan. Ek het al agter gekom as dinge bq intense op die baan raak en ek konsentreur hard maak ek my linker oog toe maar dit pla my nie regtig nie. As ek na iets soek deur my scope sal ek ook altyd al 2 oe oop he, veral met groot vergroting scopes met kleiner FOV help dit my om die kruis vinnig op die tyken te kry op verder afstand
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Savage Mod 11 .260 Rem
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Savage Mod 11 .260 Rem
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Smitstertjies
- Hero Member

Ek skiet ook met altwee oe oop.n Ander goeie tip wat ek by Piet Breedt gekry het is om op die kruishaar ipv die teiken te fokus. Jou onderbewussyn weet waar is die teiken.
416 Rigby,338 Lapua Magnum,9.3x62; 30-06 Springfield,7.62 Soviet; 6.5x55 Sweed,6 Dasher,.22LR,40S&W;9mmParra,12Br
-
Toxxyc
- Hero Member

Ek skiet baie met twee oë oop, ja. As ek op die baan lê maak ek maar een oog toe want dis mos maklik, geweer is klaar op teiken. As ek jag hou ek gewoonlik instinktief albei oop. Ek kan soortvan fokus van die een na die ander, met ander woorde kies watter oog ek mee dominant wil koekeloer, so dit help om die teiken te sien met die een oog en dan met die ander een deur die teleskoop te bevestig voor ek skiet. Dit klink snaaks as ek dit so verduidelik maar dis hoe ek skiet.
-
Duif
- Full Member

Ja met saterdag se probeer op die baan het ek dit ook so gevindToxxyc wrote:Ek skiet baie met twee oë oop, ja. As ek op die baan lê maak ek maar een oog toe want dis mos maklik, geweer is klaar op teiken. As ek jag hou ek gewoonlik instinktief albei oop. Ek kan soortvan fokus van die een na die ander, met ander woorde kies watter oog ek mee dominant wil koekeloer, so dit help om die teiken te sien met die een oog en dan met die ander een deur die teleskoop te bevestig voor ek skiet. Dit klink snaaks as ek dit so verduidelik maar dis hoe ek skiet.
Sent from my LM-G900 using Tapatalk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Savage Mod 11 .260 Rem
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Savage Mod 11 .260 Rem
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Ammion
- Hero Member

Indien jy met altwee oë oop skiet is dit belangrik dat jou dominante oog deur die scope kyk.
-
Krobb
- Full Member

Met oopvisier is dit net mooi andersom, kry jou korrel en visier opgelyn en fokus dan op die teiken.Smitstertjies wrote: Tue Nov 17, 2020 3:05 pm Ek skiet ook met altwee oe oop.n Ander goeie tip wat ek by Piet Breedt gekry het is om op die kruishaar ipv die teiken te fokus. Jou onderbewussyn weet waar is die teiken.
Dit is wat vir my werk.