AR15 Keuse in SA.
-
TBauermeister
- Newbie

AR15 Keuse in SA.
Goeie more
I'm in the market to get me a Ar15. I've done some initial research but found that their is not a lot of reviews. Can someone please assist in giving some guidance regarding their experience. My spending range is +- R20 000. I want to use the weapon on the farm - skiet vlakvarke, jakkals in die hardloop.
Jul hulp sal waardeer word.
Tommy
(Kathu, Noord Kaap)
I'm in the market to get me a Ar15. I've done some initial research but found that their is not a lot of reviews. Can someone please assist in giving some guidance regarding their experience. My spending range is +- R20 000. I want to use the weapon on the farm - skiet vlakvarke, jakkals in die hardloop.
Jul hulp sal waardeer word.
Tommy
(Kathu, Noord Kaap)
-
Toxxyc
- Hero Member

Re: AR15 Keuse in SA.
Whatever you choose, think carefully of your options from the USA with Biden now in charge. He's pretty anti-gun and it would suck to buy a US-made weapon now only to find you can't parts or mags.
- alecjohnson
- Hero Member

Musgrave AR maybe?
Toxxyc, I was under the impression that a AR clone is made in such a way that all are interchangeable, thus spare parts are universal. I have never handled a AR so I am "clueless". I myself really want to buy a R1 or mini 30 one day.
Toxxyc, I was under the impression that a AR clone is made in such a way that all are interchangeable, thus spare parts are universal. I have never handled a AR so I am "clueless". I myself really want to buy a R1 or mini 30 one day.
- Capt. Yoda
- Hero Member

Biden is nog lank nie in charge van niks nie, al wa oor hy in charge gaan wees is sy nappieToxxyc wrote: Fri Nov 13, 2020 9:15 am Whatever you choose, think carefully of your options from the USA with Biden now in charge. He's pretty anti-gun and it would suck to buy a US-made weapon now only to find you can't parts or mags.
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- Rudi Fischer
- Hero Member

Almost all furniture and mags are compatible on AR’salecjohnson wrote:Musgrave AR maybe?
That’s probably why most entry level AR’s come with such shitty stocks and pistol grips.
Everyone configures their gun to their own liking.
Loop baie saggies en dra n groot geweer !!!
-
Toxxyc
- Hero Member

Ek hoop van harte jy is korrek.Capt. Oblivious wrote: Fri Nov 13, 2020 10:31 amBiden is nog lank nie in charge van niks nie, al wa oor hy in charge gaan wees is sy nappieToxxyc wrote: Fri Nov 13, 2020 9:15 am Whatever you choose, think carefully of your options from the USA with Biden now in charge. He's pretty anti-gun and it would suck to buy a US-made weapon now only to find you can't parts or mags.
- pwdejager
- Sr. Member

Hi Tommy
In jou prys klas kan jy gerus kyk na die S&W M&P15 (rondom R14k), Ruger (rondom R18k) en miskien DPMS (rondom R14k).
Alle AR's (of kom ons se 90%) gebruik interchangeable parte, so dis nooit 'n probleem nie.
Jou AR gaan jou wel baie meer kos as R20k op die ou end kos (optics, mags en "cool" furniture en upgrades), maar gelukkig kan mens dit alles oor tyd aanskaf.
Groete Perry de Jager (Tas Tas Veritas)
In jou prys klas kan jy gerus kyk na die S&W M&P15 (rondom R14k), Ruger (rondom R18k) en miskien DPMS (rondom R14k).
Alle AR's (of kom ons se 90%) gebruik interchangeable parte, so dis nooit 'n probleem nie.
Jou AR gaan jou wel baie meer kos as R20k op die ou end kos (optics, mags en "cool" furniture en upgrades), maar gelukkig kan mens dit alles oor tyd aanskaf.
Groete Perry de Jager (Tas Tas Veritas)
Perry de Jager
Beretta Mod71 .22LR
CZ P07 (EDC)
CZ 455 .22LR
Tikka T3x CTR 6.5 CRD
Tikka T3x Varmint Hunter 300WSM
Bergara B14R 308Win
Ralph Badenhorst 6GT
Remington 870 12Boor
Beretta Mod71 .22LR
CZ P07 (EDC)
CZ 455 .22LR
Tikka T3x CTR 6.5 CRD
Bergara B14R 308Win
Ralph Badenhorst 6GT
Remington 870 12Boor
-
TBauermeister
- Newbie

Yes Perry. (tas tas)
Ek wil die beste intree vlak koop, om met die minste ekstras weg te kom. Gekyk na die nuwe DM4 Billit van Dave Sheer - lyk heel goed en in SA vir na verkope diens.
Ek wil die beste intree vlak koop, om met die minste ekstras weg te kom. Gekyk na die nuwe DM4 Billit van Dave Sheer - lyk heel goed en in SA vir na verkope diens.
- Arnold
- Hero Member

Kyk vir 'n S&W M&P15 Sport 2 ... vir die prys is dit vir my op die stadium die beste waarde vir geld. Gebruik die ekstra geld vir 'n magesyn of twee sights/optics. 'n Free float rail en adjustable gas block is ook nice om te hê. Snellers op meeste ARs is nie baie nice nie ... so daar is baie wat mens kan verander 
Versigtig vir die plaaslik vervaardigde ARs soos voorgestel. Sommige mense ondervind probleme maar jy moet maar jou eie navorsing hieroor doen.
Versigtig vir die plaaslik vervaardigde ARs soos voorgestel. Sommige mense ondervind probleme maar jy moet maar jou eie navorsing hieroor doen.
- pwdejager
- Sr. Member

Stem met Arnold, die S&W M&P 15 II moet die beste waarde vir geld wees.
Perry de Jager
Beretta Mod71 .22LR
CZ P07 (EDC)
CZ 455 .22LR
Tikka T3x CTR 6.5 CRD
Bergara B14R 308Win
Ralph Badenhorst 6GT
Remington 870 12Boor
Beretta Mod71 .22LR
CZ P07 (EDC)
CZ 455 .22LR
Tikka T3x CTR 6.5 CRD
Bergara B14R 308Win
Ralph Badenhorst 6GT
Remington 870 12Boor
- Hein M.
- Hero Member

BeslisArnold wrote: Fri Nov 13, 2020 12:11 pm Kyk vir 'n S&W M&P15 Sport 2 ... vir die prys is dit vir my op die stadium die beste waarde vir geld. Gebruik die ekstra geld vir 'n magesyn of twee sights/optics. 'n Free float rail en adjustable gas block is ook nice om te hê. Snellers op meeste ARs is nie baie nice nie ... so daar is baie wat mens kan verander
- JJV
- Hero Member

Ek het Ruger556 gekoop, geen probleem tot nou, hy het Nato kamer, en sy twist 1:8 is vir ligter tot swaar punte. Ek het net reddot opgesit.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
marthinus100
- Full Member

My mening en baie gaan daarmee verskil. Italiaans vir haalgewere, amerikaans vir AR's. Ek sal nie plaaslike AR's koop nie. Ek was glad nie beindruk met hulle nie. Vir budget is daai M&P15 sport 2 n baie goeie koop. Die ruger is ook nie sleg nie. As jy kan erens n Colt6920 OEM (bare bones upper, lower, loop, gas tube etc. Jy kies self stock en rails) kry is dit eerste prys en jy kan bysit wat jou smaak/begroting pas. Dit sal wel jou prysklas oorskei. Om eerlik te wees na geweer, scope mount, optics en magasyne is R20k nie veel nie, maar jy hoef nie als gelyk te doen nie.
Glock 17 Gen4
Beretta 1301 comp 24"
Daniel Defense DDM4 V7 Pro
Brno Mod 2e
Beretta 1301 comp 24"
Daniel Defense DDM4 V7 Pro
Brno Mod 2e
-
TBauermeister
- Newbie

Die 20k is net vir geweer soos vanaf rak. Wat van die AK-47 opsie? Hoor is net nie akkuraat nie.
- JJV
- Hero Member

Ek het voor my AR aankoop ‘n nuwe Norinco AK47 in my hande gehad,
dis net blik en slegte hout. Ek glo hy gaan skiet as jy die sneller trek, maar dis al. Jy kry beter opsies as die Norinco maar ek dink as jy wil customise met reddot etc moet jy vir AR gaan.
dis net blik en slegte hout. Ek glo hy gaan skiet as jy die sneller trek, maar dis al. Jy kry beter opsies as die Norinco maar ek dink as jy wil customise met reddot etc moet jy vir AR gaan. Sent from my iPhone using Tapatalk
- snakker
- Hero Member

Moenie ak opsie gaan nie (ek het en toe oor na AR). Onakkuraat en doppe/punte heelwat duurder as 5.56mm Soos voorgestel: S&W of Ruger is beste in tree opsiesTBauermeister wrote:Die 20k is net vir geweer soos vanaf rak. Wat van die AK-47 opsie? Hoor is net nie akkuraat nie.
Sent from my Redmi 7 using Tapatalk
-
Dewitt
- Sr. Member

Wat van die Galil wat Humansdorp adverteer, hy sal ook mos die job doen?
- pwdejager
- Sr. Member

Met enige AK, Galil etc sukkel mens om maklik goed soos flitslig, forward grip etc te monteer omrede hulle nie standaard met M-Lock of Key Lock of Picatinny rails uitkom nie. Mens moet ook vir specifieke mounts soek om scopes en reddots te mount.
Ek love the Galil en AK, maar as mens oorweeg om accessories op die wapen te sit, dan bly AR jou beste opsie.
Ek love the Galil en AK, maar as mens oorweeg om accessories op die wapen te sit, dan bly AR jou beste opsie.
Perry de Jager
Beretta Mod71 .22LR
CZ P07 (EDC)
CZ 455 .22LR
Tikka T3x CTR 6.5 CRD
Bergara B14R 308Win
Ralph Badenhorst 6GT
Remington 870 12Boor
Beretta Mod71 .22LR
CZ P07 (EDC)
CZ 455 .22LR
Tikka T3x CTR 6.5 CRD
Bergara B14R 308Win
Ralph Badenhorst 6GT
Remington 870 12Boor
-
Toxxyc
- Hero Member

Die VZ 58 reeks (veral die tactical model) werk met picatinny alles. Net soos AR. En dis 'n lekker geweer daardie. Diens in SA is ook nie sleg nie.
- Arnold
- Hero Member

Ek sien Dave Sheer het 'n special op hulle Trigger Tech snellers vir die AR ... dalk iets om solank aan te skaf