Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ek vermoed elke geweersmid in die land kan hier bygevoeg word. Daar sal iemand wees wat iets goeds kan se van die persoon.
Party mense is ook tevrede met minder as ander en net so het sommige smede hulle goeie punte en ander punte wat dalk nog so bietjie aandag kort
Dit is goed om te hoor dat julle tevrede is! Sal nogal nice wees om 'n interaktiewe kaart te he met waar die manne hulself bevind sodat mens sommer daar kan kyk wat aangaan. Die ou wat hierdie aanpak kan dan sommer geweerwinkels en skietbane ook op die kaar sit
Arnold wrote: Thu Apr 30, 2020 2:47 pm
Ek vermoed elke geweersmid in die land kan hier bygevoeg word. Daar sal iemand wees wat iets goeds kan se van die persoon.
Party mense is ook tevrede met minder as ander en net so het sommige smede hulle goeie punte en ander punte wat dalk nog so bietjie aandag kort
Dit is goed om te hoor dat julle tevrede is! Sal nogal nice wees om 'n interaktiewe kaart te he met waar die manne hulself bevind sodat mens sommer daar kan kyk wat aangaan. Die ou wat hierdie aanpak kan dan sommer geweerwinkels en skietbane ook op die kaar sit
Baie goeie idee Arnold, sal lekker wees om te weet wie is naby n mens en ook sommer kontak besonderhede te kan kry.
Top klas werk deur n nederige span manne. Al n hele paar gewere daar laat bou tussen my en my vriende. Die een is soos die ander en almal skiet op n tiekie.
Lategan1 wrote: Fri May 01, 2020 8:32 am
Ekskuus, was bedoel vir junkie!
Beste.
Dankie
Junkie, lengte van mooi Sweed se loop?
Beste.
Loop is 30” lank. Let wel dat ek n custom reamer met n +P throat het wat my p-max verder in die loop af stoot. Help met extra spoed. Loop het al 1400 skote deur en skiet nog .15MOA as ek my deel doen. Laaste ALRHA net een skoot gemis vir die dag en ook al full score met home geskiet.