Hierdie is 'n reeks wat ek op ingeskryf is en gee die perspektief oor jag in Brittanje. Die relevante deel is vanaf 16:30 in die video. Kyk hoe georganiseerd is die groenes en tot watter uiterstes hulle gaan om jag te diskrediteer. Die berig in ons koerante oor die "gevare van wildsvleis" is dus nie net 'n plaaslike ding nie. Dit word wereldwyd aangepak.
https://www.youtube.com/watch?v=CRLnJAiTeHg&t=1598s
Aksie teen wildsvleis
- tripodmvr
- Administrator

Aksie teen wildsvleis
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- william007
- Hero Member

Re: Aksie teen wildsvleis
Ek dink die groenies moet al die vrugte en Groente vir die arm en honger mense gee.
Want ek nog niks gesien waar hulle enige iets doen vir die gemeenskap nie.
Maar daar is wel waar SA jagters vir arm mense vleis geskenk het. Mense wat honger was.
so ja.
Want ek nog niks gesien waar hulle enige iets doen vir die gemeenskap nie.
Maar daar is wel waar SA jagters vir arm mense vleis geskenk het. Mense wat honger was.
so ja.
-
Toxxyc
- Hero Member

Re: Aksie teen wildsvleis
Ek het nog elke enkele keer van die vleis wat ek terugkry weggegee vir behoeftiges as ek gaan jag het. Hulle verwag dit nou al (sonder om dit lelik te bedoel) as die jagseisoen nader kom. Ek weet nie wat ek die jaar vir die manne gaan sê nie.