Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Pvdw wrote:
JD maak net seker jy mag wind terbune opsit waar jy woon. Hulle kan lekker lawaai en dus steurend raak. Baie stadsrade laat hulle nie in stedelike gebiede toe nie.
Baie dankie Peet, ek het dit nie geweet nie.....ek voel eintlik 'n bokerol vir die stadsraad maar wil nou nie my bure irreteer nie
Ek woon in 'n kompleks so 'n lawaai gaan veseker 'n probleem wees.
Is hulle almal maar raaserig of kry mens dalk wat sagter loop ? dit lyk ook of mens 2 tipes kry .... horisontaal en vertikaal
Sou een met 'n kleiner deursnee .....kom ons raai +/- 800mm....dan ook so erg raas ? maar dan seker weer hoeveel Watt hy gaan op wek ?
338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
JJV wrote:Het iemand al die $ uitgehaal vir Lithium batterye? Ek ken net Lood A/h ons is nog op 36V sisteem en hardloop 9x 12v 100Ah batterye eers in serie om 36v te kry en parallel om 300A/h te kry dus 3 stelle van 36V. Nie grid tied met 4kw MLT inverter wat al jaare loop. Sal graag die crap 12V “deep” cycle batterye wil scrap. Dink ek sal met 200A/h ook wegkom deur die nag. Waarna moet ek kyk? Trek net lae energie yskas en vrieskas en dalk waaier of 2 deur die nag. Dalk maar oorskakel 48V toe?? JJV
Sent from my iPhone using Tapatalk
JJV daar is so paar Li batterye in SA beskikbaar waarvan BYD en Pylontech seker die 2 maar algemene is. Rowwe prys vir die 2560W BYD48V Is so rondom R21-22000. Pylon 2400W 48V is so naastenby R16-17000.
Aanvanklik sluk man swaar aan die prys. Die lekker van hulle is dat hulle tot 6000 cycles waarborg met goeie sorg. BYD se claim is 100% discharge/ siklus en Pylon sin so 80%. Die ander ding is dat jy batterye kan bysit soos tyd aangaan. Loodsuur hou nie van nuwe batterye in 'n ou bank nie.
Naand sê, ek het so 2 weke terug my sonkrag stelsel in gesit, maar wou hom 'n tyd laat "loop" voor ek vertel.
2x 2.4kwh pylontech batterye
5kw inverter
4x 325w panele
My hele huis, behalwe geyser, hardloop heeldag op panele en laai nog batterye ook, as son sak loop huis op batterye en as batterye, wat ni sommer gebeur ni, te laag sak skop munisipale krag in om batterye op vlak te hou.
Die stelsel is so dat ek enige iets kan by las - nog inverter of batterye of panele.
Di pylontech batterye maak dit duur, maar soos julle reeds genoem het op di lang duur di geld werd.
Koste R83k
Dis nie so vrek duur nie.
Gou n vraag..
Dis bietjie van die draad af
Waar in Pretoria koop n man sonpanele en n 105amp Deep cycle battery.. Wil my kamp goed upgrade sodat 12v yskas daarop kan hardloop
Sent from my VFD 500 using Tapatalk
222 Sako
3006 Ben Musgrave mod 83
12 Smith Wesson pomp aksie
Izak H wrote:Naand sê, ek het so 2 weke terug my sonkrag stelsel in gesit, maar wou hom 'n tyd laat "loop" voor ek vertel.
5kw inverter
4x 325w panele
My hele huis, behalwe geyser, hardloop heeldag op panele en laai nog batterye ook, as son sak loop huis op batterye en as batterye, wat ni sommer gebeur ni, te laag sak skop munisipale krag in om batterye op vlak te hou.
Die stelsel is so dat ek enige iets kan by las - nog inverter of batterye of panele.
Di pylontech batterye maak dit duur, maar soos julle reeds genoem het op di lang duur di geld werd.
Koste R83k
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Hallo Izak , het jy lugversorgers ook op hierdie stelsel? Indien wel hoeveel en hoe groot?
Izak H wrote:Naand sê, ek het so 2 weke terug my sonkrag stelsel in gesit, maar wou hom 'n tyd laat "loop" voor ek vertel.
5kw inverter
4x 325w panele
Koste R83k
Hierdie klink omtrent presies na die sisteem wat ek nodig het. Watter maak Inverter het jy gebruik?
Izak H wrote:Dis nou 07h03, son sit nog laag en kwaai oos, panele wys reg noord, en hy maak al 98w se krag
Dit is die wonderlikste ding van 'n sonpaneel hy lê op die naat van sy rug in die son dan doen hy sy beste werk nes meeste mans glo hulle doen.
Ek het so 150w paneel met 'n Projekta controller wat my batterye laai in my kampwa. Hy maak so sagte deuntjie as hy begin laai en ek was al geskok om te hoor vroeg oggend as die donker net breuk begin hy te sing. My onkunde het altyd gedink dit is net direkte sonstrale wat die panele laat werk.
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
Izak H wrote:Dis nou 07h03, son sit nog laag en kwaai oos, panele wys reg noord, en hy maak al 98w se krag//uploads.tapatalk-cdn.com/20190327/764b2590d926069a2a78370f66e25e39.jpg
Kyk hierdie link vir nogal duur opsies maar omvattende oplossings, met "payback van etlike jare.
Mike
Van die pryde is rof!!! Lekker is dat jy klein kan begin en aanlas oor tyd. Dis maar my plan.
My 4kW grid tie sisteem het op sy beste gister perform met 'n totale lewering van 25.5kW/h. Dis meer as my verbruik deur die dag so ek sal moet begin wiskunde doen vir stoorplek.
Ek soek iets kleins wat vir my wi-fi modem kan krag gee vir 4 ure. Iets herlaaibaar. Dan dalk die LED TV ook, maar dis nie so noodsaaklik nie.
Enige voorstelle?
Hein M. wrote:Dalk het iemand reeds gevra / genoem..
Ek soek iets kleins wat vir my wi-fi modem kan krag gee vir 4 ure. Iets herlaaibaar. Dan dalk die LED TV ook, maar dis nie so noodsaaklik nie.
Enige voorstelle?
Groetnis!
Ek gebruik vir my wifi tans ñ RCT 2000va UPS, hy trek my wifi vir so 7-8 ure, wat vir my voldoende is, aangesien ek geen opvangs het nie, is my wifi my enigste bron van kommunikasie. Dus moet hy lank genoeg bystand gee as ons krag onderbrekings het, anders as loadshedding.
Savage Model 12 .22-250 Rem
Benelli Supernova 12 Br
Savage Custom 6.5Creedmoor
Savage Model 11 .243 Win
Glock 19 Gen 4 9x19mm
Mossberg 402 palomino .22 lever action
Canik TP9 Sub Elite 9x19mm
Howa 1500 338 Win Mag
5kw inverter
4x 325w panele
Koste R83k
Hierdie klink omtrent presies na die sisteem wat ek nodig het. Watter maak Inverter het jy gebruik?
Hein M. wrote:Dalk het iemand reeds gevra / genoem..
Enige voorstelle?
Groetnis!
Ek gebruik vir my wifi tans ñ RCT 2000va UPS, hy trek my wifi vir so 7-8 ure, wat vir my voldoende is, aangesien ek geen opvangs het nie, is my wifi my enigste bron van kommunikasie. Dus moet hy lank genoeg bystand gee as ons krag onderbrekings het, anders as loadshedding.