More manne,
Het bietjie raad nodig.
Die Oom (boer) op wie se plaas ons skiet baan is het my gevra om te help met die beheer van bobbejane op sy plaas.
Hulle maak groot skade en dis ook n guldige geleentheid om n paar randjies te maak, en meer "shares" in die Oom se goeie boekies te kry.
Ek het hulle al ietwat bestudeer en weet min of meer wat hul roetine is.
Nou, wat is die wetlike aspek hieraan verbonde? Ek het die limpopo en mpumalanga proklamasies vanaf die natshoot site gekry maar is nogsteeds nie seker nie. Die plaas is in mpumalanga maar grens aan limpopo, naby loskop dam.
Watse lisensies/permitte/ens. het mens nodig om bobbejane as varmints te jag?
Verals as mens die bobbejane wil verkoop aan taxidermists etc.
Groete
George
Sent from my SM-G610F using Tapatalk
Bobbejaan beheer
- Dweetster
- Sr. Member

Re: Bobbejaan beheer
GVC 86
Ek is seker as jy parkeraat skakel en vra, sal jy skade permit kan kry. Die eienaar moet dalk net n aanduiding van die skade met adres vir jou gee.
Hulle ondersoek die probleem (somtyds) maar behoord vir jou n pirmit uit te gee vir n aantal manlikke of vroulike diere.
Ek is seker as jy parkeraat skakel en vra, sal jy skade permit kan kry. Die eienaar moet dalk net n aanduiding van die skade met adres vir jou gee.
Hulle ondersoek die probleem (somtyds) maar behoord vir jou n pirmit uit te gee vir n aantal manlikke of vroulike diere.
-
OosKaapJagter
- Hero Member

Hier is so paar kontaknommers:
http://www.mtpa.co.za/index.php?biodiversity+1926
Ek sien in artikel 44 gelees met bylae 8, van die Mpumalanga Natuurbewaringswet 10 van 1998, dat bobbejane nie outomaties as probleemdiere beskou word nie.
http://www.mtpa.co.za/index.php?biodiversity+1926
Ek sien in artikel 44 gelees met bylae 8, van die Mpumalanga Natuurbewaringswet 10 van 1998, dat bobbejane nie outomaties as probleemdiere beskou word nie.
-
GVC86
- Full Member

Dankie vir almal se insette.
Die oom gaan aansoek doen vir n permit, sodra hy die verkry het dal ons begin werk aan die beheer van die getalle.
Die oom gaan aansoek doen vir n permit, sodra hy die verkry het dal ons begin werk aan die beheer van die getalle.