Kombuis Oordoen

Hou dit skoon en onsuggestief, dit is 'n openbare forum en enige iets wat nie pas nie sal verwyder word.
Post Reply
6mmMusgrave
Hero Member
Hero Member

Kombuis Oordoen

Post by 6mmMusgrave »

Naand Manne

Ek het maandag besluit om my vrou se kombuis oortedoen. Ek het chips gemaak en die olie op die stoof vergeet. Terwyl ek en ma in die tv kamer sit en tv kyk toe sien ek maar daar is n mooi oranje glans in die kombuis. Toe ek inkom is dit net vlamme. Na n gespartel om haar en die laaitie en die tiere uit die huis te kry blus ek die vlamme.

Met die is die hele famielie daar en almal skel my en kerm. Toe voel ek maar sleg en klim op n baarstoel en begin die kaste afwas om die skade te sien.

Amper op die einde besluit die stoel hy het genoeg gehad en gly onder my uit. Daar sweef ek met my 150kg grond toe. Slaan met my kop die 1 kas deur middel deur en slaan die grond dat ek dink die concrate gekraak het.

My heup en rug maak my dood. Ek loop met n kierie en mank mank maar ek lewe. Die liewe Vader het gekyk na my.

Die moral van die story moet nie skoonmaak nie los dit net so. So my my geweer wag ma moet n kombuis kry.
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Re: Kombuis Oordoen

Post by Hein M. »

Shit happen ;) Bly jy is darem olraait!

Mooi aand!
Flip Nel
Hero Member
Hero Member

Post by Flip Nel »

6mmMusgrave wrote:Naand Manne

Ek het maandag besluit om my vrou se kombuis oortedoen. Ek het chips gemaak en die olie op die stoof vergeet. Terwyl ek en ma in die tv kamer sit en tv kyk toe sien ek maar daar is n mooi oranje glans in die kombuis. Toe ek inkom is dit net vlamme. Na n gespartel om haar en die laaitie en die tiere uit die huis te kry blus ek die vlamme.

Met die is die hele famielie daar en almal skel my en kerm. Toe voel ek maar sleg en klim op n baarstoel en begin die kaste afwas om die skade te sien.

Amper op die einde besluit die stoel hy het genoeg gehad en gly onder my uit. Daar sweef ek met my 150kg grond toe. Slaan met my kop die 1 kas deur middel deur en slaan die grond dat ek dink die concrate gekraak het.

My heup en rug maak my dood. Ek loop met n kierie en mank mank maar ek lewe. Die liewe Vader het gekyk na my.

Die moral van die story moet nie skoonmaak nie los dit net so. So my my geweer wag ma moet n kombuis kry.
Is jy nou erenstig, hoop jy is okay, mens kan noggal seerkry met so 'n val, ek weet been there got the t-shirt
Ds J
Hero Member
Hero Member

Post by Ds J »

Jy sal maak dat n paar van ons se wederhelftes vra dat ons meer gereeld kos maak ;)

Hoop jy herstel vinnig, dankbaar dis nie erger nie.
6mmMusgrave
Hero Member
Hero Member

Post by 6mmMusgrave »

Naand manne baie dankie vir die goeie wense. Ek is van die kierie af nog bietjie mank maar dit raak darem beter. Maar ek hoor nog elke dag hoe ek die kombuis vernietig het.

Groete Jacques
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

bly julle is ok. dit kon baie lelik gewees het.

Sent from my SM-G570F using Tapatalk
338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
Post Reply