.22 Doppies sit vas.

Post Reply
HennieC
Hero Member
Hero Member

.22 Doppies sit vas.

Post by HennieC »

Dag sê.

Ek het 'n .22 rewolwer vir speel. ;) ;)
As ek high velocity ammo skiet dan sukkel die doppies om uit te spring uit die rol uit.
Standard velocity sit nie so erg vas nie. Het 'n boksie fiocchi hollow points gekry en hulle werk lekker.
Ander vriend van my het 'n .22 geweertjie wat dieselfde doen.

Hoekom sal die doppies vas sit?
Meteor
Full Member
Full Member

Re: .22 Doppies sit vas.

Post by Meteor »

Is die high velocity se doppie nie dalk langer?
Alles wat die moeite werd is vat tyd en tyd kan nie verdeel word
HennieC
Hero Member
Hero Member

Post by HennieC »

Meteor wrote:Is die high velocity se doppie nie dalk langer?
Is .22 ammo nie maar standaard lengte op doppies nie?

Ek het nog nie doppies gemeet nie. Die doppies lyk ewe lank.
F.L.A.S.H
Hero Member
Hero Member

Post by F.L.A.S.H »

Maak dalk die ejector op altwee skoon

Dalk is daar bietjie veilgoed wat maak dat die ejector nie genoeg "krag" het om die HV koels wat bietjie meer druk het en dus stywer in kammer sit.
HennieC
Hero Member
Hero Member

Post by HennieC »

Op die rewolwer eject die doppies deur met die hand uit te druk.
Het gedink om die rol te polish waar doppe in gaan.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Hennie, baie 22 rewolwers is gemaak om slegs "shorts" te skiet (my pa het so Gecado gehad). Kyk mooi of jy nie iets op die romp geskryf sien nie.

Die patrone van veral die ou Swartklip ammunisie was baie dik met was gesmeer. In my Krico maak dit die kamer taai en dan sit die doppies vas. Maak skoon met 'n olielappie en dan kan dit dalk help.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
HennieC
Hero Member
Hero Member

Post by HennieC »

tripodmvr wrote:Hennie, baie 22 rewolwers is gemaak om slegs "shorts" te skiet (my pa het so Gecado gehad). Kyk mooi of jy nie iets op die romp geskryf sien nie.

Die patrone van veral die ou Swartklip ammunisie was baie dik met was gesmeer. In my Krico maak dit die kamer taai en dan sit die doppies vas. Maak skoon met 'n olielappie en dan kan dit dalk help.
Die een is LR en Short. sal hom bietjie skoon maak en met ligte olie lappie by kom en toets.
Meteor
Full Member
Full Member

Post by Meteor »

HennieC wrote:
Meteor wrote:Is die high velocity se doppie nie dalk langer?
Is .22 ammo nie maar standaard lengte op doppies nie?

Ek het nog nie doppies gemeet nie. Die doppies lyk ewe lank.
Nie noodwendig

CCI Stinger en Mini-Mag
https://i.imgur.com/U0qURwx.jpg

Kan ook wees dat daai extra druk maar net die doppie harder teen die silinder se wand druk.
Alles wat die moeite werd is vat tyd en tyd kan nie verdeel word
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Is daardie patrone nie dalk LR en Magnum 22 nie?
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Flip Nel
Hero Member
Hero Member

Post by Flip Nel »

CCI makes the Stinger, it is a high velocity 22LR.

The 22 Stinger use a slightly longer case with a lighter (32 gr instead of a 36 or 40 gr bullet) but shorter bullet in conjunction with a slower burning powder charge to give better performance in rifles, not so much handguns. The overall length and rim are identical to the standard 22LR.
HennieC
Hero Member
Hero Member

Post by HennieC »

Ek het nog net Remington se HV en S&B se HV en SV geskiet en dan die Fiocci se Hollow points.
Jean Marais
Hero Member
Hero Member

Post by Jean Marais »

tripodmvr wrote: Die patrone van veral die ou Swartklip ammunisie was baie dik met was gesmeer. In my Krico maak dit die kamer taai en dan sit die doppies vas. Maak skoon met 'n olielappie en dan kan dit dalk help.
Ek dink die opmerking slaan die spyker op die kop. Maak die patroontjies se doppe ook maar eers bietjie skoon voor jy hulle skiet. Daai was kan nogal lollerig raak met die tyd saam en lekker taai word.
Kolskoot groete!!

Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
airhunter
Hero Member
Hero Member

Post by airhunter »

Wanneer daar heelwat shorts geskiet word en dan oorgegaan word na longs kan dit gebeur.
Die short "brand" n carbon ringetjie in die kamer wat dan die long dop effe kan laat vassteek.
Selfde gebeur met 357 rewolwers wanneer 38 spcl daarin geskiet word en dan teruggegaan word na 357.
The trouble ain't that there is too many fools, but that the lightning ain't distributed right.
Mark Twain
andre007
Hero Member
Hero Member

Post by andre007 »

In my puntjie-2-2 BSA geweer gebeur dit as ek koelle met n dik waslagie skiet, baie van hulle, die oplossing is maak die loop lekker skoon en hy loop weer oop anders gaan jy en jou knipmes goeie pelle raak!
"Mag ek nooit onthou word vir dit wat ek gejag het nie, maar eerder vir hoe ek gejag het."

Groete

Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
BenJacobs
Hero Member
Hero Member

Post by BenJacobs »

Ek het die selfde ervaar met my ou .22 olie oom se slot goed en maak seker die "pennetjies" is skoon. Dit het vir my gehelp.
Groete Ben
HennieC
Hero Member
Hero Member

Post by HennieC »

Jean Marais wrote:
tripodmvr wrote: Die patrone van veral die ou Swartklip ammunisie was baie dik met was gesmeer. In my Krico maak dit die kamer taai en dan sit die doppies vas. Maak skoon met 'n olielappie en dan kan dit dalk help.
Ek dink die opmerking slaan die spyker op die kop. Maak die patroontjies se doppe ook maar eers bietjie skoon voor jy hulle skiet. Daai was kan nogal lollerig raak met die tyd saam en lekker taai word.
Ek sal bietjie die raat volg. Dink dit is wat gebeur.
Dankie almal.
Post Reply