Hallo Ludwig
Ek het al Middelburg se parkrun n keer of wat gedoen. Heel gaaf.
Ongelukkig kom ek nie baie daarby uit nie.
Groete
Rasmus
Parkrun
-
Rasmus
- Hero Member

Re: Parkrun
Dis verseker so. Daar is n paar in Pretoria as ek reg is. Rerig n lekker inisiatief soos jy sê.
- Antonie
- Jr. Member

Hallo Ludwig,
Ek doen ook die parkruns - maar hier in JHB omgewing.
Het al die JHB parkruns gedoen behalwe Boksburg s'n.
Ek wil nog die Voortrekker Monument kom doen eendag.
Sal jou laat weet.
Ek doen ook die parkruns - maar hier in JHB omgewing.
Het al die JHB parkruns gedoen behalwe Boksburg s'n.
Ek wil nog die Voortrekker Monument kom doen eendag.
Sal jou laat weet.
- tau
- Hero Member

Baie nice, het laasjaar in Sao Paolo een gesien wat MASSIVE was. Die Kaap is nog bietjie stil, maar mense ontwikkel hulle oorals. Apps soos Strava en runtastic maak dit ook lekker om aan virtual 10km races ens deel te neem. Hy deel dan in volgens gewig, elevation gain ens en rate jou. EK doen baie MTB roetes op STrava man alleen en as ek by die huiskom kan ek sien hoe ek ten ander mense gedoen het.
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
The Tool from Toolbag.
- tau
- Hero Member

Ja en jy volg jou vriende en familie so dit is 'n lekker motiverings tool vir my. Kyk baie van die "vorige" gym en oefen planne was vir mense bedoel wat of jonk en fiks is op mense wat nog nie oorgewig of sleg geraak het nie. Nou kan jy kompeteer met mense van jou eie gewig en kaliber bier drinker. EN dan voel jy ook nie so sleg omdat die naaste wat jy aan 'n sub 50min 10k kom is met jou fiets.
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
The Tool from Toolbag.
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Dagsê.
Ek en my beter helfte het laas maand ook aan die "Park runs" begin deelneem.
Daar is een in Wellington, Stellenbosch, Franschhoek en binnekort een in die Paarl.
Die organisasie is puik en alles word uiters professioneel gedoen.
Van die registrasie op hul webwerf tot die uitslae en foto's wat binne 3 ure beskikbaar is.
Ek het my eerste een gestap saam met my vrou en dit binne 45 minute klaargemaak. Oor 'n bestek van 4 weke het my tyd darem verbeter na 30 minute. Ons het selfs begin om weer twee maal 'n week, na werk ook 'n uur te stap.
Die beste van als is.dat dit 100% verniet is. Jy moet net registreer op hul webtuiste en betyds opdaag om stiptelik om 8 uur te begin draf, stap of kruip.
Daar is een in Wellington, Stellenbosch, Franschhoek en binnekort een in die Paarl.
Van die registrasie op hul webwerf tot die uitslae en foto's wat binne 3 ure beskikbaar is.
Ek het my eerste een gestap saam met my vrou en dit binne 45 minute klaargemaak. Oor 'n bestek van 4 weke het my tyd darem verbeter na 30 minute. Ons het selfs begin om weer twee maal 'n week, na werk ook 'n uur te stap.
Die beste van als is.dat dit 100% verniet is. Jy moet net registreer op hul webtuiste en betyds opdaag om stiptelik om 8 uur te begin draf, stap of kruip.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
- twinhunter
- Sr. Member

Ou Buurman,eendag as ek groot is en brandstof baie duur is dan sal ek saam met jou gaan stap,draf of kruip.Gawie(13mm) wrote:Dagsê.