Hi Manne
Wat dink julle van die GT 500 boog.
Groette Thoei
Elite GT500
- Gerhard
- Hero Member

Re: Elite GT500
Soos reeds ges?
Dis soos die Toyota vs Ford vs Mazda debat.
Persoonlik hou ek nie van Elite boe nie.
Ander is weer mal oor hulle.
Maar nie een van die boog maatskapye vandag maak slegte boe nie...
Dis soos die Toyota vs Ford vs Mazda debat.
Persoonlik hou ek nie van Elite boe nie.
Ander is weer mal oor hulle.
Maar nie een van die boog maatskapye vandag maak slegte boe nie...
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
Battlefields of the Escarpment
-
Thoei
Dankie Gerard
Ek wou net weet oor ek n beginner is met die boog ding,het vir my n 500 gekoop.Ek sal maar moet sien wat hy vir my beteken.
Groette Thoei
Ek wou net weet oor ek n beginner is met die boog ding,het vir my n 500 gekoop.Ek sal maar moet sien wat hy vir my beteken.
Groette Thoei
- Francois Marais
- Administrator

Riaan
Daardie boog is n lekker jagboog, kwaai vinnig.
My raad......
Begin aanvanklik op LAE ponde skiet, ek weet dis n 80# boog, as jy hom kan afdraai tot so 60 sal dit goed wees, skiet hom daar dat jy eers goeie vorm kan aanleer. Boogskiet is soos golf, as jy eers n slegte gewoonte inge-oefen het, raak jy moeilik weer van hom ontslae. Daardie boog is baie aggresief, vandaar die spoed, en nie die maklikste boog vir n beginner om baas te raak nie, maar ek reken tog as jy so lig as moontlik beginne, en stadig opwerk, gaan jy hom wen, met die baie spoed wat daardie boog het is so 65# oor as genoeg om gewone wild mee te jag.
Ek het n 80# Mathews Monster, het n Kameelperd met hom geskiet op 72# en jag gewone wild met hom op 63#, niks meer nodig nie.
Met daai boog kan jy basies enige iets skiet, weet sy vorige baas het n buffel geskiet.
Geniet hom, onthou die fotos as jy ietsie skiet.
Mooi loop
Francois
Daardie boog is n lekker jagboog, kwaai vinnig.
My raad......
Begin aanvanklik op LAE ponde skiet, ek weet dis n 80# boog, as jy hom kan afdraai tot so 60 sal dit goed wees, skiet hom daar dat jy eers goeie vorm kan aanleer. Boogskiet is soos golf, as jy eers n slegte gewoonte inge-oefen het, raak jy moeilik weer van hom ontslae. Daardie boog is baie aggresief, vandaar die spoed, en nie die maklikste boog vir n beginner om baas te raak nie, maar ek reken tog as jy so lig as moontlik beginne, en stadig opwerk, gaan jy hom wen, met die baie spoed wat daardie boog het is so 65# oor as genoeg om gewone wild mee te jag.
Ek het n 80# Mathews Monster, het n Kameelperd met hom geskiet op 72# en jag gewone wild met hom op 63#, niks meer nodig nie.
Met daai boog kan jy basies enige iets skiet, weet sy vorige baas het n buffel geskiet.
Geniet hom, onthou die fotos as jy ietsie skiet.
Mooi loop
Francois