Hello almal
Ek wil by julle uitvind, maak lengte van jou bok se horings saak as jy vir jou trofees maak, of probeer jy jou herhinneringe vasvang vir jou lapa.
Ek hoor graag van julle
Groete
Johann
Trofees
- DWB
- Hero Member

Re: Trofees
Herhinderinge is wat tel vir my!
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
- Frederik
- Hero Member

Johann, dit is albei vir my maar die beklangrikste is dat die trofee op die muur storie kan vertel.
- gillie
- Hero Member

Vir my gaan dit meer oor die storie as net die lengte, bv as dit 'n lekker ou ram of bul was wat oor sy "prime" is met paar bakleimerke ens
Maar ek sal ook nie nee se vir 'n lang horing rooibokram nie !!! soek daai ene nog !
Maar ek sal ook nie nee se vir 'n lang horing rooibokram nie !!! soek daai ene nog !
-
atjie
- Newbie

Hi
Ek het tot dusver ek eerste bok van n soort vir my laat opstop vir die vereering daarvan,
wat my wel so bietjie vies gehad het was n 26 duim rooibok ram met baie merke op sy neus en ore n regte vegter toe fix die taxidermis dit.
Ek het tot dusver ek eerste bok van n soort vir my laat opstop vir die vereering daarvan,
wat my wel so bietjie vies gehad het was n 26 duim rooibok ram met baie merke op sy neus en ore n regte vegter toe fix die taxidermis dit.