Skietbaan Oprig - Hulp asb
-
Jamma
- Full Member

Skietbaan Oprig - Hulp asb
Goeie More Manne,
Is daar daar iemand wat my kan help met die. Ons het gisteraand ons laaste vergadering gehou en nou moet die grondverskuiwing begin.
Ek soek iemand wat my kan raad gee oor hoe om die konstitusie te laat opstel want ons het dit nodig om n bankrekening te open en ek soek ook n voorbeeld van n skietbaan se grondwet en reel sodat ek met die prokureurs kan praat om my te help.
Dit gaan n ge akrediteerde baan wees so die dinge moet reg gedoen word. As enige iemand my kan help waar om te begin en hoe dit gedoen moet word sal ek dit baie waardeer.
Groete
Jamma
Is daar daar iemand wat my kan help met die. Ons het gisteraand ons laaste vergadering gehou en nou moet die grondverskuiwing begin.
Ek soek iemand wat my kan raad gee oor hoe om die konstitusie te laat opstel want ons het dit nodig om n bankrekening te open en ek soek ook n voorbeeld van n skietbaan se grondwet en reel sodat ek met die prokureurs kan praat om my te help.
Dit gaan n ge akrediteerde baan wees so die dinge moet reg gedoen word. As enige iemand my kan help waar om te begin en hoe dit gedoen moet word sal ek dit baie waardeer.
Groete
Jamma
-
Jonie
- Full Member

Re: Skietbaan Oprig - Hulp asb
Jamma
Soek hier op die forum vir Herculus Louw , hy het baie ondervinding of sal jou kan verwys na iemand wat weet.
groete
Jonie
Soek hier op die forum vir Herculus Louw , hy het baie ondervinding of sal jou kan verwys na iemand wat weet.
groete
Jonie
.22 Bruno,22/410 El Gamo, 223 CZ,25-06 Zastava, 6.5x47 Lapua,7x57 Manlichter Schoenaer,303 MK1 , 308 RSA Pacnor loop, 30-06 Bruno aksie Broughton loop,12 BR pomp, 9mm P Norinco, BSA no1 en BSA no 2 Windbuks
-
Jamma
- Full Member

Ek weet nie heeltemal hoe dit werk nie maar is iemand dalk op die betuur van n skietbaan dat hulle vir my n voorbeeld van hulle konstitusie kan aanstuur ? As n mens dit nou mag doen.
Groete
Jamma
Groete
Jamma
- Louis Kriel
- Hero Member

Die wetlike aspekte waaraan die baan moet voldoen is ook nou die dag hier iewers geplaas
-
Jamma
- Full Member

Baie Dankie vir al die raad. Hercules het my sommer vinnig gehelp!
Groete
Jamma
Groete
Jamma
-
Beyers
- Hero Member

Baie Sterke met die oprig van die baan
Ek het reeds in 2012 aansoek gedoen by NRCS, sukkel om hul te kry om emails te antwoord. Die baan is ten minste geregistreer.
Beyers
Ek het reeds in 2012 aansoek gedoen by NRCS, sukkel om hul te kry om emails te antwoord. Die baan is ten minste geregistreer.
Beyers
-
bor
- Newbie

Jamma stuur vir my ook die dokumente as jy kan ek wil dieselfde doen net in die Vrystaat
-
Zack Benade
Ek het met Pannetjie gepraat. Hy ken die mense by NRCS.
Hy ken die moet en moenies en sal julle help.
Enige baan is SA is 'n plus punt. As die baan is Parys reg is sal ek kom skiet en fly.
Hy ken die moet en moenies en sal julle help.
Enige baan is SA is 'n plus punt. As die baan is Parys reg is sal ek kom skiet en fly.
-
Hercules Louw
- Hero Member

Bor, stuur vir my 'n pm met jou kontakbesonderhede en e-pos adres, dan kan ek vir jou 'n behoorlike grondwet van 'n skietklub stuur wat al vir baie jare goed funksioneer.bor wrote:Jamma stuur vir my ook die dokumente as jy kan ek wil dieselfde doen net in die Vrystaat
-
Vlooi1996
- Newbie

Hou ons op hoogte van vordering
[glow]HUNTiNG....... If not, why not?[/glow]
- Christo
- Hero Member

Jamma, lyk my ek gaan nou in die vallout zone le^. Julle sal mooi moet korrel 
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.