Skiet vanaf 'n Bipod

Everything regarding Long Range Shooting and Hunting here / Alles rakende Langafstand skiet en jag hier
Swys14
Hero Member
Hero Member

Re: Skiet vanaf 'n Bipod

Post by Swys14 »

hahahaha ;D ;D ek lag nou lekker
WitWillem (Charl)
Sr. Member
Sr. Member

Post by WitWillem (Charl) »

So baai the way... ek het toe daai Magpul DVD gekry. daar is werklik n paar goeie tips in vir my as beginner. Ek sou wel wou gehad het dat hulle meer tyd op "trigger control" spandeer het. Dis maar iets waarmee ek nog nie gemaklik is nie. Maar andersins is daar goeie informasie in. Ook rakende die horus reticle ... iets wat altyd vir my besig gelyk het maak nou sin. Dog ek gee maar so bietjie terugvoer...
wlm
Hero Member
Hero Member

Post by wlm »

Almal van ons kry tye wat omstandighede ons vir lang tye min tyd op die forum toe laat. Ek het nou hierdie onderwerp van voor tot agter gelees. Die Caldwell sal nou weer 'n slag gebruik word. Ons 2 het mekaar glad nie verstaan nie. Dankie manne.
grumpy
Hero Member
Hero Member

Post by grumpy »

Ek wil ook graag weet asb. Anders kom steel ek jou dvd!!!! ;) :):
WitWillem (Charl)
Sr. Member
Sr. Member

Post by WitWillem (Charl) »

Gekry op amazon
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Arnold jammer as dit al erens genoem is maar is daar n maak bipod wat jy sal aan beveel vir ouens wat besig is met n "long range" geweer bou?

Groete
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Ek skiet tans met n versapod en is baie gelukkig. Die Harris tipe word alom gebruik en ek het nie probleme met hom nie.

So nee, ek sou nie iets spesifiek voorskryf nie. Kyk of dit by jou gebruik gaan pas en oefen met dit wat jy het.
grumpy
Hero Member
Hero Member

Post by grumpy »

ek het vr my die Harris bipod gekry wat lengte verstel van ek dink 9-26". Ek wil dit probeer op die 30-06 en op die 375. Sal maar sien wat maak hy.
Joe308
Full Member
Full Member

Post by Joe308 »

.303 wrote:Ja ek het ook gesien dat jy moet in hom le anders hop hy.
+1
Fritz
Hero Member
Hero Member

Post by Fritz »

Arnold is jou Versa-pod van aluminium gemaak, of is dit die staal ene? Ek kry erge slytasie op my Versa-pod as ek hom load (ek load nie hard nie). Het toe begin om sy cant so styf as moontlik te draai sodat ek hom nie hoef te load nie. Omdat die versapod ander werk as die harris, het hy genoeg speling om die terugskop te absorbeer, maar ek moet die geweer met my snellerhand in my skouer trek. Ek weet regtig nie of ek die regte ding doen nie. Sal foto neem van die skade aan my bipod.
Fritz
Hero Member
Hero Member

Post by Fritz »

Ek sal baie graag my bipod wil load, want ek weet dis die regte manier, maar die slytasie merke waar die pote en die "pivot" bymekaar kom het my laat skrik.
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Myne is alu. Neem asb n foto dat ek kan sien presies waarvan jy praat.
Fritz
Hero Member
Hero Member

Post by Fritz »

Ek hoop dit spreek vanself. Laat weet maar as ek moet verduidelik. Die groot merke aan die bokant in foto 1 is as gevolg van die "load" effek. Die gleuwe aan die bokant van foto (agterkant van geweer) is so 1-2mm diep. Miskien kan ek maar net so aangaan en dit word dalk nie erger nie?

http://i881.photobucket.com/albums/ac12/fhagen1/Mobile%20Uploads/EC09F6D1-A2B7-4778-9BF2-4116029AE403_zpslamleiim.jpg

http://i881.photobucket.com/albums/ac12/fhagen1/Mobile%20Uploads/38F97095-6E57-4AC1-A95B-8BEC7CDEB8D3_zpsirarj3bf.jpg

http://i881.photobucket.com/albums/ac12/fhagen1/Mobile%20Uploads/FD374BDE-6F01-4C1D-8969-78EC17DCB010_zpsjrpwoo1y.jpg
Fritz
Hero Member
Hero Member

Post by Fritz »

Ek gaan die naweek weer bietjie oefen. Sal hom weer load en sien wat maak hy, en ook sien wat maak my vertikale verspreiding. Op die ou einde worry ek nie hoe die bipod lyk nie, solank ek hom reg gebruik en hy skiet!
Christo
Hero Member
Hero Member

Post by Christo »

OK, watter kant om moet die bipod vasgemaak wees. Wys die pote voorentoe of agtertoe as hy toe is?
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Christo, 'n Harris se voete moet vorentoe wys. van die ander soos versa-pod kan vorentoe en agtertoe wys as hulle opgesit is.
Christo
Hero Member
Hero Member

Post by Christo »

Arnold wrote:Christo, 'n Harris se voete moet vorentoe wys. van die ander soos versa-pod kan vorentoe en agtertoe wys as hulle opgesit is.

Dankie, sal die naweek bietjie werk aan le^ en skiet.
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
Fritz
Hero Member
Hero Member

Post by Fritz »

Ek het my versa-pod weer begin "load" (soos hierbo aangedui) as ek skiet en die resultate lyk goed. Dit lyk nie asof die merke veel erger word nie. Dit is verseker baie gemakliker om in die bipod in te lê en is meer konstant.
cassie_calvinia
Hero Member
Hero Member

Post by cassie_calvinia »

Christo, soos ek dit verstaan, moet die pote saam met die recoil beweeg.
maw, soos die harris, as die geweer terug skop, swivel die pote.
as die pote anders om is, kan hul meer hop as jy skiet
HOU HOM DAAI DIKTE
douw
Hero Member
Hero Member

Post by douw »

Aan die manne wat vir hul die dvd's bestel het.

Is daar iemand wat vir my so stel sal "write" ek sal betaal daarvoor. Ek het probeer om self te bestel, maar hulle antwoord is dat hulle nie die spesifieke produk na SA mag stuur nie. Dit is seker omdat SA 'n terroriste land is... >:D

Groete

Douw
Beyers
Hero Member
Hero Member

Post by Beyers »

Arnold Uitstekende post

Met alle eerlikheid en ervaring kan ek se Caldwell, Buffalo river, Nikko Strirling se Harris copy, is gemors. eintlik kan ek nie sterk genoeg daaroor praat nie.

Wat kap Amazon julle met die posgeld?
Carel Kolesky
Sr. Member
Sr. Member

Post by Carel Kolesky »

Het enige iemand ondervinding van Rudolph se BIPOD-lyk na kloon van Harris
Gooi kole!
cassie_calvinia
Hero Member
Hero Member

Post by cassie_calvinia »

carel
ek gebruik nou een vir so 4 maande.
werk lekker. nog nie probleme
HOU HOM DAAI DIKTE
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

My harris kloon van ebay het ook sommer gou sy gat gesien ... die Versapod kloon hou egter mooi >:D
As ek nou een van die dae die geleentheid kry wil ek ook graag met my skietmaat se atlas bipod skiet, hy is baie gelukkig met hom en kon gladnie regkom met die Harris nie.
Fritz
Hero Member
Hero Member

Post by Fritz »

Arnold wrote:My harris kloon van ebay het ook sommer gou sy gat gesien ... die Versapod kloon hou egter mooi >:D
As ek nou een van die dae die geleentheid kry wil ek ook graag met my skietmaat se atlas bipod skiet, hy is baie gelukkig met hom en kon gladnie regkom met die Harris nie.
Gee asb terugvoering as jy hom geskiet het Arnold.
Post Reply