Skiet vanaf 'n Bipod
-
Swys14
- Hero Member

Re: Skiet vanaf 'n Bipod
hahahaha
ek lag nou lekker
- WitWillem (Charl)
- Sr. Member

So baai the way... ek het toe daai Magpul DVD gekry. daar is werklik n paar goeie tips in vir my as beginner. Ek sou wel wou gehad het dat hulle meer tyd op "trigger control" spandeer het. Dis maar iets waarmee ek nog nie gemaklik is nie. Maar andersins is daar goeie informasie in. Ook rakende die horus reticle ... iets wat altyd vir my besig gelyk het maak nou sin. Dog ek gee maar so bietjie terugvoer...
-
wlm
- Hero Member

Almal van ons kry tye wat omstandighede ons vir lang tye min tyd op die forum toe laat. Ek het nou hierdie onderwerp van voor tot agter gelees. Die Caldwell sal nou weer 'n slag gebruik word. Ons 2 het mekaar glad nie verstaan nie. Dankie manne.
- grumpy
- Hero Member

Ek wil ook graag weet asb. Anders kom steel ek jou dvd!!!!

- WitWillem (Charl)
- Sr. Member

Gekry op amazon
- Capt. Yoda
- Hero Member

Arnold jammer as dit al erens genoem is maar is daar n maak bipod wat jy sal aan beveel vir ouens wat besig is met n "long range" geweer bou?
Groete
Groete
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- Arnold
- Hero Member

Ek skiet tans met n versapod en is baie gelukkig. Die Harris tipe word alom gebruik en ek het nie probleme met hom nie.
So nee, ek sou nie iets spesifiek voorskryf nie. Kyk of dit by jou gebruik gaan pas en oefen met dit wat jy het.
So nee, ek sou nie iets spesifiek voorskryf nie. Kyk of dit by jou gebruik gaan pas en oefen met dit wat jy het.
- grumpy
- Hero Member

ek het vr my die Harris bipod gekry wat lengte verstel van ek dink 9-26". Ek wil dit probeer op die 30-06 en op die 375. Sal maar sien wat maak hy.
-
Joe308
- Full Member

+1.303 wrote:Ja ek het ook gesien dat jy moet in hom le anders hop hy.
- Fritz
- Hero Member

Arnold is jou Versa-pod van aluminium gemaak, of is dit die staal ene? Ek kry erge slytasie op my Versa-pod as ek hom load (ek load nie hard nie). Het toe begin om sy cant so styf as moontlik te draai sodat ek hom nie hoef te load nie. Omdat die versapod ander werk as die harris, het hy genoeg speling om die terugskop te absorbeer, maar ek moet die geweer met my snellerhand in my skouer trek. Ek weet regtig nie of ek die regte ding doen nie. Sal foto neem van die skade aan my bipod.
- Fritz
- Hero Member

Ek sal baie graag my bipod wil load, want ek weet dis die regte manier, maar die slytasie merke waar die pote en die "pivot" bymekaar kom het my laat skrik.
- Arnold
- Hero Member

Myne is alu. Neem asb n foto dat ek kan sien presies waarvan jy praat.
- Fritz
- Hero Member

Ek hoop dit spreek vanself. Laat weet maar as ek moet verduidelik. Die groot merke aan die bokant in foto 1 is as gevolg van die "load" effek. Die gleuwe aan die bokant van foto (agterkant van geweer) is so 1-2mm diep. Miskien kan ek maar net so aangaan en dit word dalk nie erger nie?
http://i881.photobucket.com/albums/ac12/fhagen1/Mobile%20Uploads/EC09F6D1-A2B7-4778-9BF2-4116029AE403_zpslamleiim.jpg
http://i881.photobucket.com/albums/ac12/fhagen1/Mobile%20Uploads/38F97095-6E57-4AC1-A95B-8BEC7CDEB8D3_zpsirarj3bf.jpg
http://i881.photobucket.com/albums/ac12/fhagen1/Mobile%20Uploads/FD374BDE-6F01-4C1D-8969-78EC17DCB010_zpsjrpwoo1y.jpg
http://i881.photobucket.com/albums/ac12/fhagen1/Mobile%20Uploads/EC09F6D1-A2B7-4778-9BF2-4116029AE403_zpslamleiim.jpg
http://i881.photobucket.com/albums/ac12/fhagen1/Mobile%20Uploads/38F97095-6E57-4AC1-A95B-8BEC7CDEB8D3_zpsirarj3bf.jpg
http://i881.photobucket.com/albums/ac12/fhagen1/Mobile%20Uploads/FD374BDE-6F01-4C1D-8969-78EC17DCB010_zpsjrpwoo1y.jpg
- Fritz
- Hero Member

Ek gaan die naweek weer bietjie oefen. Sal hom weer load en sien wat maak hy, en ook sien wat maak my vertikale verspreiding. Op die ou einde worry ek nie hoe die bipod lyk nie, solank ek hom reg gebruik en hy skiet!
- Christo
- Hero Member

OK, watter kant om moet die bipod vasgemaak wees. Wys die pote voorentoe of agtertoe as hy toe is?
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
- Arnold
- Hero Member

Christo, 'n Harris se voete moet vorentoe wys. van die ander soos versa-pod kan vorentoe en agtertoe wys as hulle opgesit is.
- Christo
- Hero Member

Arnold wrote:Christo, 'n Harris se voete moet vorentoe wys. van die ander soos versa-pod kan vorentoe en agtertoe wys as hulle opgesit is.
Dankie, sal die naweek bietjie werk aan le^ en skiet.
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
- Fritz
- Hero Member

Ek het my versa-pod weer begin "load" (soos hierbo aangedui) as ek skiet en die resultate lyk goed. Dit lyk nie asof die merke veel erger word nie. Dit is verseker baie gemakliker om in die bipod in te lê en is meer konstant.
- cassie_calvinia
- Hero Member

Christo, soos ek dit verstaan, moet die pote saam met die recoil beweeg.
maw, soos die harris, as die geweer terug skop, swivel die pote.
as die pote anders om is, kan hul meer hop as jy skiet
maw, soos die harris, as die geweer terug skop, swivel die pote.
as die pote anders om is, kan hul meer hop as jy skiet
HOU HOM DAAI DIKTE
- douw
- Hero Member

Aan die manne wat vir hul die dvd's bestel het.
Is daar iemand wat vir my so stel sal "write" ek sal betaal daarvoor. Ek het probeer om self te bestel, maar hulle antwoord is dat hulle nie die spesifieke produk na SA mag stuur nie. Dit is seker omdat SA 'n terroriste land is...
Groete
Douw
Is daar iemand wat vir my so stel sal "write" ek sal betaal daarvoor. Ek het probeer om self te bestel, maar hulle antwoord is dat hulle nie die spesifieke produk na SA mag stuur nie. Dit is seker omdat SA 'n terroriste land is...
Groete
Douw
-
Beyers
- Hero Member

Arnold Uitstekende post
Met alle eerlikheid en ervaring kan ek se Caldwell, Buffalo river, Nikko Strirling se Harris copy, is gemors. eintlik kan ek nie sterk genoeg daaroor praat nie.
Wat kap Amazon julle met die posgeld?
Met alle eerlikheid en ervaring kan ek se Caldwell, Buffalo river, Nikko Strirling se Harris copy, is gemors. eintlik kan ek nie sterk genoeg daaroor praat nie.
Wat kap Amazon julle met die posgeld?
- Carel Kolesky
- Sr. Member

Het enige iemand ondervinding van Rudolph se BIPOD-lyk na kloon van Harris
Gooi kole!
- cassie_calvinia
- Hero Member

carel
ek gebruik nou een vir so 4 maande.
werk lekker. nog nie probleme
ek gebruik nou een vir so 4 maande.
werk lekker. nog nie probleme
HOU HOM DAAI DIKTE
- Arnold
- Hero Member

My harris kloon van ebay het ook sommer gou sy gat gesien ... die Versapod kloon hou egter mooi
As ek nou een van die dae die geleentheid kry wil ek ook graag met my skietmaat se atlas bipod skiet, hy is baie gelukkig met hom en kon gladnie regkom met die Harris nie.
As ek nou een van die dae die geleentheid kry wil ek ook graag met my skietmaat se atlas bipod skiet, hy is baie gelukkig met hom en kon gladnie regkom met die Harris nie.
- Fritz
- Hero Member

Gee asb terugvoering as jy hom geskiet het Arnold.Arnold wrote:My harris kloon van ebay het ook sommer gou sy gat gesien ... die Versapod kloon hou egter mooi![]()