PMP Probleme in die algemeen

Post Reply
Werner Nel
Newbie
Newbie

Re: PMP Probleme in die algemeen

Post by Werner Nel »

Dagse manne. Miskien nou al holrug gery? My Anchulz 22 250 met PMP se bruin boks 55gr maak lekker sports. 4 Rondtes verder toe stop ek maar. 2 Slagdoppe met gate in. Slot sukkel bietjie om oop te maak maar niks ernstigs nie. Hardloop op crony 3640, 3684, 3656 en toe die riller 3760!!! Anders as slot wat bietjie sukkel en 2 gate kan ek nie ander tekens van druk sien nie. Slagdopies is ook nie plat nie! Het al honderde van ander make deurgejaag sonder een slagdop met n gat in of n dop wat taai is.

Groete
belinda1966
Full Member
Full Member

Post by belinda1966 »

Julle ouens praat nog mooi oor die swak kwaliteit van PMP.Ek dink die Amerikaners gaan hulle gas gee indien iets dergliks moet gebeur.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Onthou dat PMP se groot mark die verskaffing van weermag ammunisie is. Hulle voer nie meer jag ammunisie uit waarvan ek weet nie. Die Amerikaanse mark was te straf en hulle is lankal daar uit.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
375fanatic
Hero Member
Hero Member

Post by 375fanatic »

Otto wrote:Skihili, Nee dit is nie net 'n Howa probleem nie. Ek het druk probleme gekry met my Musgrave 30.06 op die bruin boks en by PMP self met die blou boksie. Primers platgeslaan en slot sukkel om oop te maak. PMP se antwoord, jou geweer se kamer is te styf, maar geen van die ander vervaardigers se ammunisie het sulke probleme veroorsaak nie. My Howa 243 sukkel net met PMP , geen van die ander fabrikate.
my eerste jag met my 243 koop ek n boks 100gr pro amms druk n rondte in die kamer toe ek die slot weer oop maak is my magesynkas vol kruit en die punt bly in die loop agter . ek kry toe die punt uit en hy doen dit wragtig weer . skiet toe maar alles met die 375 . toe ek ook bel toe se hulle die Bruno se kamer is te tight en ek moet hulle net dieper seat. het dit gedoen en nie weer moeilik heid gehad nie was lekker moerig want ek kon nie jag met hom nie en jy koop juis fabrieks ammo omdat veronderstel is om te werk
CZ 550 375 H&H
P14 Musgrave 308
Howa 6.5 x 55
Sabi Ranger 7 x57
Browning 9mm
Johan van Wyk
Hero Member
Hero Member

Post by Johan van Wyk »

375fanatic wrote:
Otto wrote:Skihili, Nee dit is nie net 'n Howa probleem nie. Ek het druk probleme gekry met my Musgrave 30.06 op die bruin boks en by PMP self met die blou boksie. Primers platgeslaan en slot sukkel om oop te maak. PMP se antwoord, jou geweer se kamer is te styf, maar geen van die ander vervaardigers se ammunisie het sulke probleme veroorsaak nie. My Howa 243 sukkel net met PMP , geen van die ander fabrikate.
my eerste jag met my 243 koop ek n boks 100gr pro amms druk n rondte in die kamer toe ek die slot weer oop maak is my magesynkas vol kruit en die punt bly in die loop agter . ek kry toe die punt uit en hy doen dit wragtig weer . skiet toe maar alles met die 375 . toe ek ook bel toe se hulle die Bruno se kamer is te tight en ek moet hulle net dieper seat. het dit gedoen en nie weer moeilik heid gehad nie was lekker moerig want ek kon nie jag met hom nie en jy koop juis fabrieks ammo omdat veronderstel is om te werk
`n Vriend van my kry nie sy Sako .22-250 se slot oop as hy van die gewone bruin boks PMP's in die roer skiet nie. As mens eventueel die slot oop kry en die dop uit het is die slagdop platter dan plat. PMP het defnitief `n problem wat hierdie lading aan betref, al dink hulle nie noodwendig so nie.

Ek het `n paar jaar terug so klompie 168-grein PMP sagteneuse gelaai vir my eerste .30-06, `n Steyr-Mannlicher. Die eerste paar skote het dood normaal afgegaan maar die vierdie skoot het snaaks geklink selfs deur die oormowwe. GELUKKIG het ek die moeite gedoen om die slot uit te haal en deur die loop ook te kyk. DANKIE TOG! Geen daglig nie!

Die koeel het mooi netjies op die cannelure middeldeur gebreek en die agterste gedeelte van die mantel het so 20cm (na skatting) van die tromp af in die loop agtergebly. As ek nog `n skoot op daardie spulletjie afgetrek het sou ek my Steyr in `n pypbom omskep het en almal sou vandag nog gewonder het.

`n Jaar na daardie voorval le ek en `n vriend naby Alldays onder `n bos en loer vir `n trop rooibokke wat seker so 40m ver staan en wei. Na `n rukkie staan `n groot ram mooi dwars en my vriend gee hom toe maar `n fabrieksgelaaide 300-gr PMP uit sy .375 agter die blad vir sy moeite. Deur my verkyker kon ek die rooi gaatjie op die bok se ribbes sien maar die ram se reaksie was net mooi nul. Soos in niks. `n Paar sekondes later begin die ram stadig vorentoe stap met sy kop omlaag en so rukkie daarna gaan le hy, amper soos om te gaan slaap. Ons wou hom net weer skiet toe hy omdop en vrek. Die outopsie het gewys dat daai 300-gr sagteneus in totaliteit vergruis het die oomblik toe dit deur die ingaankant van die ribbekas gegaan het. Dit het die een long en baie van die ingewande vergruis maar die anderkantste ribbekas het letterlik nie `n merkie opgehad nie. Daar en dan het ek besluit dat my en PMP se paaie finaal skei. Ek het nog so paar 286-grein 9,3's oor maar as hulle klaar is, is ek klaar met PMP. Dis net nie die moeite werd nie.
Spanner
Hero Member
Hero Member

Post by Spanner »

Ek het ook al lankal tot daai gevolgtrekking gekom - ek gebruik GEEN komponente of produkte wat PMP vervaardig nie. By my is dit nou al 'n geloofsoortuiging - ek GLO al hulle goed is K_A_K, wat my net skade en verlies gaan berokken. Dis bloot net nie die moeite werd as daar soveel BETER keuses is nie.
Derik Strydom
What matters not, is the size of the dog in the fight, but the size of the fight, in the dog !
vriell
Hero Member
Hero Member

Post by vriell »

belinda1966 wrote:Julle ouens praat nog mooi oor die swak kwaliteit van PMP.Ek dink die Amerikaners gaan hulle gas gee indien iets dergliks moet gebeur
.........nou wat is verkeerd met ons om hulle gas te gee.Ons aanvaar maar te gelate probleme en so kom hulle weg daarmee...Afrika !!!
Groetnis
Len
Hermanus
.303 Enfld, 308Howa, Harrington12br, Stevens410/.22, Rem.44, 9mm Baretta, HW90.177, .22 H Lithgow, Walther .177, Hawken.45, Hawken.50, Hawken.54, .22 Rem, .177 Relum, 30.06Howa , 38 S&W , 6mm Musgrave
junglejulian
Hero Member
Hero Member

Post by junglejulian »

Onthou PMP was altyd=Piet maak Patrone.
Nou is dit Phineas maak Patrone
NEGE3
Hero Member
Hero Member

Post by NEGE3 »

junglejulian wrote:Onthou PMP was altyd=Piet maak Patrone.
Is nie waar nie. Phineas sit nou in die kantoor. :laugh:
Groete,
Koos de Beer
3006
Sr. Member
Sr. Member

Post by 3006 »

Nou wie maak dan die @#$$% Patrone? >:+ >:+ >:+ >:+
NEGE3
Hero Member
Hero Member

Post by NEGE3 »

3006 wrote:Nou wie maak dan die @#$$% Patrone? >:+ >:+ >:+ >:+
:laugh: :laugh: :laugh: Goeie vraag. ???
Groete,
Koos de Beer
Flip Nel
Hero Member
Hero Member

Post by Flip Nel »

NEGE3 wrote:
3006 wrote:Nou wie maak dan die @#$$% Patrone? >:+ >:+ >:+ >:+
:laugh: :laugh: :laugh: Goeie vraag. ???
Dis nou P**PH***E Maak Patrone! ++>:
muismaree
Full Member
Full Member

Post by muismaree »

Ek het tussen my Pa se skietgoed 'n boksie 150Gr PMP patrone gekry vir die 270. Hulle was bleddie oud, want dit is nog die ligblou boksie met die gemsbok op. Het R42.50 gekos by Sentraal Wes. Ek besluit om hul koeels te trek en die tpl langer te maak soos my geweer daarvan hou. Wou hulle net gebruik vir bietjie oefening op die baan, niks ernstige gejag of iets nie. Groot was my verbasing toe 3 van die 20 patrone bal kruit bevat waar die res stafie kruit is! Ek het hulle gemerk, hulle was toe ook lekker flyers. Iemand was baie jare gelede bitter aan die slaap in die PMP fabriek!
470rigby
Hero Member
Hero Member

Post by 470rigby »

:laugh:
Ek is nuut hier, maar laat ek my straaltjie by piepie.
Behalwe hulle patetiese kwaliteit en duur pryse, is dit vir my, 'n handelaar, absoluut onaangenaam om met PMP sake te doen. Jy word soos 'n bedelaar behandel as jy iets wil gaan laai by hulle depot. 'n Tipiese geval van 'ons kry ons salaris, bogger jou'

Ek sal NOOIT weer enige PMP produk koop of verkoop nie, ek hou daarvan om soos 'n klient behandel te word.
DWB
Hero Member
Hero Member

Post by DWB »

470Rigby,

Wil jy nie groot asseblief jouself kom voorself nie in die voorportaal nie?

Sal baie lekker wees om te weet wie jy is en wat jy doen.

Vertel ook sommer van daai 470 Rigby :D

WELKOM!!!

http://www.jaracal.com/viewforum.php?f=126
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
NEGE3
Hero Member
Hero Member

Post by NEGE3 »

470rigby wrote::laugh:
Ek is nuut hier, maar laat ek my straaltjie by piepie.
Behalwe hulle patetiese kwaliteit en duur pryse, is dit vir my, 'n handelaar, absoluut onaangenaam om met PMP sake te doen. Jy word soos 'n bedelaar behandel as jy iets wil gaan laai by hulle depot. 'n Tipiese geval van 'ons kry ons salaris, bogger jou'

Ek sal NOOIT weer enige PMP produk koop of verkoop nie, ek hou daarvan om soos 'n klient behandel te word.
Jy kan wel PMP produkte direk van Formalito af koop teen presies dieselfde prys as by PMP.
Groete,
Koos de Beer
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

NEGE3 wrote:
junglejulian wrote:Onthou PMP was altyd=Piet maak Patrone.
Is nie waar nie. Phineas sit nou in die kantoor. :laugh:
Jys reg Koos, nou maak Kees en Voetsek die patrone.
FrikvanDyk
Newbie
Newbie

Post by FrikvanDyk »

Mense ek het maar lank gewag voor ek n comment wou maak. Het toevallig twee familielede wat vir PMP werk. Ja dis waar QC is seker nie meer wat dit was in die 80 jare nie.

Soos ons almal weet wys my een produk wat in SA gemaak word wat uitstaan bo die res van die wereld. EK glo to Zimbabwe lewer al hoer gehalte produkte (sarkasties) .

Ons almal weet waarom dit gebeur en sad but true hulle verloor die een kontrak na die ander en moenie verbaas wees as die deure toemaak eenadag nie.

Ek sal maar op my Amerikaanse ammunisie bly duur maar kwaliteit.

Groete
One life live it
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Jy sê duur Amerikaanse patrone. Gister by my naaste geweerwinkel gesien dat PMP se Pro-Amm so R40-00 duurder is as remington en Federal in verskeie kalibers. ?????????

Dan wil jy nie kompeteer nie en is arrogant om sulke pryse vir 'n twyfelagtige produk te vra.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
kwagga_1
Newbie
Newbie

Post by kwagga_1 »

Dagse almal!

Voor ek self begin laai het het ek 'n klomp bruin boksie en Proamm fabrieks patrone geskiet met my 308 Win. Nie een keer 'n probleem gehad met die fabrieks rondtes nie, en ek het 'n hele paar bokke ook geskiet met die Proamms. Ek het al die doppe gehou met die gedagte dat ek hulle sal gebruik wanneer ek eendag begin laai.

En dis nou waar die geneukery begin het... Die dop gewigte is verskriklik wisselvallig, ek het uit 40 doppe van dieselfde batch omtrent 25 weggegooi omdat die flashholes of te klein was of nie in die middel van die dop was en ek nie die ou slagdoppie kon uitkry nie, en ek het 'n klomp doppe gekry wat gelyk het of hulle al 20 keer geskiet was rondom die nekke. Op die ou end het ek maar eerder ordentlike doppe gaan koop.

Oom Frik en oom Tripod - so gepraat van die pryse, ek koop eerder Amerikaanse koeels wat beter kwaliteit is en dan is hulle nog goedkoper as PMP sin!
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

FrikvanDyk wrote:wys my een produk wat in SA gemaak word wat uitstaan bo die res van die wereld.
http://en.wikipedia.org/wiki/Biltong

http://faeronwheeler.com/wp-content/uploads/2011/06/Springbok-Rugby-Team-SA-national-anthem.jpg

En, GSC koeëls.

http://gscustom.co.za/
Goed, beter, 6millimeter!
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

Julle klink soos ou vrouens met nat broeke.

As jy uit ondervinding nie PMP / Suid-Afrika se k*k gebruik nie, hoekom whine? Wie skiet in elk geval met patrone wat heel moontlik jou wapen sal beskadig?
Last edited by Hein M. on Fri Feb 28, 2014 10:45 am, edited 1 time in total.
Armand9
Sr. Member
Sr. Member

Post by Armand9 »

Ai dis maar net hartseer dat n plaaslike produk nie die potensiele mark raak sien nie. Wonder hoeveel varmint hornadys,noslers, ens word elke jaar uitgeskiet in sa. Veral met beskikbaarheid en prys wat nou n probleem raak is die geleentheid nog groter. En dis maar een faset van jag en skiet.
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

Armand9 wrote:Ai dis maar net hartseer dat n plaaslike produk nie die potensiele mark raak sien nie. Wonder hoeveel varmint hornadys,noslers, ens word elke jaar uitgeskiet in sa. Veral met beskikbaarheid en prys wat nou n probleem raak is die geleentheid nog groter. En dis maar een faset van jag en skiet.
Armand, wat jy se is waar, en hier is al twee jaar terug op die forum n opname gedoen van wat werklike syfers is, en aan hulle deurgestuur, maar die pleitdooi val op dowe ore.
Veiligheid eerste manne!
470rigby
Hero Member
Hero Member

Post by 470rigby »

Pierre, jy moet versigtig wees dat daardie CP1 nie in jou holster afgaan nie, het jy die destydse gratis modifikasie laat doen? So by 1997 se kant deur Vektor aangebied.
Post Reply