Kevan Healy Knaldempers
- Geno
- Administrator

Kevan Healy Knaldempers
Hallo julle,
Het enigiemand al Kevan Healy van Bloemfontein se knaldempers gebruik? Werk hulle goed?
Ek wil volgende week een op my .308 laat sit.
Dankie julle.
Het enigiemand al Kevan Healy van Bloemfontein se knaldempers gebruik? Werk hulle goed?
Ek wil volgende week een op my .308 laat sit.
Dankie julle.
Goed, beter, 6millimeter!
-
Cois
- Full Member

Re: Kevan Healy Knaldempers
Geno
Ek het vir lank een op my 243 gehad, geen probleme nie. Het nou 2 van Clarens sin. Jy kan met hom ook praat, dis n baie goeie produk en ek sal dit aanbeveel. 083 286 7162. Sterkte en hoop jy kom reg.
Cois
Ek het vir lank een op my 243 gehad, geen probleme nie. Het nou 2 van Clarens sin. Jy kan met hom ook praat, dis n baie goeie produk en ek sal dit aanbeveel. 083 286 7162. Sterkte en hoop jy kom reg.
Cois
Al jakkals wat nie skaap vang nie is n dooie jakkals
- Foxcreek
- Hero Member

Cois
Ek het ook 'n KH demper. Wil by jou weet of ek beter demping gaan kry met 'n Clarens demper?
Foxcreek.
Ek het ook 'n KH demper. Wil by jou weet of ek beter demping gaan kry met 'n Clarens demper?
Foxcreek.
Food grown in depleted soils is itself deficient, and animal products derived from stressed beasts bear a burden of guilt.
- Rudie Combrinck(9mm)
- Full Member

Ek het een op my .308 van KH werk baie goed. Het hom met leer oorgetrek dit haal die ping geliud uit.
Rudie
Rudie
- Foxhound
- Sr. Member

middag manne
ek weet nie wat julle vir daardie demper van KH betaal nie, maar as dit by waarde vir geld en uitmintende kwaliteit kom dan kies ek toe o? die Terminator demper, het ook eens n KH een op my 25-06 gehad maar het toe geupgrade
En ek was baie verbaas
Groete
Foxhound
ek weet nie wat julle vir daardie demper van KH betaal nie, maar as dit by waarde vir geld en uitmintende kwaliteit kom dan kies ek toe o? die Terminator demper, het ook eens n KH een op my 25-06 gehad maar het toe geupgrade
En ek was baie verbaas
Groete
Foxhound
You miss 100% of the shots you don't take...!!!
- Geno
- Administrator

-
Cois
- Full Member

Foxcreek
Dis net soos Foxhoud da se!!!!
Cois
Dis net soos Foxhoud da se!!!!
Cois
Al jakkals wat nie skaap vang nie is n dooie jakkals
-
.220 Swift
- Full Member

Ek is ook gelukkig met Clarens se Terminator.
.220 Swift
.220 Swift
- Rudie Combrinck(9mm)
- Full Member

Foxie
Wat betaal ons vi so upgrade en waar?
Skuif dit net oor loop of moet laat sny?
Wat betaal ons vi so upgrade en waar?
Skuif dit net oor loop of moet laat sny?
- Geno
- Administrator

Het gister Bloem toe gegaan en die KH demper opgesit. Was baie verbaas met die "performance". Die geraas en terugskop is baie minder.

- RIEMPIES
- Jr. Member

duidelik nog nie n terminator knaldemper geskiet nie
SILENCE I KILL YOU!!!!!!
- Francois Marais
- Administrator

Geno
Wie, wat, waar, hoe en hoeveel vir daai scope en loop se camo, vertel bietjie meer.
Mooi loop
Francois
Wie, wat, waar, hoe en hoeveel vir daai scope en loop se camo, vertel bietjie meer.
Mooi loop
Francois
- Geno
- Administrator

Hallo Francois,
Jong, dis vrek duur, amper duurder as my Leupold scope en CZ saam!
Ek moes vir 3 maande pap en tamatiesous eet om dit te bekostig...
Ag ek grap net, dis Hunter's Specialties Camo Tape, kos so R45 vir 3meter by boogwinkels.
Dit werk baie lekker, en dit beskerm ook jou loop se "blueing". Dis soos insulation tape en plak baie maklik, net bietjie tricky om die scope reg te doen, maar die goed is so goedkoop dat as jy 'n fout maak, trek jy dit af, en plak nuwes!
Groete,
Eugene
Jong, dis vrek duur, amper duurder as my Leupold scope en CZ saam!
Ek moes vir 3 maande pap en tamatiesous eet om dit te bekostig...
Ag ek grap net, dis Hunter's Specialties Camo Tape, kos so R45 vir 3meter by boogwinkels.
Dit werk baie lekker, en dit beskerm ook jou loop se "blueing". Dis soos insulation tape en plak baie maklik, net bietjie tricky om die scope reg te doen, maar die goed is so goedkoop dat as jy 'n fout maak, trek jy dit af, en plak nuwes!
Groete,
Eugene
- Francois Marais
- Administrator

Geno
Thanks, so van ver af lyk dit BAIE netjies, ek sal glo dat dit bietjie beskerming bied.
Mooi loop
Francois
Thanks, so van ver af lyk dit BAIE netjies, ek sal glo dat dit bietjie beskerming bied.
Mooi loop
Francois
- Arnold
- Hero Member

Geno, pasop vir tape op gebloude goed plak ... die kleinste bietjie vog gaan sit daar en dan roes hy sonder dat jy dit kan sien. Eendag as jy die tape vervang is jy dan baie verbaas.
- Geno
- Administrator

Sal bietjie kyk Arnold, het dit al vir 2 jaar opgehad, en toe ek dit afhaal, was daar geen roes nie, seker omdat ek die loop warm maak met 'n haardroer voordat ek die tape opsit.
Francois, het vir jou 'n e-pos gestuur met die details van die tape.
Groete,
Eugene
Francois, het vir jou 'n e-pos gestuur met die details van die tape.
Groete,
Eugene
- Arnold
- Hero Member

Ek is bly, ek dit self nognie ondervind nie maar weet van mense wat dit met hulle windbukse gedoen het en toe hulle dit aftrek was dit nie 'n mooi prentjie nie.
Dit hang ook seker maar af van hoe jy na jou goed kyk en of jy dit laat nat raak of nie. Soos ek wat vingerafdrukke met 'n olie lappie afvee as my gewere terug in die kluis gaan ... min mense weet hoe laat sweet jou goed roes.
Dit hang ook seker maar af van hoe jy na jou goed kyk en of jy dit laat nat raak of nie. Soos ek wat vingerafdrukke met 'n olie lappie afvee as my gewere terug in die kluis gaan ... min mense weet hoe laat sweet jou goed roes.
- Geno
- Administrator

Ja-nee, sweet is gagga vir 'n geweer. My .308 se magasyn-plaat is al blink soos die blou afgekou is deur sweet, nogal verstaanbaar, want hy't al so 3000 skote deur die loop, so die roer het al lekker gewerk.
- Francois Marais
- Administrator

Geno
Thanks,mater, het gekry.
mooi loop
Francois
Thanks,mater, het gekry.
mooi loop
Francois
-
Thoei
Hi manne kan iemand dalk n foto van die Terminator KD opsit?
Groette Thoei
Groette Thoei
- Arnold
- Hero Member

-
Louis102
- Administrator

ThoeiThoei wrote: ....Hi manne kan iemand dalk n foto van die Terminator KD opsit?....
Hier is 'n link na jou versoek hierbo: http://jaracal.com/http://jaracal.com/phpbb//viewtopic.php?p=14812#p14812
Raai hoe ek weet waar die link is....? Hou die OTA IV - onderwerp dop! Ons kondig dit eerskomende Sondag aan.
Mooiloop
Louis
Goeie dade oortref goeie woorde.
- James Wilson
- Hero Member

wie se knaldempers gebruik Gerrie Coetzee? my 308 is op die oomblik daar vir n demper en het ek verstaan hy laat maak die dempers elders? of doen hy dit self? n vriend van my het daar vir sy 270 een opgesit en dit doen baie goed. syne lyk soos die foto's van die Terminator reeks.
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!