Namibie Knaldemper!
- KRC-Lubeck
- Newbie

Namibie Knaldemper!
Hallo Almal!
Ek wil graag bietjie raad vrae by die meer ervare manne. Ek is van Grunau hier in die Suide van Namibie en wil graag n kneldemper op my 25-06 sit. Ek wil dit graag maar hier in Namibie laat doen. Gaan maar min Suid Africa toe. Ek weet mens kan n terminator bestel en laat opsit en dat die teminator n goeie koop is. Ek wil egter maar plaaslikke manne ondersteun. Sover kom ek uitvind dat Outdoor Centre en Ahrens in Windhoek kneldempers maak en opsit. Die benadering van die twee plekke is wel anders. Die een is van staal gemaak en die ander een is van aluminuim. Het enage van die forum lede al by die plekke (Outdoor Centre en Ahrens) kneldempers opgesit? Hoe werk hulle vir julle en wat was die diens wat julle gekry het.
Wag om van julle te hoor.
Groete
Willie
Ek wil graag bietjie raad vrae by die meer ervare manne. Ek is van Grunau hier in die Suide van Namibie en wil graag n kneldemper op my 25-06 sit. Ek wil dit graag maar hier in Namibie laat doen. Gaan maar min Suid Africa toe. Ek weet mens kan n terminator bestel en laat opsit en dat die teminator n goeie koop is. Ek wil egter maar plaaslikke manne ondersteun. Sover kom ek uitvind dat Outdoor Centre en Ahrens in Windhoek kneldempers maak en opsit. Die benadering van die twee plekke is wel anders. Die een is van staal gemaak en die ander een is van aluminuim. Het enage van die forum lede al by die plekke (Outdoor Centre en Ahrens) kneldempers opgesit? Hoe werk hulle vir julle en wat was die diens wat julle gekry het.
Groete
Willie
- cassie_calvinia
- Hero Member

Re: Namibie Kneldemper!
as jy besluit op die alliminium KD, maak net seker dat sy draad wat op die geweer staal is.
AL draad op staal werk nie so lekker nie. jy gaan die KD met 'n windpomp spanner moet afdraai
AL draad op staal werk nie so lekker nie. jy gaan die KD met 'n windpomp spanner moet afdraai
HOU HOM DAAI DIKTE
- vriell
- Hero Member

Ek dink naby Rosh Pina is ook 'n man wat Silencers opsit.As jy wil kan ek probeer kontak besonderhede kry maar dink dis dalk te veel uit die pad uit.Laat maar weet..
Groetnis
Len
Hermanus
.303 Enfld, 308Howa, Harrington12br, Stevens410/.22, Rem.44, 9mm Baretta, HW90.177, .22 H Lithgow, Walther .177, Hawken.45, Hawken.50, Hawken.54, .22 Rem, .177 Relum, 30.06Howa , 38 S&W , 6mm Musgrave
Len
Hermanus
.303 Enfld, 308Howa, Harrington12br, Stevens410/.22, Rem.44, 9mm Baretta, HW90.177, .22 H Lithgow, Walther .177, Hawken.45, Hawken.50, Hawken.54, .22 Rem, .177 Relum, 30.06Howa , 38 S&W , 6mm Musgrave
- Kalahari
- Hero Member

Willie
Ek het 2 van die Moose KD's (reflex tipe) van Outdoor centre en is baie tevrede met hulle, een op 22.250 en dan 30.06.
Van Ahrens en die ander plekke kan ek niks sê nie, geen ondervinding. Die 2 gewere van draai die kd's mooi op, maar haal elke keer af as jy klaar geskiet het, anders soos Cassie sê gaan jy sukkel om dit af te ry.
Ek glo dit is seker maar met alle kd's so, moenie dit op die geweer los nie, maar my ondervinding en opinie.
Kom sê maar hier wat jy opgesit het en jou ondervinding daarvan, dan help dit dalk weer die volgende man om 'n ingeligte besluit te neem.
Ek het 2 van die Moose KD's (reflex tipe) van Outdoor centre en is baie tevrede met hulle, een op 22.250 en dan 30.06.
Van Ahrens en die ander plekke kan ek niks sê nie, geen ondervinding. Die 2 gewere van draai die kd's mooi op, maar haal elke keer af as jy klaar geskiet het, anders soos Cassie sê gaan jy sukkel om dit af te ry.
Ek glo dit is seker maar met alle kd's so, moenie dit op die geweer los nie, maar my ondervinding en opinie.
Kom sê maar hier wat jy opgesit het en jou ondervinding daarvan, dan help dit dalk weer die volgende man om 'n ingeligte besluit te neem.
- Chevvy SS
- Hero Member

Re: Namibie Knaldemper!
Silent Hunter hier by ons se produkte is ook beskikbaar in Namibië. Kontak hom vir 'n billike en goeie produk.
-
Stefan Fourie
- Sr. Member

Hallo Willie, jy kan vir Johan Jenkins op Keetmanshoop ook bel by 081 8193223
- KRC-Lubeck
- Newbie

Len.
Dit sal gaaf wees as jy die man op Rosh Pina se nammer kan opspoor. Dis net n 100 km van my af. Dan kan ek maklik n teminator maar nestel en dit gou oor n naweek vir hom neem. Dis n opsie...
Dit sal gaaf wees as jy die man op Rosh Pina se nammer kan opspoor. Dis net n 100 km van my af. Dan kan ek maklik n teminator maar nestel en dit gou oor n naweek vir hom neem. Dis n opsie...
- KRC-Lubeck
- Newbie

Kalahari en Cassie
Ek het met Gunter al n paar geer net oor die tellefoon gepraat en jy kan sommer hoor dis n man wat wil help en goeie diens gaan lewer. Dankie vir die goeie raad en tips. Dit gee n man lekker gemoedsrus om te weet die produk waarna jy kyk goed werk. My kop staan ook na daao Moose KD toe.
Waar in die Gochas omgewing boer jy. My oupa se plaas is daar in die olifants rivier so 60 km vanaf Gochas. Erfdeel. Ek dink Maruis Meyer huur die plaas nou.
Groete.
Willie
Ek het met Gunter al n paar geer net oor die tellefoon gepraat en jy kan sommer hoor dis n man wat wil help en goeie diens gaan lewer. Dankie vir die goeie raad en tips. Dit gee n man lekker gemoedsrus om te weet die produk waarna jy kyk goed werk. My kop staan ook na daao Moose KD toe.
Waar in die Gochas omgewing boer jy. My oupa se plaas is daar in die olifants rivier so 60 km vanaf Gochas. Erfdeel. Ek dink Maruis Meyer huur die plaas nou.
Groete.
Willie
- KRC-Lubeck
- Newbie

Dankie Stefan ek sal hom ook kantak en vrae doen
- Kalahari
- Hero Member

Willie, ek is so 120km suid-oos van Gochas in die Soutblok. Ek ken vir Marius en weet hy het redelik groot grond wat hy nou bedryf.KRC-Lubeck wrote:Waar in die Gochas omgewing boer jy. My oupa se plaas is daar in die olifants rivier so 60 km vanaf Gochas. Erfdeel. Ek dink Maruis Meyer huur die plaas nou.
Vriend van my is ook daar in die Olifants rivier af.
Jy kan gerus die Moose KD probeer, as die prys jou nie gaan afsit nie, ek is regtig tevrede met myne.
- vriell
- Hero Member

OK sal gou kyk wat ek kan uitvind...KRC-Lubeck wrote:Len.
Groetnis
Len
Hermanus
Len
Hermanus
- vriell
- Hero Member

0812412331 gerhard stafford op RP...Hoop dit help.Ek ken hom nie persoonlik nie maar van my Suidwes vriende maak gebruik van hom..
Groetnis
Len
Hermanus
Len
Hermanus
- Flip Nel
- Hero Member

WillieKRC-Lubeck wrote:Hallo Almal!
Groete
Willie
Ek het 'n paar jaar terug 'n alluminium silencer laat opsit deur 'n geweersmid, weet nie wie die vervaardiger is nie maar die geweersmid het net gese dit is iemand local, die silencer werk nie verskriklik goed nie, met gewone ladings is hy okay maar het iemand anders se silencer eendag opgedraai en die ene het baie goed gewerk, het nou weer begin laai, Ek kan duidelik die verskil hoor, hoe vinniger ek my 270 raai hoe harder raak hy, myne het geen baffels etc. Lyk baie soos 'n pup met 'n vernouing in die middel. Ek sal nooit weer so iets koop nie, maak seker dat jy een kry wat baffels etc. in het, hulle werk net beter, as ek jy is sal ek eers bietjie naforsing doen en seker maak die silencer werk reg.
groete
Flip
-
Stefan Fourie
- Sr. Member

Niel Brandt is ook in RP beskikbaar, sy nommer is 0812806693
- KRC-Lubeck
- Newbie

Hallo Flip.
Ja nee. Ek gaan maar my huiswerk mooi doen. Ek kry nou baie goeie raad en hulp hier by die manne. Ek sal laat weet waarop ek gaan besluit.
Groete
Willie
Ja nee. Ek gaan maar my huiswerk mooi doen. Ek kry nou baie goeie raad en hulp hier by die manne. Ek sal laat weet waarop ek gaan besluit.
Groete
Willie
- Alwyn
- Hero Member

Ek ken die man persoonlik en was al in sy shop gewees.vriell wrote:0812412331 gerhard stafford op RP...Hoop dit help.Ek ken hom nie persoonlik nie maar van my Suidwes vriende maak gebruik van hom..
Hy het baie tyd en moeite in die ontwerp van die Knaldemper in gesit.
Kontak hom gerus!
-
dehacked
- Hero Member

Ek het ook die Moose knaldemper vir my 270 bestel. Wag nog vir liksens so kan nie kommentaar lewer nie. Gunter het wel vir my 'n oopgesnyde een gewys. Daar is 'n string baffels binne.
Rem 700 .270 Win
LE No4 Mk1/2 .303
CZ 527 .223 Rem
Star 9mm P
LE No4 Mk1/2 .303
CZ 527 .223 Rem
Star 9mm P