Naandse almal
Ek het my BRNO .308 in 1999/2000 rond gekoop - eerste eie geweer net na skool! Die eerste eienaar het die geweer gekoop en nie eers sy pak ammunisie opgeskiet nie.
Ek het die geweer gekoop, 'n 3-9x40 Lynx-teleskoop en geweerband aangesit en jag van toe af met die geweer. Dit is nog 'n BRNO 7.62 Czechoslovakia Delux (met wangstuk) en ek wonder wat die waard evan die geweer vandag is. Ek het my geweer verseker vir 'n nuwe CZ se prys, maar wat sou mens se, kan mens 'n prys aan so BRNO wat nie meet gemaak word heg?
Dankie julle!
Waarde van geweer
-
mustangsa
- Full Member

Waarde van geweer
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Sako 30-06
Mauser .22LR
Mauser .22LR
- Armand Steenkamp
- Hero Member

Re: Waarde van geweer
Man dis maar n moeilike ding die. Ek sou se tussen R6000 en R8000
Groetnis
Groetnis
-
mariusr
- Hero Member

Baie lekker geweer stem saam so tussen R7k en R8k miskien bietjie meer saam met teleskoop en toestand.?
- BRNO (Pierre)
- Hero Member

Dis darrem ironies. As jy daai kolf alleen nuut wil koop, gaan hy verseker nie minder as R6k kos nie. DWB het tans n nuwer model CZ 30-06 hier in die mark vir R13k, teleskoop ingesluit.
Dit is egter n baie mooi geweer, en gaan moontlik meer waarde in jou eie hand he, as in die mark. Hoekom sou jy die geweer wil verkoop? Het jy n ander plan wat jy met hom wil doen?
Dit is egter n baie mooi geweer, en gaan moontlik meer waarde in jou eie hand he, as in die mark. Hoekom sou jy die geweer wil verkoop? Het jy n ander plan wat jy met hom wil doen?
Veiligheid eerste manne!
-
mustangsa
- Full Member

Dankie manne
Nee ek wil net weet ter wille van versekeringsdoeleindes....
Sako 30-06
Mauser .22LR
Mauser .22LR
- BRNO (Pierre)
- Hero Member

In die geval sou ek dit teen die huidige vervangingswaarde verseker, of oorweeg rifle sure, waar al jou wapens onder een dekking val. Jy hoef nie elkeen te speifiseer nie.mustangsa wrote:Dankie manne
Veiligheid eerste manne!
-
F.L.A.S.H
- Hero Member

Hi mustang
ek het presis so geweer wat ek oor n paar maande ini mark gaan he.
ek het presis so geweer wat ek oor n paar maande ini mark gaan he.