nou is ek Raadop!!!
- alecjohnson
- Hero Member

nou is ek Raadop!!!
Naand mense.
Ek het vir my 'n jag geboek Deur Karoo Bush hunt by Jas. Die jag is bevestig vir 17 Julie 2013 en die deposito al in Februarie betaal. Heel opgewonde ry ons na die plaas. kom daar voor dooiemans deur. Na 'n rukkie kom daar 'n aangename man na die hek toe. Ons groet en ek vra is jy Jas en hy kyk my aan met vraagtekens in die oë. nee Ek is Kallie (Karel) En ons is al die derde persoon wat weg gewys was van die plaas af (dit is die regte plaas waar ons was, Jas is net 'n paar maande voor ons daar kom weggejaag daar.) Ek maak kontak met Jas. Hy se hy het 14:00 probeer kontak maak ('n epos) nou vra die Jas vir my verskoning, die eienaar van die plaas waar hy jag is ongelukkig oorlede. Nou het ons die trippie van Albertinia Beufort-wes toe verniet gery. Gelukkig was daar 'n plekkie by die einste plaas waar Jas weggejaag is 'n plek vir ons om te jag en ons vat die toe. Daar skiet ek my kota van drie bokke na n redelike moeilike jag(die laaste dag het ek 23km gestap van 07:45 tot 14:00) dit vir 'n totaal van 32kg se bok (springbokke en takbok).
Ek het maar net my kop geskud met die grootte van die wild daar na ek verseker is die bokke se karkas gewig le tussen 18 en 23 kg daar.
Nou na die jag wil ek my deposito terugkry. Ek het al vir Jas gebel en tientalle eposse gestuur. Hy het nog nie op een epos teruggekom na my nie, buiten die van die jag besprekings waarop hy spoeddig laat weet het nie.
Hy se wel oor 'n telefoniese gesprek dat ek moet net by hom kom jag (nog meer geld uit my suig?).
Die ou klink heel nice, maar bo blink en onder stink!
Hy jag tans op 'n plaas by Stilbaai. Ek is nie doodseker waar nie.
Ek wil ook net keer dat sulke STR9ND nie met iemand anders gebeur nie. As dit gebeur het op my eerste jag het ek al my goed verkoop en die Groenies gaan help.
Wat moet ek doen om my deposito terug te kry? Wil nie graag regsdiens gebruik nie, sal seker later al uitweg wees.
Ek het vir my 'n jag geboek Deur Karoo Bush hunt by Jas. Die jag is bevestig vir 17 Julie 2013 en die deposito al in Februarie betaal. Heel opgewonde ry ons na die plaas. kom daar voor dooiemans deur. Na 'n rukkie kom daar 'n aangename man na die hek toe. Ons groet en ek vra is jy Jas en hy kyk my aan met vraagtekens in die oë. nee Ek is Kallie (Karel) En ons is al die derde persoon wat weg gewys was van die plaas af (dit is die regte plaas waar ons was, Jas is net 'n paar maande voor ons daar kom weggejaag daar.) Ek maak kontak met Jas. Hy se hy het 14:00 probeer kontak maak ('n epos) nou vra die Jas vir my verskoning, die eienaar van die plaas waar hy jag is ongelukkig oorlede. Nou het ons die trippie van Albertinia Beufort-wes toe verniet gery. Gelukkig was daar 'n plekkie by die einste plaas waar Jas weggejaag is 'n plek vir ons om te jag en ons vat die toe. Daar skiet ek my kota van drie bokke na n redelike moeilike jag(die laaste dag het ek 23km gestap van 07:45 tot 14:00) dit vir 'n totaal van 32kg se bok (springbokke en takbok).
Ek het maar net my kop geskud met die grootte van die wild daar na ek verseker is die bokke se karkas gewig le tussen 18 en 23 kg daar.
Nou na die jag wil ek my deposito terugkry. Ek het al vir Jas gebel en tientalle eposse gestuur. Hy het nog nie op een epos teruggekom na my nie, buiten die van die jag besprekings waarop hy spoeddig laat weet het nie.
Hy se wel oor 'n telefoniese gesprek dat ek moet net by hom kom jag (nog meer geld uit my suig?).
Die ou klink heel nice, maar bo blink en onder stink!
Hy jag tans op 'n plaas by Stilbaai. Ek is nie doodseker waar nie.
Ek wil ook net keer dat sulke STR9ND nie met iemand anders gebeur nie. As dit gebeur het op my eerste jag het ek al my goed verkoop en die Groenies gaan help.
Wat moet ek doen om my deposito terug te kry? Wil nie graag regsdiens gebruik nie, sal seker later al uitweg wees.
-
vossie1
- Hero Member

Re: nou is ek Raadop!!!
Is die Jas deel van ons forum,ek is al gatvol vir sulke mense en scams!!! Hou op nice probeer wees en kry Regshulp. As hy nie jou oproepe antwoord nie wil hy nie jou deposito terug gee nie,en vind uit of hy miskien n PH is of by n jag organisasie behoort en gee hom aan dat hulle wat ookal status hy het kan wegvat. Hoop jy kom reg.
- Cobus(Cobb)
- Hero Member

...Nee manne, ek glo nie dit is Jassie hier van die forum nie....hy bly in PTA en het 'n plaas op Prieska...
Jassie...kom in...
Jassie...kom in...
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
-
vossie1
- Hero Member

Ek hoop ook nie dis een van ons forum lede nie,dit sal regtig swak wees.
- Hardyman
- Full Member

More Alec,
Jammer om van julle ondervinding te hoor. Ek het in Julie ook by Jas gejag en moet se ek het weer n baie aangename ondervinding gehad.
Groete
Hardus
Jammer om van julle ondervinding te hoor. Ek het in Julie ook by Jas gejag en moet se ek het weer n baie aangename ondervinding gehad.
Groete
Hardus
- alecjohnson
- Hero Member

Hoor net om iets op te klaar dit is NIE Jas op die forum nie die ou is van Stilbaai en Forum Jas is van PTA.
Allis wat ek gehoor het van Die jagplek was ongelooflik en daarom het ek my jag daar geboek.
Jas Op Jaracal(Jassie) ek jou PM gestuur maar dit le in die outbox so PM my jou nommer dan bel ek vir jou
Allis wat ek gehoor het van Die jagplek was ongelooflik en daarom het ek my jag daar geboek.
Jas Op Jaracal(Jassie) ek jou PM gestuur maar dit le in die outbox so PM my jou nommer dan bel ek vir jou
- Hardyman
- Full Member

Dis reg Alec dis nie Jassie op die forum nie. Ek het by Jas op Beaufort Wes gejag.
- alecjohnson
- Hero Member

En dis die jas van Beaufort Wes wat nou in Stilbaai jag en my diposito nie wil terugbetaal nie.
-
Beretta
- Hero Member

Sit jas se email op dat ons hom so boodskap of twee kan stuur.
-
Carl
- Hero Member

Alec,
Ek het ook epos van hulle ontvang. Is die dieselfde kontak besonderde vir JAS of is dit die plaas s'n?
http://www.karoobush.co.za/contact/deta ... ct-us.html Sien hy of die plaas het konneksie met Stilbaai.
Die ou was hier om te adverteer ek kannie onthou onder watter naam nie - dalk Karoobush.
Ek het ook epos van hulle ontvang. Is die dieselfde kontak besonderde vir JAS of is dit die plaas s'n?
http://www.karoobush.co.za/contact/deta ... ct-us.html Sien hy of die plaas het konneksie met Stilbaai.
Die ou was hier om te adverteer ek kannie onthou onder watter naam nie - dalk Karoobush.
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
- VdWalt
- Hero Member

Lyk my ek is verkeerd sorry!
Last edited by VdWalt on Mon Sep 16, 2013 12:59 pm, edited 2 times in total.
- alecjohnson
- Hero Member

Carl en Geno julle is spot on! letjiesbos@gmail.com dis sy epos adres.
- Geno
- Administrator

Sien dis nogal 'n forumlid.
Een van daai adverteer-en-voetsek lede wat net ads plaas en dan weer duck.
Hier is sy profiel: http://www.jaracal.com/memberlist.php?m ... ile&u=4937
Een van daai adverteer-en-voetsek lede wat net ads plaas en dan weer duck.
Hier is sy profiel: http://www.jaracal.com/memberlist.php?m ... ile&u=4937
Goed, beter, 6millimeter!
- alecjohnson
- Hero Member

VdWalt dis nie Jassie op die forum nie! ek het seker gemaak toe ek noudiedag een van sy posts gelees het. Jassie is baie ver van die plek waar Jas Jag. Ek verstaan die storie maak mens heel deurmekaar!
-
junglejulian
- Hero Member

ek weet niks van die man af nie maar die fotogallery het van die swakste fotos op wat ek in n lank tyd gesien het.onnodige bloed,bakkies in fotos,skaduwees ens.as jy fotos wil opsit moet dit mens lusmaak vie jag.enigste mooi fotos is die van die lewedige wild.
- 375fanatic
- Hero Member

ek sal n jag boek 3 trofees gaan skiet en dan 8maande oor die prys argumenteer as hy jou ooit hom sal laat uitkom ?
jou geld loop mos maandeliks rente
jou geld loop mos maandeliks rente
CZ 550 375 H&H
P14 Musgrave 308
Howa 6.5 x 55
Sabi Ranger 7 x57
Browning 9mm
P14 Musgrave 308
Howa 6.5 x 55
Sabi Ranger 7 x57
Browning 9mm
- DawieKotze
- Hero Member

As dit dieselfde Jas is, is sy nuwe webwerf nog onder konstruksie. Hy het my genooi om die somer in Stilbaai se omgewing te gaan jag.
http://www.coastalhunt.com/
Jammer om te hoor van jou probleme! Oor die foon klink Jas na 'n baie vriendelike man. Hoop hy lees hier en sort die probleem gou gou uit.
http://www.coastalhunt.com/
Jammer om te hoor van jou probleme! Oor die foon klink Jas na 'n baie vriendelike man. Hoop hy lees hier en sort die probleem gou gou uit.
Dawie Kotze
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
- alecjohnson
- Hero Member

Madako dis baie waar en dit IS die selfde persoon. Hy klink heel aangenaam oor die telefoon, maar het by hele paar mense gehoor wat hy doen. Blykbaar (ek weet nie hoe waar dit is nie het dit gehoor by 'n plaas eienaar) Het Hy al iets soos 30 hofsake teen hom. en Die boer het gese ek moet maar my geld afskryf. Ek voel werklik Magteloos.
-
Stefan764
- Hero Member

Sy ____ sal draai moenie worry nie...
Hoop jy kom reg ou vrind.... Mens dink jy werk met wit Afrikaanse boeremense.... As ons jong manne vandag sulke goed lees dan kan ons sien dat daar n ding soos n Henshopper was 110 jaar gelede.... Maak man warm onder die kraag.
Hoop jy kom reg ou vrind.... Mens dink jy werk met wit Afrikaanse boeremense.... As ons jong manne vandag sulke goed lees dan kan ons sien dat daar n ding soos n Henshopper was 110 jaar gelede.... Maak man warm onder die kraag.
- Jake1
- Hero Member

Ek edit hierdie post Alec om my reg op privaatheid te beskerm, jy weet wat daar gestaan het. Sorry ek moes dit edit om persoonlike redes.
J1
J1
Last edited by Jake1 on Mon Sep 16, 2013 11:13 pm, edited 2 times in total.
- alecjohnson
- Hero Member

Baie dankie J1 Sal nie nee se nie het jou ge PM.
Last edited by alecjohnson on Mon Sep 16, 2013 4:49 pm, edited 1 time in total.
-
PWV
- Hero Member

Dit is so wonderlik van hierdie forum. Ons kan stry oor goeters en soms warm onder die kraag raak. Maar as een in die moeilikheid is, is alle verskille vergete en staan ons saam. As gebede versoek word, bid ons saam. As iemand hulp nodig het (soos Alec nou) is daar iemand wat inspring!
Dit is net wonderlik!
Dit is net wonderlik!
- tau
- Hero Member

Last edited by tau on Tue Sep 17, 2013 11:43 am, edited 1 time in total.
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
The Tool from Toolbag.
-
F.L.A.S.H
- Hero Member

It is instances like this that make me a proud jaracal forum supporter.
Hats of to you jake, thank you for instilling some confidence back in humanity
a bells to you
Dave
Hats of to you jake, thank you for instilling some confidence back in humanity
a bells to you
Dave
- alecjohnson
- Hero Member

Ja baie waar oom PW. nou het ek ook weer 'n bitjie moed gekry.
BAIE DANKIE AAN AL DIE MENSE WAT GELEES EN PROBEER HELP HET!
BAIE DANKIE AAN AL DIE MENSE WAT GELEES EN PROBEER HELP HET!