Skootplasing (Gemsbok)

Kalahari
Hero Member
Hero Member

Re: Skootplasing (Gemsbok)

Post by Kalahari »

Van voor na agter: koei, jong bul (slyp nog nie horings nie), groot koei.
Ek het al baie gemsbokke geskiet en sien hulle gereeld, maar my opinie hier bo is ook maar raaiskoot, baie moeilik om gemsbok geslag op horings te bepaal.
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

Ek het so geleer......
Bul se horings bly dikkerig tot op punt tot waar dit vinnig dunner word/taper...
Koei se horing taper baie gouer....

Die boer vra my toe....."sien jy dit?"...ekt maar net ja gesê.... ;D ;D ;D

Daarop gebasseer, bul in eerste prent...(sal so 1 duim regs en 2 duim af skiet op daai rooi kolletjie)
Bul regs op ander prent, ander 2 is koeie

Cheers
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

Ek wil darrem net hier noem, dat n Gemsbok my gunsteling dier is om te jag. Dit is werklik die een dier wat my sommer stil maak as ek langs sy karkas staan na n goeie skoot. Ek droom werklik al na daai "spook" gesigte daar in Boshof se randjies teen die einde van Mei. Daai gesigte is darrem werklik die mooiste in die veld as hulle n man so om die bossies beloer.
Veiligheid eerste manne!
JK
Sr. Member
Sr. Member

Post by JK »

Bulle se horings is bietjie dikker en korter as die koei sin. maar dis ook maar n raaiskoot meeste van die tyd as jy nie die bok mooi kan sien nie
Chevvy SS
Hero Member
Hero Member

Post by Chevvy SS »

Het julle gesien dat die regterkantse bok se swart nie deurkom vanaf die voorkop tot op die neus nie?
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

Chevvy SS wrote:Het julle gesien dat die regterkantse bok se swart nie deurkom vanaf die voorkop tot op die neus nie?

Het so gesien ja, die eerste foto s'n ook....Die vraag is nou, watter een van die twee is reg???? wie sê so?????

Cheers
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Chevvy SS
Hero Member
Hero Member

Post by Chevvy SS »

Cobus(Cobb) wrote:
Chevvy SS wrote:Het julle gesien dat die regterkantse bok se swart nie deurkom vanaf die voorkop tot op die neus nie?

Het so gesien ja, die eerste foto s'n ook....Die vraag is nou, watter een van die twee is reg???? wie sê so?????

Cheers

Cobb, net die regterkantse een- kyk, die ander 2 loop deur.
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

Chevvy SS wrote:
Cobus(Cobb) wrote:

Cheers

Cobb, net die regterkantse een- kyk, die ander 2 loop deur.

Ek weet, ek praat van die skootplasing foto, waarmee die post begin is...hy loop nie deur nie
Jean Marais
Hero Member
Hero Member

Post by Jean Marais »

Ek sou ook sê die een regs is die bul, en die ander twee is koeie.

Wat ek nou opmerk is dat die masker van die bul nie die swart vertikale strepie het soos by die koeie nie. Op die eerste foto merk ek dit ook, so dan moet ek aflei dis ook 'n bul.

Vir die ouens wat weet, sou dit 'n korrekte aanname wees??

Groete
Kolskoot groete!!

Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
mariusr
Hero Member
Hero Member

Post by mariusr »

Ja dit sal nou intressant wees as hier nou 'n ontdenking gedoen word! Bring nog fotos van bulle!miskien maak ons geskiedenis! :):
Jakkalsgat
Hero Member
Hero Member

Post by Jakkalsgat »

Jean / Marius

Nee, die afleiding is verkeerd, gaan kyk op my website HTTP://jacostander.wix.com/jakkalsgat-safaris daar is paar fotos van Gemsbokke en toevallig die enigste een wat se uurglas leeg is, is RW koei met sulke skewe horings maar ek sal ook vir julle foto van 'n koei kan laai wat se uurglas nog nie leeg geloop het nie.

Groete
Jaco
mariusr
Hero Member
Hero Member

Post by mariusr »

Seker soos vinger afdrukke en luiperd se kolle en zebra se strepe uniek aan elk een! :):
Jean Marais
Hero Member
Hero Member

Post by Jean Marais »

Hallo Jaco

Dankie vir jou terugvoer. Ek het nogal gedink dit kan nie so maklik gewees het nie.
Kolskoot groete!!

Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
Kalahari
Hero Member
Hero Member

Post by Kalahari »

Jean

Ek stem saam met Jaco, die uurglas teorie (storie van bul en koei) het ek ook al getoets en die "myth is busted" ;D .
Die sekerste manier is maar om daardie skede onder die pens te kyk en seker te maak daarvan.
Ek dink die eerste bok aan die begin van die draad wat onder die boom staan is ook 'n koei, ek het so bietjie met ctrl en + gezoom en ek sien nie skede nie.

Groete
Post Reply