Blou wildebees trop begin
- Heinf
- Full Member

Blou wildebees trop begin
Hi manne
Ek wil graag n troppie bwb aan die gang kry . Klein begin is heeltemaal reg by my . Wat is die kleinste split waarmee ek gaan wegkom. Dit sal nie gaan oor geld maak nie, meer persoonlike satisfaksie om my eie trop te kan begin en te sien hoe getalle groei.
Dan ook bygese .. Waar koop ek hulle aan ? Sien nie baie mense wat nog die normaale bwb verkoop nie
Baie dankie
Hein
Ek wil graag n troppie bwb aan die gang kry . Klein begin is heeltemaal reg by my . Wat is die kleinste split waarmee ek gaan wegkom. Dit sal nie gaan oor geld maak nie, meer persoonlike satisfaksie om my eie trop te kan begin en te sien hoe getalle groei.
Dan ook bygese .. Waar koop ek hulle aan ? Sien nie baie mense wat nog die normaale bwb verkoop nie
Baie dankie
Hein
- Hugo
- Hero Member

Re: Blou wildebees trop begin
Hein, klein boer is hard boer. Wats jou lang termyn plan?
Wat wil jy probeer?
Wat wil jy probeer?
- Hugo
- Hero Member

Kom ek skep n scenario,
Jy koop 1 bul en 5 koeie, na een jaar kalf 4, jy kry 50/50 gelsag deling, jaar 2 kry jy weer 50/50,
Nou sit jy met 9 koeie 5 bulle, jy moet jou groot bul uithaal want as hy sy dogters dek is die koeel deur die kerk, klein lywe swak gene vrektes.
Ok die groot bul val, koop nuwe bul. Hy dek, kallers val, dan, moet jy daai eerste 2 bul kallers uithaal want ander dek hy sy ma, of sy sussie op jaar 3.
Glo my ekt die toets lelik gedop. Dis lekker mar duur en harde intensiewe werk, of jy teel drekke.
Goodluck, dis moerse fun.
Sit op doe stoep en beloer hoe vreet 2 dik bulle lusern op 60m by die voerbak.
Jy koop 1 bul en 5 koeie, na een jaar kalf 4, jy kry 50/50 gelsag deling, jaar 2 kry jy weer 50/50,
Nou sit jy met 9 koeie 5 bulle, jy moet jou groot bul uithaal want as hy sy dogters dek is die koeel deur die kerk, klein lywe swak gene vrektes.
Ok die groot bul val, koop nuwe bul. Hy dek, kallers val, dan, moet jy daai eerste 2 bul kallers uithaal want ander dek hy sy ma, of sy sussie op jaar 3.
Glo my ekt die toets lelik gedop. Dis lekker mar duur en harde intensiewe werk, of jy teel drekke.
-
mariusr
- Hero Member

Hoe groot is die grond en waar!
- Heinf
- Full Member

Ok ek sien nou dis lekker ingewikkeld . My lang termyn plan is om n goeie gesonde trop te bou, maar tyd is nie n probleem nie. Maar lyk my Daar is heelwat gaate in my idee, want ek Ken maar min van boer af.
Die grond is klein so 200 hektaar. Maar die wildgetalle is nie so druk op die grond nie. Op die stadium is daar daar so +- 5 kudu , 8 gemsbokke, 6 zebras, 6 waterbokke, 15 rooibokke . Die plaas is in die thaba area
Die plaas loop reeds heel goed maar mens kan altyd help vorentoe gaan .
Die grond is klein so 200 hektaar. Maar die wildgetalle is nie so druk op die grond nie. Op die stadium is daar daar so +- 5 kudu , 8 gemsbokke, 6 zebras, 6 waterbokke, 15 rooibokke . Die plaas is in die thaba area
Die plaas loop reeds heel goed maar mens kan altyd help vorentoe gaan .
-
mariusr
- Hero Member

Dink dis 'n goeie idee om so paar snotneuse op te sit redelike goeie reenval in Thaba en goeie veld maak net eers seker of jou bure nie gaan kla wat beeste het nie! Begin met een bul so drIe,vier koeie en later koop jy nog so klein troppie vir nuwe bloed jy behoort so vyftien-twintig te kan aanhou saam die ander wild as die veld mooi bly op 200 hek!!
- Hugo
- Hero Member

Oms het 40 beeste op 200ha, hulle rape die veld, ons gan hulle lekker skiet die jaar.
Nuwe bloed moet tags kry, dis al hoe jy dit kan beheer!
Geniet dit!
Nuwe bloed moet tags kry, dis al hoe jy dit kan beheer!
Geniet dit!
-
Tarzan
- Sr. Member

Sou jy se dieselfde geld vir swart wildebeeste?Hugo wrote:Kom ek skep n scenario,
- Hugo
- Hero Member

Nee jong, ek kennie daai goed nie. Sorry
- Allure
- Full Member

Ek is Thaba, check eers met jou buure - hulle hou nie baie van snotsiekte en as dit gebeur hulle begin vingers vinnig wys.
Los die split goed uit - begin met blou wildebeeste of met n goue bul - los die goed wat nee een of die ander is nie.
Van al die bokke hulle is die maklikste - hulle kry nie bosluise - they're as tough as nails en hulle teel makilik.
Ek was op Alldays se veling gister 30duim bulle het so 5k geloop - gaan uit en uit om die grootse bul te koop dat jy kan bekostig - dit hulp met pryse as jy wil een dag lewendig verkoop of laat jag.
Sterkte
Los die split goed uit - begin met blou wildebeeste of met n goue bul - los die goed wat nee een of die ander is nie.
Van al die bokke hulle is die maklikste - hulle kry nie bosluise - they're as tough as nails en hulle teel makilik.
Ek was op Alldays se veling gister 30duim bulle het so 5k geloop - gaan uit en uit om die grootse bul te koop dat jy kan bekostig - dit hulp met pryse as jy wil een dag lewendig verkoop of laat jag.
Sterkte
- Heinf
- Full Member

Dankie vir die raad mense
-
Tarzan
- Sr. Member

Hein laat asb weet wat jy toe uiteindelik gedoen, of besluit het. Sal graag wil leer uit wat jy kon regkry
Groete
Danie
Groete
Danie