Ek het 'n Howa .243, ek het al so 1400 skote deur hom gesit, vorige eineaar nie seker hoeveel hy geskiet het nie. Geweer skiet nog mooi, maar ek weet iewers gaan sy loop groet. Het toe maar 'n nuwe loop gekoop en verlede Donderdag die papierwerk ingegee om loop te verander en kamer oor te sny na 6XC toe.
Groot was my verbasing toe ek vanoggend 'n boodskap van die geweersmit kry, en 'n epos van SAPS af, om te bevestig dat my aansoek vir loopvervanging goedgekeur is! Letterlik nie eers 'n week nie.
Gaan oor 'n week gou laaste springbok of twee met die .243 plattrek, dan word hy ingegee vir sy "make-over"
Het iets by CFR verander?
- Gian_dP
- Hero Member

Het iets by CFR verander?
Howa .300 WM
Musgrave .308
Gamo CFX .177
Howa/Krieger 6XC
Howa .243AI
Howa .300 WM
Musgrave .308
- Rudie
- Hero Member

Re: Het iets by CFR verander?
As die wiel nou maar net altyd so vinnig wil draai.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Harambe
- Hero Member

Ja siestog. Een van die ouens wat saam met my skiet wag nou al 4 maande vir sy semi-outo lisensie.
Of so iets
- RUPERT
- Hero Member

Nee wat ek dink net jy was baie gelukig.
N maat van my se seun het 4 maande gewag net vir competency.
N maat van my se seun het 4 maande gewag net vir competency.
- Lourens
- Hero Member

Gian ek het so 6 maande terug by 'n redelik betroubare bron gehoor dat daar 'n nuwe kanaal by SAPS geskep word vir loopvervangings en kaliber veranderings, juis omrede dit in die verlede 'n absolute gemors was. Of dit wel so is kan ek nie se nie, maar hierdie is dalk 'n goeie teken.
-
Landcruiserman
- Newbie

Goedkeuring is een ding, maar wag tot jou geweersmid eers klaar is en jy vir die nuwe liksensie moet aansoek doen met die nuwe loop se inligting...
-
Henna308
- Sr. Member

My pa het na 4 jaar maar die gewere gaan haal en die hele loopvervanging as 'n ramp verklaar. Dit was wel in 2014 gewees. Dit is baie goeie nuus dat die loopvervangings vinniger gaan.