Ek het onlangs n gewone winbuks gekoop met n 4-32 scope op maar wil graag weet watse een van die twee patroontjies skiet die akuraatse ek skiet met die skerp puntjies maar hy skiet so elke derde een n weg skooitjie
Dis n:
PUMA AIRRIFLE
650FT/S (of dus wat hulle se)
ek skiet so op 15-20m op n teiken van 5x5cm met 1cm blokkies tussen in en in die middel n 1cm kollietjie, het hom sommer self op Autocad geteken
twee skote val binne die 1cm kollitjie maar derde of vierde een is so 1.5-2cm weg.
Of is dit maar net die goedkoop winbuks wat maar so onakkuraat is.
Ek doen dit maar net om my oog in te kry en te oefen terwyl ek wag vir die groter geweer.(moet nog 6jaar wag).
Groete
Flippie
Windbuks Akuraatheid
- Flip Groenewald
- Sr. Member

Windbuks Akuraatheid
308 Howa SS HB
- DWB
- Hero Member

Re: Windbuks Akuraatheid
Ongelukkig kan die goedkoper goed jou maar bietjie rondvoeter. Die windbuks speletjie kan jou baie geld kos.
Daar is verskillende tegnieke wat met windbuks skiet moet aangewend word om ook beter te skiet. kyk gerus op www.airrifle.co.za
Daar is verskillende tegnieke wat met windbuks skiet moet aangewend word om ook beter te skiet. kyk gerus op www.airrifle.co.za
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
-
HUNTER
- Full Member

Skietekat
Probeer die platkop windbukspatrone, hulle is gewoonlik meer akkuraat en dan kan jy ook verskillende gewigte probeer tot jy een kry waarvan die windbuks hou. Maak ook seker van jou scope en sy mounts, die windbuks se skroewe wat dit in die kolf vashou, windbukse het mos maar 'n "snaakse" skop en jy moet 'n teleskoop en mounts he wat spesifiek vir 'n windbuks gemaak is. Lekker toets, speel en oefen.
Hunter
Probeer die platkop windbukspatrone, hulle is gewoonlik meer akkuraat en dan kan jy ook verskillende gewigte probeer tot jy een kry waarvan die windbuks hou. Maak ook seker van jou scope en sy mounts, die windbuks se skroewe wat dit in die kolf vashou, windbukse het mos maar 'n "snaakse" skop en jy moet 'n teleskoop en mounts he wat spesifiek vir 'n windbuks gemaak is. Lekker toets, speel en oefen.
Hunter
- G-force
- Hero Member

Koop of JSB in 8,5gr of AA in 8,5gr.
Jy kan ook 10,5gr gebruik maar soms kan hul te swaar wees op n spring.Werk baie lekker met PCP of gas-rams.
Jy GAANIE beter pellets kry nie.Punt.
Jy kan ook 10,5gr gebruik maar soms kan hul te swaar wees op n spring.Werk baie lekker met PCP of gas-rams.
Jy GAANIE beter pellets kry nie.Punt.
Klein klein jakkalsies krap
En daai klein klein jakkalsies maak
Dat ek in my stoel rondkrioel
Is dit hoe n broek vol miere voel?
-
grumpy
Ek rig skyfskiet af by die skool. Dit is die paatroon wat jy gebruik. Die duurder patrone kry jy nie soveel flyers nie.
- Gerhard
- Hero Member

Ek het hierdie een jaar by die Aim skou geskiet met my Air Arms S 400 Classic met n bench rest kompetisie. (daar is 5 skote op 25 yards)
[img width=560 height=420]http://i3.photobucket.com/albums/y62/Ja ... u05006.jpg[/img]
Ek het Air Arms se pelets geskiet.
My pa het n Gamo, kan nie die model onthou nie.
Hy het baie rond gespeel met verskillende pellets en groot was sy verbaasing toe hy agter kom dat hy beste groepe kry met Crossman pellets.
[img width=560 height=420]http://i3.photobucket.com/albums/y62/Ja ... u05006.jpg[/img]
Ek het Air Arms se pelets geskiet.
My pa het n Gamo, kan nie die model onthou nie.
Hy het baie rond gespeel met verskillende pellets en groot was sy verbaasing toe hy agter kom dat hy beste groepe kry met Crossman pellets.
Last edited by Gerhard on Tue Aug 02, 2011 9:24 am, edited 1 time in total.
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
- G-force
- Hero Member

Daar is n ou in SA wat al n 10skoot groepeering op 100m geskiet het met 15mm c/c met n PCP windbuks.
Klein klein jakkalsies krap
- Gerhard
- Hero Member

seker binne in n binnehuis skiet baan...
die vet weet die pellets is baie gevoelig vir wind.
100 meter is baie ver vir n pellet...
die vet weet die pellets is baie gevoelig vir wind.
100 meter is baie ver vir n pellet...
FFF Safaris