JAKKALS GELUIDE
- CHRIS
- Sr. Member

JAKKALS GELUIDE
Ek het 5 Maart 'n jakkals in 'n hok gevang. Die teef {ek skat 6mnde oud} het egter nooit enige geluid gemaak nie, en is vir n geruime tyd in 'n hok van 3mx3m in groter hok geplaas en het steeds nie geluid gemaak nie. Ek het egter 'n reun in yster gevang en die het vreeslik geskree voordat ek haar verlos het. Nou wil ek weet hoekom skree teef nie, het sy tegroot geskrik of skree tewe nie?
- Caller
- Sr. Member

Re: JAKKALS GELUIDE
Chris
Natuurlik skree die tewe ook.
Die arme jakkie stres haar mos nou dood en sal mos nou nie gaan staan en geluide maak nie.
Caller
Natuurlik skree die tewe ook.
Die arme jakkie stres haar mos nou dood en sal mos nou nie gaan staan en geluide maak nie.
Caller
Dit is nie wat jy doen nie, maar hoe jy dit doen.
- Christo
- Hero Member

Chris
As sy stres, board haar. Dis die nuwe SA re?l.

Christo
As sy stres, board haar. Dis die nuwe SA re?l.
Christo
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
- Yalair
- Hero Member

Chris
Niks wat 'n dame so laat gil as 'n skelm knyp op die boud
Niks wat 'n dame so laat gil as 'n skelm knyp op die boud
- Christo
- Hero Member

Heinrich
Ag nee man,
ek wou Sondag vir my 'n nuwe ringtune op my telefoon laai toe ek sien dat die CD's nie rekenaar toe kan copy nie. SEKER 'N GOEIE DING OOK. Nou sal jy vir my ou flekkie se geraas moet stuur vir 'n ringtune. Dan skiet ek hulle sommer so bel bel. Ek sal ook kan sien wie is die jakkalse as die telefoon lui tussen sogenaamde vrinne.

EK SAL GEDULDIG WAG.
Dankie
Christo
Ag nee man,
ek wou Sondag vir my 'n nuwe ringtune op my telefoon laai toe ek sien dat die CD's nie rekenaar toe kan copy nie. SEKER 'N GOEIE DING OOK. Nou sal jy vir my ou flekkie se geraas moet stuur vir 'n ringtune. Dan skiet ek hulle sommer so bel bel. Ek sal ook kan sien wie is die jakkalse as die telefoon lui tussen sogenaamde vrinne.
EK SAL GEDULDIG WAG.
Dankie
Christo
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
- Christo
- Hero Member

Heinrich
Geduldig, jy maai seker onder die jakkies
Christo
Geduldig, jy maai seker onder die jakkies
Christo
- jaracal
- Administrator

Christo, ek het vir jou 'n PM gestuur.
Groete
Heinrich
Groete
Heinrich
Vegetarian is an old Bushman word for bad hunter
- Christo
- Hero Member

Dankie , Heinrich, ek gaan weer probeer. Miskien is die rekenaar wat ek wou probeer te oud. Sal 'n ander een probeer
Christo
Christo