Ladingontwikkelingprosedures 7x57 - 130gr Impala Bosvelders
-
Johan Nel
- Hero Member

Ladingontwikkelingprosedures 7x57 - 130gr Impala Bosvelders
Kêrels,
Ek wil ladingontwikkeling doen vir bg koeëls met S355. Die QL Datalys wat ek het, stel 41gr S355 voor met 'n verwagte spoed van 2711fps met 'n tpl van 73mm.
Ek het nie 'n chronograaf nie, dus gaan ek die 'stepladder' tegniek gebruik om die akkurate nodusse te probeer bepaal. Ek verminder die voorgestelde lading met 10% om dan by 'n beginlading van 36.9 te kom.
Ek gaan met 0.2gr inkrimente laai vanaf 37gr tot 41gr. Dis dan 20 ladings in totaal. Stem julle saam met die beginlading as 'n veilige vertrekpunt?
Verder beskou ek die voorgestelde tpl van 73mm soos voorgestel deur die koeëls se vervaardiger as baie kort. Normaalweg sal ek wil laai met ten minste 78mm as tpl.
Enigiemand wat al hierdie koeëls gelaai het se insette tov die tpl en ladings sal waardeer word.
Die doppe wat ek gaan gebruik is PMP doppe met 'n dopkapasiteit van 58.3gr water 'ongesize' Die primers is PMP.
Groete,
JHN
Ek wil ladingontwikkeling doen vir bg koeëls met S355. Die QL Datalys wat ek het, stel 41gr S355 voor met 'n verwagte spoed van 2711fps met 'n tpl van 73mm.
Ek het nie 'n chronograaf nie, dus gaan ek die 'stepladder' tegniek gebruik om die akkurate nodusse te probeer bepaal. Ek verminder die voorgestelde lading met 10% om dan by 'n beginlading van 36.9 te kom.
Ek gaan met 0.2gr inkrimente laai vanaf 37gr tot 41gr. Dis dan 20 ladings in totaal. Stem julle saam met die beginlading as 'n veilige vertrekpunt?
Verder beskou ek die voorgestelde tpl van 73mm soos voorgestel deur die koeëls se vervaardiger as baie kort. Normaalweg sal ek wil laai met ten minste 78mm as tpl.
Enigiemand wat al hierdie koeëls gelaai het se insette tov die tpl en ladings sal waardeer word.
Die doppe wat ek gaan gebruik is PMP doppe met 'n dopkapasiteit van 58.3gr water 'ongesize' Die primers is PMP.
Groete,
JHN
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter
- Laurence J. Peter
- Frederik
- Hero Member

Re: Ladingontwikkelingprosedures 7x57 - 130gr Impala Bosveld
Johan in my 303 laai ek die 130gr koele met tpl van 75mm wat ook maar kort is en hulle loop mooi gaan koop maar 'n chrony dit sal dinge net baie makliker maak.
- tripodmvr
- Administrator

Jy gaan 60 skote skiet om ladingontwikkeling te doen. Ek sal liewer die data deurgee van my geweer, 3 skote met 'n gemiddelde lading skiet en dan binne 10-15 skote by 'n akkurate lading uitkom.Johan Nel wrote:Kêrels,
Groete,
JHN
My metode sou 0,5gr of selfs 1 grein verskille wees. Die geweer gaan vir jou wys naby watter lading hy akkuraatheid begin toon en dan kan jy rondom dit begin verfyn. Dit gaan jou baie koeëls spaar. Impalas is vir jag en nie vir baan skiet bedoel nie.
-
Johan Nel
- Hero Member

Hallo tripodmvr,tripodmvr wrote:
Jy gaan 60 skote skiet om ladingontwikkeling te doen. Ek sal liewer die data deurgee van my geweer, 3 skote met 'n gemiddelde lading skiet en dan binne 10-15 skote by 'n akkurate lading uitkom.
My metode sou 0,5gr of selfs 1 grein verskille wees. Die geweer gaan vir jou wys naby watter lading hy akkuraatheid begin toon en dan kan jy rondom dit begin verfyn. Dit gaan jou baie koeëls spaar. Impalas is vir jag en nie vir baan skiet bedoel nie.
Ek is nie seker of ek mooi volg wat wat ek presies behoort te doen nie. Ek aanvaar dat ek die lading inligting soos per Ql moet deurgee, maar ek wil net seker maak wat die prosedure is wat ek dan volg met die lading ontwikkeling.
Groete,
JHN
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter
- Laurence J. Peter
- tripodmvr
- Administrator

As jy 3 skote met 'n gemiddelde lading skiet gee dit data wat die termiese vermoë van die kruit bekend maak. Die' inligting tesame met jou geweer se data maak dit dan moontlik om met QL binne 1 grein lading te kom waar jy akkuraatheid gaan kry en gee ook drukking om 'n veilige lading te soek. Gaan kyk onder herlaai waar "Riglyne vir QL" jou die vereiste inligting gee.
-
Johan Nel
- Hero Member

Ek lei af dat die drie skote oor 'n chronograag geskiet moet word om die spoed te bepaal?
- Laurence J. Peter
- Laurence J. Peter
- tripodmvr
- Administrator

Correctimo - soos die Italianers sou sê.Johan Nel wrote:Ek lei af dat die drie skote oor 'n chronograag geskiet moet word om die spoed te bepaal?
-
Johan Nel
- Hero Member

Ek gaan gou die inligting hier plaas tripodmvr, maar my dilemma lê juis daarin dat ek nog nie 'n chronograaf besit of maklik toegang tot een het nie, daarom maar die plan om met die sg 'Incremental Load Development Method' of ook genoem ladder tegniek lading ontwikkeling te doen. Dit gaan beslis meer koeels gebruik, ek weet. Ek het 'n QL datalys van Impala ontvang wat 'n lading van 44gr S355 aanbeveel met 'n trompsnelheid van 2711fps.
Kaliber: 7x57
Looplengte: 614mm
Dopkapasiteit: 58,37gr (PMP doppe)
Tipe Koeël & gewig: Impala CFP solid - 130gr
Kruit: S355
TPL: 73mm (Voorgestel deur Kobus van Impala)
Slagdop: PMP Magnum
Hoor graag jou kommentaar.
Groete,
JHN
Kaliber: 7x57
Looplengte: 614mm
Dopkapasiteit: 58,37gr (PMP doppe)
Tipe Koeël & gewig: Impala CFP solid - 130gr
Kruit: S355
TPL: 73mm (Voorgestel deur Kobus van Impala)
Slagdop: PMP Magnum
Hoor graag jou kommentaar.
Groete,
JHN
- Laurence J. Peter
- Laurence J. Peter
-
Johan Nel
- Hero Member

Het vandag twintig rondtes gelaai met .3gr inkrimente van 38.3gr tot 44gr S355. Tpl 73mm. 'Runout' 2 - 4 duisendstes van 'n duim.
- Laurence J. Peter
- Laurence J. Peter
- tripodmvr
- Administrator

Johan
Ek weet die meeste manne stel so uitgebreide toets voor. Ek is nie 'n voorstaander daarvan nie en gebruik gewoonlik inkremente van 1 grein. Dit dui gewoonlik die akkurate tendense en gee jou 'n aanduiding van waar jy jou soeke moet konsentreer. Baie minder koeëls en minder skiet. Onthou dat jou skietvermoë afneem met die herhaling en terugslag wat jou lyf moet verduur.
Ek weet die meeste manne stel so uitgebreide toets voor. Ek is nie 'n voorstaander daarvan nie en gebruik gewoonlik inkremente van 1 grein. Dit dui gewoonlik die akkurate tendense en gee jou 'n aanduiding van waar jy jou soeke moet konsentreer. Baie minder koeëls en minder skiet. Onthou dat jou skietvermoë afneem met die herhaling en terugslag wat jou lyf moet verduur.
-
Johan Nel
- Hero Member

Dankie Tripodmvr,tripodmvr wrote:Johan
As ek dan na die minimum en maksimum spektrum kyk. Hoeveel rondtes laai ek? Ek werk huidig van 38.3gr tot 44gr omdat 44gr die aanbevole lading (QL) vanaf Impala is en ek 10% daarvan afgetrek het. Is die maksimum lading hoër as die 44gr of is dit maksimum?
Groete,
JHN
Last edited by Johan Nel on Mon Apr 15, 2013 11:43 am, edited 1 time in total.
- Laurence J. Peter
- Laurence J. Peter
- tripodmvr
- Administrator

Ek sou 39, 40, 41, 42, 43 en 44gr gelaai en geskiet het, as iets my nie vroeër gewaarsku het van moontlike druk nie. Lyk my jy het die ladings versprei so skiet hulle en kyk wat maak hulle.
Ek dink jy sal moontlik in en om 42gr akkurate ladings begin kry
Ek dink jy sal moontlik in en om 42gr akkurate ladings begin kry