New minimum requirement for hunters????
-
ArnoldM
New minimum requirement for hunters????
Goeie more almal,
Lees gisteraand in die SA Jagter die volgende:
New regulations stipulated in the government's new norms and standards document.
Minimum requirements for hunting methods:
1. Furred game up to and including the size of rock hyrax, all rodents and feathered game = 35gr
2. Furred game larger than species as mentioned above up to and including springbok and mountain reedbuck = 50gr
3. Impala, warthog, blesbuck, common reedbuck and nyala ewes = 100gr
4. Black wildebeest, tsesseby, nyala bulls and hartebeest = 130gr
5. Blue wildebeest, kudu, gemsbok, sable, roan and leopard = 150gr
6. Eland = 175gr
7. Buffalo, lion and giraffe = 250gr
8. Thick skinned animals, but excluding buffalo = 300gr (When hunting thick skinned animals the bullet must be of full metal jacket or monolithic solid construction)
Weet enige van julle iets van hierdie wetgewing af? Deur wie en hoe word dit afgedwing? Het daar al voorheen so iets bestaan? Wat dink julle gaan die impak daarvan wees?
Ek hoor graag van julle.
Mooi dag,
AM.
Lees gisteraand in die SA Jagter die volgende:
New regulations stipulated in the government's new norms and standards document.
Minimum requirements for hunting methods:
1. Furred game up to and including the size of rock hyrax, all rodents and feathered game = 35gr
2. Furred game larger than species as mentioned above up to and including springbok and mountain reedbuck = 50gr
3. Impala, warthog, blesbuck, common reedbuck and nyala ewes = 100gr
4. Black wildebeest, tsesseby, nyala bulls and hartebeest = 130gr
5. Blue wildebeest, kudu, gemsbok, sable, roan and leopard = 150gr
6. Eland = 175gr
7. Buffalo, lion and giraffe = 250gr
8. Thick skinned animals, but excluding buffalo = 300gr (When hunting thick skinned animals the bullet must be of full metal jacket or monolithic solid construction)
Weet enige van julle iets van hierdie wetgewing af? Deur wie en hoe word dit afgedwing? Het daar al voorheen so iets bestaan? Wat dink julle gaan die impak daarvan wees?
Ek hoor graag van julle.
Mooi dag,
AM.
- James Wilson
- Hero Member

Re: New minimum requirement for hunters????
Arnold, ja nee hierdie is die ou storie van oningeligte besluite neem. iets waarinons owerheid spes. kyk maar rond op die forum hier is iemand wat van die hele onderwerp n studie gedoen het. ek kannie onthou onder watter topic hy geplaas is nie.
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
- PITSMIT
- Hero Member

was een van gerard van GS Custon punte gewees. gaan search net al sy posts daar is so een. koos(biltongjagter) van tecfund het ook so een op gesit
Ontmoet altyd nuwe vriende maar moet nooit die oues vergeet nie
" Shooters do it in any position "
.270Win Brno de Lux Mod ZKK600
.308Win Zastava
CZ85 9mm Para
Taurus .357 Mag 6" barrel
" Shooters do it in any position "
.270Win Brno de Lux Mod ZKK600
.308Win Zastava
CZ85 9mm Para
Taurus .357 Mag 6" barrel
-
ArnoldM
PitSmit,PITSMIT wrote: was een van gerard van GS Custon punte gewees. gaan search net al sy posts daar is so een. koos(biltongjagter) van tecfund het ook so een op gesit
Thanks, ek sal gaan kyk.
-
Apie reilly
Moenie kla daar oor nie net n goei verduideliking om nog vuurwapens aan te skaf hoe groter die punt hoe groter kaliber hoe kleiner die punt hoe kleiner die kaliber. Manne gebruik die inligting van die regering om nog wapens aanteskaf.
-
Gerard
Apie,
Die voorgestelde wetgewing is 'n euwel. Onthou dat jou siening beide kante toe werk. As jy 'n geweer gemotiveer het vir 'n jaggebruik wat nou deur die stel gemors norme onwettig gemaak word, kan die lisensie teruggetrek word want die nodigheid vir die geweer bestaan nie meer nie.
Dit is afgesien van die feit dat die norme nou toelaat dat ek 'n olifant kan aanvat met my 45ACP pistool met my sport handladings, maar ek kan dit nie doen met my 375H&H met een van die mees suksesvolle koeels vir daardie doel nie.
Die voorgestelde wetgewing is 'n euwel. Onthou dat jou siening beide kante toe werk. As jy 'n geweer gemotiveer het vir 'n jaggebruik wat nou deur die stel gemors norme onwettig gemaak word, kan die lisensie teruggetrek word want die nodigheid vir die geweer bestaan nie meer nie.
Dit is afgesien van die feit dat die norme nou toelaat dat ek 'n olifant kan aanvat met my 45ACP pistool met my sport handladings, maar ek kan dit nie doen met my 375H&H met een van die mees suksesvolle koeels vir daardie doel nie.
-
ArnoldM
Baie waar oom Gerard. Weet oom dalk op watter wyse(s) en deur wie hierdie wetgewing afgedwing word?Gerard wrote: Apie,
- DWB
- Hero Member

So ek hoef nou nie meer 'n 375 te koop om 'n buffel of leeu te gaan skiet nie, ek kan sommer net my 30-06 met 'n 250greiner laai 
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
Overkill is underrated!
-
Gerard
DWB,
As jy 'n 30-30 hefboom geweer het, kan jy hom ook gebruik met 250gr koeels, of 'n 300 Savage. Die norme bepaal dat jy vir olifant 'n koeel moet gebruik wat 300gr of meer weeg. Dus kan ek tipiese "pin shooting" ladings in 'n 45ACP handwapen gebruik om 'n olifant te jag. 'n Soliede of monometaal koeel word gespesifiseer dus kan ek die koeels giet van sagte, suiwer lood en dit laai. Dit sal miskien noodlottig wees maar waarskynlik nie vir die olifant nie. Ek kan egter nie my 375H&H met 'n 270gr FN dryfband koper-koeel gebruik nie. Hierdie koeel word reeds sedert 1997 vir die doel aangewend met merkwaardige resultate.
ArnoldM,
Ek het vanoggend die persoon probeer epos aan wie ek die opvolg navraag ten opsigte van die norme gerig het. Die epos het teruggekom, die adres bestaan nie meer nie. Ek gaan na 14:00 die Departement skakel en hoor wie nou die aangeleentheid hanteer.
As jy 'n 30-30 hefboom geweer het, kan jy hom ook gebruik met 250gr koeels, of 'n 300 Savage. Die norme bepaal dat jy vir olifant 'n koeel moet gebruik wat 300gr of meer weeg. Dus kan ek tipiese "pin shooting" ladings in 'n 45ACP handwapen gebruik om 'n olifant te jag. 'n Soliede of monometaal koeel word gespesifiseer dus kan ek die koeels giet van sagte, suiwer lood en dit laai. Dit sal miskien noodlottig wees maar waarskynlik nie vir die olifant nie. Ek kan egter nie my 375H&H met 'n 270gr FN dryfband koper-koeel gebruik nie. Hierdie koeel word reeds sedert 1997 vir die doel aangewend met merkwaardige resultate.
ArnoldM,
Ek het vanoggend die persoon probeer epos aan wie ek die opvolg navraag ten opsigte van die norme gerig het. Die epos het teruggekom, die adres bestaan nie meer nie. Ek gaan na 14:00 die Departement skakel en hoor wie nou die aangeleentheid hanteer.
Last edited by Gerard on Wed Sep 28, 2011 12:54 pm, edited 1 time in total.
-
ArnoldM
DWB wrote: So ek hoef nou nie meer 'n 375 te koop om 'n buffel of leeu te gaan skiet nie, ek kan sommer net my 30-06 met 'n 250greiner laai![]()
Groete,
AM.
- DWB
- Hero Member

Skuus, Dis Deon 
Hehehe, mik hoog!!!! Of sit in 'n boom...LOL
Hehehe, mik hoog!!!! Of sit in 'n boom...LOL
Noem my sommer Deon
Overkill is underrated!
Overkill is underrated!
-
Gerard
Om met die mense te probeer kommunikeer is soos tande trek. Hier is vandag se notas:
Department of Environmental Affairs.
086 111 2468
012 310 3911
Nie hulle afdeling nie probeer Biodiversity and Admin
13:20
Biodiversity and Admin 012 310 3545 Sonja Meintjies - Voicemail
Probeer selfoon - 0826554711 - Voicemail
13:25
012 310 3575 Thea Carrol - Geen antwoord.
14:04 - Geen antwoord
012 310 3545 Sonja Meintjies - Geen antwoord
0826554711 - Rejected - Probeer weer - Antwoord - Sy en Thea is by vergaderings. Verwys na Magda Boshoff 012 310 3534 - Voicemail
15:54
012 310 3911 - Geen antwoord.
012 310 3534 - Magda Boshoff - Afgesny.
Department of Environmental Affairs.
086 111 2468
012 310 3911
Nie hulle afdeling nie probeer Biodiversity and Admin
13:20
Biodiversity and Admin 012 310 3545 Sonja Meintjies - Voicemail
Probeer selfoon - 0826554711 - Voicemail
13:25
012 310 3575 Thea Carrol - Geen antwoord.
14:04 - Geen antwoord
012 310 3545 Sonja Meintjies - Geen antwoord
0826554711 - Rejected - Probeer weer - Antwoord - Sy en Thea is by vergaderings. Verwys na Magda Boshoff 012 310 3534 - Voicemail
15:54
012 310 3911 - Geen antwoord.
012 310 3534 - Magda Boshoff - Afgesny.
-
Beretta
- Hero Member

Gerard
Verbeel ek my of het sa jagters nie gehelp met die storie nie.Jy moet maar n bullet puller saam vat as jy gaan jag en n skaal.
Beretta
Verbeel ek my of het sa jagters nie gehelp met die storie nie.Jy moet maar n bullet puller saam vat as jy gaan jag en n skaal.
Beretta
-
FE
- Hero Member

Klink of jy 'n staat departement probeer bel het
Van hulle werk mos so! Amper soos om vir Centlec se rekening afdeling te bel! Tyd mors
Born to hunt, but forced to work!
-
FE
- Hero Member

Is daar genoeg plek op jou bakkie vir al jou herlaai toerusting??
Spot net!
Born to hunt, but forced to work!
-
Gerard
Ek weet dat Gerhard Verdoorn, Krappies Els en ek insette gelewer het destyds toe dit gevra is. Die finale wet, wat vir handtekening voorgele is, het nie een stukkie van enige van ons se insette bevat nie. Ek het vir Thea Carrol (aan die hoof van die projek) geskakel en gevra wie se insette hulle gebruik het want dit moes 'n paar mense gewees het; een mens kan nie op sy eie so verkeerd wees nie.