Goeienaand, 'n jong man hier naby oorweeg om profi-jagter te word.
Wat is die ideale kaliber/s vir n beginnende professionele jagter? (Ek vermoed hy oorweeg om 'n dubbelgeweer te laat bou, maar dit is nie vas nie.)
Ideale kaliber/s vir n beginnende profi-jagter?
-
Ds J
- Hero Member

- Rudi Fischer
- Hero Member

Re: Ideale kaliber/s vir n beginnende profi-jagter?
More Ds.
As hy nou eers n PH gaan word gaan dit hom n rukkie vat om gevaarlike wild gesertiviseerd te word.
Wanneer die manne begin jag as n beroeps jagters gaan hulle maar meestal plains game skiet, en ek is geleer jy skiet nie jou klient se diere nie. So as ek plains game jag met kliente dra ek nie n geweer nie tensy daar gevaarlike wild op die eiendom is waar ons jag.
So vir daai beginer PH sal ek se dalk as hy vlakte jag, n 300wm, (ek gebuik my 338 win mag) en as hy bosvked gaan jag, n 375. N 30-06 sal ook vir alles werk.
As dit kom by gevaarlike wild.
Dink nie hy kan verkeert gaan met n 458 Lott nie.
Het vir 20 jaar met my 458 Express gejag en nou dat ek net buffels jag, het ek n 500 Jeff laat bou.
Dubbels is mooi en eendag as ek groot is sal ek okk een wil het maar net te duur en PH’s maak nie geld nie.
As hy nou eers n PH gaan word gaan dit hom n rukkie vat om gevaarlike wild gesertiviseerd te word.
Wanneer die manne begin jag as n beroeps jagters gaan hulle maar meestal plains game skiet, en ek is geleer jy skiet nie jou klient se diere nie. So as ek plains game jag met kliente dra ek nie n geweer nie tensy daar gevaarlike wild op die eiendom is waar ons jag.
So vir daai beginer PH sal ek se dalk as hy vlakte jag, n 300wm, (ek gebuik my 338 win mag) en as hy bosvked gaan jag, n 375. N 30-06 sal ook vir alles werk.
As dit kom by gevaarlike wild.
Dink nie hy kan verkeert gaan met n 458 Lott nie.
Het vir 20 jaar met my 458 Express gejag en nou dat ek net buffels jag, het ek n 500 Jeff laat bou.
Dubbels is mooi en eendag as ek groot is sal ek okk een wil het maar net te duur en PH’s maak nie geld nie.
Loop baie saggies en dra n groot geweer !!!
-
Ds J
- Hero Member

Dankie Rudi, ek gee dit so deur.
-
Ds J
- Hero Member

Enkele idees na gesprekke met verskillende beroepsjagters:
- 'n goeie skoot met 'n 375H&H is meer werd as 'n swak skoot met 'n. 500XYZ
- 'n 375H&H se ammunisie is baie beskikbaar
Noordkaap Beroepjagskool is uitsonderlik goed.
Begin by 'n uitruster en werk jou pad boontoe.
- 'n goeie skoot met 'n 375H&H is meer werd as 'n swak skoot met 'n. 500XYZ
- 'n 375H&H se ammunisie is baie beskikbaar
Noordkaap Beroepjagskool is uitsonderlik goed.
Begin by 'n uitruster en werk jou pad boontoe.