Lisensie aansoeke wagtydperk

Enige iets pas hier/ discuss anything here
Post Reply
finch
Sr. Member
Sr. Member

Re: Lisensie aansoeke wagtydperk

Post by finch »

finch wrote: Wed Apr 23, 2025 11:12 am Jislaaik Jaracallers, ek moet weereens n pluimpie vir Somerset-wes se DFOs gee. Het vanoggend n afspraak 10am vir n nuwe aansoek, ek daag toe op die kop 10am op en daar staan die DFO al by die hek en wag vir my. Ek het 2 ure uitgeboek in my kalender met die hoop dat ek darem na 1 uur klaar kan wees. 22min later stap ek daar uit met my papiertjie wat bewys my aansoek is ingedien en alles afgehandel (nadat hulle nog vinnig n fout op my aansoek vir my uitgewys het en ek dit kon reg maak het). Dis hartseer om te dink dit is eintlik net veronderstel on "Business as usual" te wees, maar ek is nogtans dankbaar dat ek met hierdie groepie mense werk elke keer as ek by Somerset Wes se geweer afdeling instap. Die mense daar staan nie rond nie, die sleutelborde se toetse klap en die papiere word spoedig deur gewerk. Vingerafdrukke is flink en optimaal. Die langste wag is gewoonlik by die betaal punt wat nie deel van die DFOs se verantwoordelikheid is nie.

Nou begin die lang wag vir die res van die proses om uit te speel.
En vanoggend my sms gekry dat aansoek op die stelsel gelaai is. Ek weet almal dink ons land is stukkend maar hier en daar werk daar nog goed.
pwdejager
Sr. Member
Sr. Member

Post by pwdejager »

finch wrote: Wed Apr 23, 2025 11:12 am Jislaaik Jaracallers, ek moet weereens n pluimpie vir Somerset-wes se DFOs gee. Het vanoggend n afspraak 10am vir n nuwe aansoek, ek daag toe op die kop 10am op en daar staan die DFO al by die hek en wag vir my. Ek het 2 ure uitgeboek in my kalender met die hoop dat ek darem na 1 uur klaar kan wees. 22min later stap ek daar uit met my papiertjie wat bewys my aansoek is ingedien en alles afgehandel (nadat hulle nog vinnig n fout op my aansoek vir my uitgewys het en ek dit kon reg maak het). Dis hartseer om te dink dit is eintlik net veronderstel on "Business as usual" te wees, maar ek is nogtans dankbaar dat ek met hierdie groepie mense werk elke keer as ek by Somerset Wes se geweer afdeling instap. Die mense daar staan nie rond nie, die sleutelborde se toetse klap en die papiere word spoedig deur gewerk. Vingerafdrukke is flink en optimaal. Die langste wag is gewoonlik by die betaal punt wat nie deel van die DFOs se verantwoordelikheid is nie.

Nou begin die lang wag vir die res van die proses om uit te speel.
Stem 100%, Somerset Wes is tops!
Perry de Jager
Beretta Mod71 .22LR
CZ P07 (EDC)
CZ 455 .22LR
Tikka T3x CTR 6.5 CRD
Tikka T3x Varmint Hunter 300WSM
Bergara B14R 308Win
Ralph Badenhorst 6GT
Remington 870 12Boor
Armand Steenkamp
Hero Member
Hero Member

Post by Armand Steenkamp »

More manne. Is daar nog iets wat n man kan doen as die goed so stilstaan? Ekt januarie al aansoek gedoen vir 3 kliksense maar die laaste paar maande staan hulle doodstil by received at licencing section....

Groetnis
OosKaapJagter
Hero Member
Hero Member

Post by OosKaapJagter »

Ons het my seun se Glock lisensie in die eerste week van Januarie ingegee. Syne het ook vir 'n hele ruk stilgestaan by "Received at licencing section".

Die SAPD webtuiste waar jy vordering kan naspoor is ook agter. Sy aansoek is egter verlede week goedgekeur en ons het 'n uitdruk by die DFO gaan kry. Hou net moed; dinge het redelik vinnig verander nadat sy status verander het na "In preparation for consideration".
Grenslyn
Sr. Member
Sr. Member

Post by Grenslyn »

Armand Steenkamp wrote: Fri May 02, 2025 9:55 am More manne. Is daar nog iets wat n man kan doen as die goed so stilstaan? Ekt januarie al aansoek gedoen vir 3 kliksense maar die laaste paar maande staan hulle doodstil by received at licencing section....

Groetnis
Goeiemôre

Ek sit met presies dieselfde. 6 Januarie 3 aansoeke ingedien. Was vinnig tot by "received at licencing section" maar staan nou al 3 maande doodstil by slegs die een departement.
Hein
DeVilliers
Full Member
Full Member

Post by DeVilliers »

Hoeveel dae? Myne het almal stil gestaan tot by die 90dae en toe beweeg dit vinnig. Binne 2 -10 dae oor die 90 goedgekeur.
Grenslyn
Sr. Member
Sr. Member

Post by Grenslyn »

Ek is nou op 88 besigheidsdae en 121 kalenderdae.
Hein
Louis Kriel
Hero Member
Hero Member

Post by Louis Kriel »

17/01 aansoek gedoen. Staan doodstil. Se ook Received at Licensing Section al baie lank. 3 maande en 21 dae.
Jaco vdW
Hero Member
Hero Member

Post by Jaco vdW »

Ek het op 11 Maart die aansoek ingegee.
Redelik vinnig na Provinsie gestuur
24 April gestuur na CFR
6 Mei "Sent to licensing section"
34 werksdae sover...
DeVilliers
Full Member
Full Member

Post by DeVilliers »

Grenslyn wrote: Wed May 07, 2025 10:41 am Ek is nou op 88 besigheidsdae en 121 kalenderdae.
Dalk beweeg dit oor 2 dae. Myne was so
alecjohnson
Hero Member
Hero Member

Post by alecjohnson »

Ek het een wat se laaste beweging 10Jun 2024 is: IN PROCESS No status available contact the DFO, DFO se net ek moet maar wag.
Grenslyn
Sr. Member
Sr. Member

Post by Grenslyn »

alecjohnson wrote: Wed May 07, 2025 4:01 pm Ek het een wat se laaste beweging 10Jun 2024 is: IN PROCESS No status available contact the DFO, DFO se net ek moet maar wag.
Hallo Alec

Hier is definitief iets verkeerd. Jy het seker met Wilma gepraat. Sy is useless.
Jy sal moet dat iemand vir jou hierna kyk.
Hein
Grenslyn
Sr. Member
Sr. Member

Post by Grenslyn »

alecjohnson wrote: Wed May 07, 2025 4:01 pm Ek het een wat se laaste beweging 10Jun 2024 is: IN PROCESS No status available contact the DFO, DFO se net ek moet maar wag.
Hallo Alec

Hier is definitief iets verkeerd. Jy het seker met Wilma gepraat. Sy is useless.
Hein
alecjohnson
Hero Member
Hero Member

Post by alecjohnson »

Grenslyn wrote: Wed May 07, 2025 4:56 pm
Hallo Alec

Ek het net nie 'n idee met wie nie, ek het al my skiet organisasie ook genader so paar weke terug. Ek is haastig vir die, want die roer is nog verkoop ook en daai persoon soek sekerlik sy wapen ASAP :-[
J le Roux
Hero Member
Hero Member

Post by J le Roux »

J le Roux wrote: Mon Mar 24, 2025 12:04 pm Hernuwing ingehandig 04 Maart Polokwane
Receiving attention at the DFO 11 Maart
Renewal Issued 24 Maart

Glad nie sleg nie!
Kaartjie gereed vir optel 02 Mei. 2 maande totaal.
Vat genoeg skietgoed veld toe, daar's nie winkels nie.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
Heinds
Hero Member
Hero Member

Post by Heinds »

Ek wonder sommer hoe lank die lisensies vir nuwe aansoeke nou vat. Neem aan dis maar weer lank se wag?
Sako 85 6XC
Howa 22-250 Rem
Blaser R8 6.5x55
Tikka .260AI Rem
Tikka 223
Glock 9MMP
Baretta SP1 O/U
Hano243
Sr. Member
Sr. Member

Post by Hano243 »

Ekt n nuwe aansoek in gedien op 7 Mei. Staan nou op 28 dae (21 werksdae) en hy wys "Send to CFR". Soos ek verstaan is daar steeds n bottel nek by die licensing section.
Hano
finch
Sr. Member
Sr. Member

Post by finch »

finch wrote: Wed Jan 29, 2025 10:40 am Terwyl ek nog wag vir n ander lisensie (okt 2024 ingestuur), het ek sommer n nog n nuwe boedel aansoek ingegee vandag. Het nie hoop vir boedel aansoek om vinnig te gebeur nie...
Presies 92 werksdae na aansoek op stelsel gelaai is was hierdie een goedgekeur. 90% van die tyd was dit by CFR wag vir aandag volgens stelsel. Dit voel wel vir my of CFR wel n stelsel het wat aansoek naby 90dae eskaleer want dit is my twee aansoek wat presies dieselfde padjie gevolg het. Maar ek dink dis n goeie ding want nou weet mens ten minste die wagtyd gaan tipies darem nie langer as 90 werksdae wees nie. Ek was wel bekommerd oor hierdie aansoek omdat dit n boedel storie was met klomp ekstra papiere wat ek nie 100% seker was alles is soos CFR dit soek nie.

Weereens n pluimpie vir Somerset Wes se DFOs. Ek bel en se lisensie is goedgekeur, ek kom haal n gedrukte temp lisensie terwyl ek wag vir kaartjie. Klim in die kar ry na SAPS en die DFO sluit nie eers die tralie hek oop van hul kantoor nie, sy gee net die reeds gedrukte papier vir my deur die hek. As alle staats instansies maar net so gewerk het...
Neels Louw
Full Member
Full Member

Post by Neels Louw »

Kan iemand my se watter App is die beste om jou lisensie proses te monitor?
.308 Howa 1500
.243 Howa 1500
.243 Remington VTR
Glock 17 Gen 3
JAGTERSREG-JRM
Hero Member
Hero Member

Post by JAGTERSREG-JRM »

My laaste 3 aansoeke (almal inJanuarie ingegee) was almal tussen 78-83 werksdae goedgekeur, daar is n vierde een wat nou op 75 werksdae le en is nog received at licensing. Vorige een het van received at lisensing beweeg na prep en consideration en goedgekeur (die 3 stappe binne 2 dae)
Jrm Goods & Services
Kobus van den Berg
VUURWAPEN MOTIVERINGS
WAPEN & AMMUNISIE VERKOPE
Kontak my gerus!!!
082 619 7236
jagtersreg@firearmsa.co.za
http://www.firearmsa.co.za
Lategan1
Hero Member
Hero Member

Post by Lategan1 »

Nuwe aansoek 5mnde en 3dae later het ek kaartjie in die hand.

Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 8)
Heinds
Hero Member
Hero Member

Post by Heinds »

Dink dit is weer tyd vir die parlement om die CFR te gaan besoek. 4 maande is nou die nuwe normaal.
Sako 85 6XC
Howa 22-250 Rem
Blaser R8 6.5x55
Tikka .260AI Rem
Tikka 223
Glock 9MMP
Baretta SP1 O/U
Jacques du Plooy
Sr. Member
Sr. Member

Post by Jacques du Plooy »

22 April ingehandig by plaaslike DFO.
15 Mei send to CFR.
Waiting...
At the roundabout, keep left...

Tikka T3 6XC Leftie
Tikka T3 .243 Leftie
Tikka T3 6.5 PRC Leftie
Tikka T1 .22 Leftie
Sako85 30-06 Leftie
Howa SS 6XC
Harrington&Richards 12BR.
Winchester .22LR
Lee Metford .303
Glock G19 Gen4
Jacques du Plooy
Sr. Member
Sr. Member

Post by Jacques du Plooy »

Neels Louw wrote: Mon Jun 23, 2025 8:39 pm Kan iemand my se watter App is die beste om jou lisensie proses te monitor?
Ek luister ook.
At the roundabout, keep left...

Tikka T3 6XC Leftie
Tikka T3 .243 Leftie
Tikka T3 6.5 PRC Leftie
Tikka T1 .22 Leftie
Sako85 30-06 Leftie
Howa SS 6XC
Harrington&Richards 12BR.
Winchester .22LR
Lee Metford .303
Glock G19 Gen4
Hano243
Sr. Member
Sr. Member

Post by Hano243 »

Jacques du Plooy wrote: Thu Jul 03, 2025 12:50 pm
Neels Louw wrote: Mon Jun 23, 2025 8:39 pm Kan iemand my se watter App is die beste om jou lisensie proses te monitor?
Ek luister ook.
Where's my app op Android.

My aansoek le op 42 dae steeds by "Send to Licensing Section
Hano
Post Reply