Ok my dilemma is die volgende. Ek het baie waardering vir goeie kwaliteit en hou van mooi goed wat werk. Probleem is my inkomste maak dit nie altyd moontlik nie.
Ek het n 260 Sako TRG en het tans n Burris Eliminator 6 op hom. Fantastiese scope, veral vir jag.
Ek het nog altyd die Zero Compromise Scopes bewonder en wou nog altyd een he. So nou is my opsies die volgende:
1) Verkoop die Eliminator 6, sit R30+k by en koop n ZCO 527 en gebruik hom op my 260.
2) Hou die Eliminator 6, wag vir n 2de handse Delta Stryker 4.5 -30 en koop hom. Sit hom in sy eie Spuhr mount en ruil tussen die Eliminator en Stryker op die 260 TRG soos wat ek lus het.
Watter opsie dink jul is die beste? Is die ZCO’s soveel beter as die ander scopes op die mark?
Zero Compromise vs Eliminator 6 + Delta Stryker
-
Eight
- Hero Member

-
6.5/284Norma
- Hero Member

Re: Zero Compromise vs Eliminator 6 + Delta Stryker
Koop vir jou 'n Kahles 5-25 of 3-28 en jy sal nooit terugkyk nie.
I'd rather be hunting!
Truvelo 6mm Creedmoor
Howa 6mm Creedmoor
Howa 6.5 Creedmoor
Truvelo 6mm Creedmoor
Howa 6mm Creedmoor
Howa 6.5 Creedmoor
-
Drenalinjunkie
- Hero Member

Die ZCO is n great scope maar ek verkies maar die Kahles. Die nuwe 328 met die groter field of view is ongelooflik. Het een in MOA oppad.6.5/284Norma wrote: Tue Nov 26, 2024 6:30 am Koop vir jou 'n Kahles 5-25 of 3-28 en jy sal nooit terugkyk nie.
- Arnold
- Hero Member

Jy noem 'n interessante opsie van die Burris en Delta. Hoekom sou jy hierdie doen, pla die glas van die Burris maar die ander funksies maak op daarvoor as jy jag? Gaan jy tevrede wees met die Delta se glas?
As jy slegs die ZCO het is die ander funksies van die Burris ook nie beskikbaar nie, is dit ok?
As jy slegs die ZCO het is die ander funksies van die Burris ook nie beskikbaar nie, is dit ok?
- Lategan1
- Hero Member

Ek eens met Arnold se vraag. Wat mis ek met jou appels en appels of eerder pere, vergelyking?
Beste.
Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 
-
Eight
- Hero Member

Die Burris is n ongelooflike scope vir jag. Ek het n springbok jag gedoen en dit is seker die beste scope vir die doel. Hy werk ook mooi vir gonge tot op so 700m tot 800m.Arnold wrote: Tue Nov 26, 2024 7:58 am Jy noem 'n interessante opsie van die Burris en Delta. Hoekom sou jy hierdie doen, pla die glas van die Burris maar die ander funksies maak op daarvoor as jy jag? Gaan jy tevrede wees met die Delta se glas?
Waar hy egter te kort kom is vir afstande oor 1000m of vir uiterse presisie skiet. Die kolletjie en kruishaar is groter as wat n floating dot is op n knvensionele scope. Die burris gaan dus nie die beste scope wees vir groepe skiet of baie klein teikens oor se 700m nie.
-
6.5/284Norma
- Hero Member

As jy van die Burris hou hoekom kyk jy nie na die Veracity PH nie?
Ek het een en kan getuig dat die werking baie goed is. Jy stel net tot op die afstand en skiet en as jou DOPE reg is, is jy in die kol. Vir die prys is dit 'n great scope.
Ek het een en kan getuig dat die werking baie goed is. Jy stel net tot op die afstand en skiet en as jou DOPE reg is, is jy in die kol. Vir die prys is dit 'n great scope.
I'd rather be hunting!
Truvelo 6mm Creedmoor
Howa 6mm Creedmoor
Howa 6.5 Creedmoor
Truvelo 6mm Creedmoor
Howa 6mm Creedmoor
Howa 6.5 Creedmoor