.22 LR Teleskoop
- PietVis
- Newbie

.22 LR Teleskoop
Naandse Almal
Ek het n baie sexy Bruno Model 1 .22'tjie. Ek het Vortex Crossfire 2-7x32 teleskoop op hom monteer. Daar is nie fout met die teleskoop nie, hy is net effens te groot en maak die geweertjie lomp.
Wat is 'n alternatief? Ek het grootgeword met 'n 4x20 teleskoop op my. 22 en dit wat heel goed genoeg vir my. Wat sal julle voorstel?
Groete
Sent from my SM-G991B using Tapatalk
Ek het n baie sexy Bruno Model 1 .22'tjie. Ek het Vortex Crossfire 2-7x32 teleskoop op hom monteer. Daar is nie fout met die teleskoop nie, hy is net effens te groot en maak die geweertjie lomp.
Wat is 'n alternatief? Ek het grootgeword met 'n 4x20 teleskoop op my. 22 en dit wat heel goed genoeg vir my. Wat sal julle voorstel?
Groete
Last edited by PietVis on Wed Nov 06, 2024 10:11 pm, edited 1 time in total.
- Jaco vdW
- Hero Member

Re: .22 LR Teleskoop
Hallo PietVis
Ek het so jaar gelede Leopold VX Freedom 3-9x40 Rimfire teleskope gekoop vir ons .22's (CZ 452)
Dis 'n lekker kompakte teleskoop. Die paralaks is ook meer geskik vir tipiese .22 skiet, en die afmik gradering werk baie goed.
Sal enige dag hulle weer koop.
Hulle doen ook 'n 4-12 wat ook baie lekker sal werk. Daar was net nie op daardie stadium van hulle beskikbaar nie.
Ek het so jaar gelede Leopold VX Freedom 3-9x40 Rimfire teleskope gekoop vir ons .22's (CZ 452)
Dis 'n lekker kompakte teleskoop. Die paralaks is ook meer geskik vir tipiese .22 skiet, en die afmik gradering werk baie goed.
Sal enige dag hulle weer koop.
Hulle doen ook 'n 4-12 wat ook baie lekker sal werk. Daar was net nie op daardie stadium van hulle beskikbaar nie.
- PietVis
- Newbie

Hi Jaco
Die objektiewe lens van die Leupold is 40mm, dit is nog groter as die 32mm van Vorteks.
Ek hou glad nie van die moderne neiging waar ouens reuse teleskope op gewere monteer nie. Ek soek 'n klein teleskopie, ek skiet min na papier en jag baie. So 'n kompakte teleskoop is waarna ek soek.
Ek woon in Zambië, hier is min skietbane maar baie jagplek!
Groete
Die objektiewe lens van die Leupold is 40mm, dit is nog groter as die 32mm van Vorteks.
Ek hou glad nie van die moderne neiging waar ouens reuse teleskope op gewere monteer nie. Ek soek 'n klein teleskopie, ek skiet min na papier en jag baie. So 'n kompakte teleskoop is waarna ek soek.
Ek woon in Zambië, hier is min skietbane maar baie jagplek!
Groete
- Jaco vdW
- Hero Member

Ek het die deel van die x32 Vortex mis gelees.
Ja, die VX Freedom is defnitief meer gemik op baan skiet. Dis waar 99.8% van my .22 patrone opeindig.
Dalk iets soos n 1-5 x25 tipe teleskoop soos wat die manne op die groot gewere sit? Die tipe waar die opjektief dieselfde grote as die buis is?
Daar is my ervaring ongelukkig baie beperk, en my opinie glad nie gepas vir jou vraag nie!
Ek het met Pappbeer se 416 geskiet met 'n Swarovski Z6 1-6 op. Mense, dis nou die ding!
Ja, die VX Freedom is defnitief meer gemik op baan skiet. Dis waar 99.8% van my .22 patrone opeindig.
Dalk iets soos n 1-5 x25 tipe teleskoop soos wat die manne op die groot gewere sit? Die tipe waar die opjektief dieselfde grote as die buis is?
Daar is my ervaring ongelukkig baie beperk, en my opinie glad nie gepas vir jou vraag nie!
Ek het met Pappbeer se 416 geskiet met 'n Swarovski Z6 1-6 op. Mense, dis nou die ding!
- PietVis
- Newbie

Die kwaal and daardie teleskope is prys, ek het sulkes op van my groter kalibers.
Ek is nie lus om duisende te spandeer om fisante en bosbokke op 30 - 50 meter te skiet nie.
Sekerlik moet daar tog êrens 'n teleskoop vervaardiger wees wat besef dat jag nie op 300 meter + plaasvind nie.
Ek is nie lus om duisende te spandeer om fisante en bosbokke op 30 - 50 meter te skiet nie.
Sekerlik moet daar tog êrens 'n teleskoop vervaardiger wees wat besef dat jag nie op 300 meter + plaasvind nie.
-
Supacow
- Hero Member

Ek sien Takealot het 4x20 op special R199 afgemerk vanaf R450
Stel 2 clicks links dan flinch jy hom reguit
6x51 Europese Magnum
6x51 Europese Magnum
- Jaco vdW
- Hero Member

Wat van die teleskope wat op die AR15 tipe gewere gemik is?
Sekerlik is daar meer bekostigbare fabrikate?
Vir 30-50m wat van 'n red dot van soorte?
- PietVis
- Newbie

HahahaSupacow wrote:Ek sien Takealot het 4x20 op special R199 afgemerk vanaf R450
'n Man het darem sy trots!
- PietVis
- Newbie

Ek het ook aan hulle gedink, maar die wat ek op Amazon sien is almal vreeslik bonkig.Jaco vdW wrote:Wat van die teleskope wat op die AR15 tipe gewere gemik is?
Lyk soos 'n tipe dubbel doel - mik na die vyand en intimideer hom het jou cool hardware.
- Geno
- Administrator

Ek het 'n scope in gedagte. Leupold VX Freedom 1,5-4x28
Dis wel 'n "scout" teleskoop met 6" eye relief, so ek weet nie of hy gaan werk op jou geweer nie?
Ek bevestig voorraad dan laat weet ek jou.
Dis wel 'n "scout" teleskoop met 6" eye relief, so ek weet nie of hy gaan werk op jou geweer nie?
Goed, beter, 6millimeter!
- PietVis
- Newbie

Hello GenoGeno wrote:Ek het 'n scope in gedagte. Leupold VX Freedom 1,5-4x28
Laat weet my asb
- Geno
- Administrator

Ongelukkig niks.PietVis wrote: Thu Nov 07, 2024 9:21 amHello GenoGeno wrote:Ek het 'n scope in gedagte. Leupold VX Freedom 1,5-4x28
Laat weet my asb
Goed, beter, 6millimeter!
- Ratel
- Hero Member

-
HeinM
- Sr. Member

Ek het 'n ou 3-9x40 Tasco (Japan) op my BRNO mod. 1 vir jag en hy pas perfek. Ek het Saterdag weer vuurhoutjieboksies op 80m skoot vir skoot met S&B Standards geskiet.
- PietVis
- Newbie

Goeie voorstel, ek het gou gekyk.
Wat de drommel maak mens met 'n 12x vergroting teleskoop op 'n 22 LR? Of is ek 'n dinosourus wat lekker gemaklik met my geweer op my skouer deur die veld wil stap en kleinwild jag.
Hoe leer 'n mens 'n klein seuntjie skiet met 'n lomp ongemaklike geweer? My Pa het my 22 se kolf afgesaag en 'n 4x15 teleskoop opgesit toe 11 jaar oud was en my losgelaat op die plaas.
Wat de drommel maak mens met 'n 12x vergroting teleskoop op 'n 22 LR? Of is ek 'n dinosourus wat lekker gemaklik met my geweer op my skouer deur die veld wil stap en kleinwild jag.
Hoe leer 'n mens 'n klein seuntjie skiet met 'n lomp ongemaklike geweer? My Pa het my 22 se kolf afgesaag en 'n 4x15 teleskoop opgesit toe 11 jaar oud was en my losgelaat op die plaas.
- Jaco vdW
- Hero Member

Ek dink meeste van ons skiet bykans al ons .22 skote op 'n skietbaan.
Om die kompetisies relevant en uitdagend te hou, word die teikens al hoe kleiner, en die afstande rek ook.
Baie van die skiete repliseer die senterslag skiete, net oor korter afstand, wat goedkoper oefen moontlik maak.
Ons skietklub het 'n informele kompetisie wat oor 'n jaar loop. Jy kan soveel keer skiet as wat jy wil, een telling per maand gaan deur, en top ses maande tel. Dit is sogenaamde "hostage" teikens, en dit verg bitter fyn skiet om enigsins 'n telling te kry. So dis maar waarheen die groot vergrotings oppad is.
Ek sal enige dag dit verruil om in die veld te stap met die .22
Om die kompetisies relevant en uitdagend te hou, word die teikens al hoe kleiner, en die afstande rek ook.
Baie van die skiete repliseer die senterslag skiete, net oor korter afstand, wat goedkoper oefen moontlik maak.
Ons skietklub het 'n informele kompetisie wat oor 'n jaar loop. Jy kan soveel keer skiet as wat jy wil, een telling per maand gaan deur, en top ses maande tel. Dit is sogenaamde "hostage" teikens, en dit verg bitter fyn skiet om enigsins 'n telling te kry. So dis maar waarheen die groot vergrotings oppad is.
-
CarelG
- Sr. Member

Dalk die een
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
mahomedy13
- Newbie

Consider the lpvo Victoptics S6. 1-6x24, illuminated reticle, compact design.
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
- PietVis
- Newbie

Ja, dit is seker hoe die wêreld verander nè!Jaco vdW wrote:Ek dink meeste van ons skiet bykans al ons .22 skote op 'n skietbaan.
Ek sien die gewere wat hulle verkoop is ook nie meer vir n man wat met sy voete jag nie, dit is skietbaan of bakkie.
- Chevvy SS
- Hero Member

Kyk of jy êrens 'n Bushnell .22 Rimfire 3-9x32 Matte Multi-X Riflescope 762239 kan kry as dit jou vereistes pas? Het goed vir my gewerk.
- Pappabeer
- Hero Member

Wat is jou budget Piet?
As jy vir period voorkoms van n ou Model 1 gaan en nie vêrder as 50m gaan skiet nie kan jy vir n ou Weaver K2 gaan. n Ou Zeiss diatal 4x32 of S&B 4x32 kan ook goed werk. Prakties gesproke dink ek jy het n goeie ding aan die gang met die huidige teleskoop.
As jy vir period voorkoms van n ou Model 1 gaan en nie vêrder as 50m gaan skiet nie kan jy vir n ou Weaver K2 gaan. n Ou Zeiss diatal 4x32 of S&B 4x32 kan ook goed werk. Prakties gesproke dink ek jy het n goeie ding aan die gang met die huidige teleskoop.
.177 .22(x2) .222 .243 .250 Savage 6,5x55
6,5x57 7x57(x2) .308 8x60S(x2) 9,3x62
.375 Ruger .450/400 3&1/4" .416 Ruger
16Br 12Br(x4) 9mm(x2) .44
6,5x57 7x57(x2) .308 8x60S(x2) 9,3x62
.375 Ruger .450/400 3&1/4" .416 Ruger
16Br 12Br(x4) 9mm(x2) .44
- PietVis
- Newbie

Die Vorteks is heel gaaf.Pappabeer wrote:Wat is jou budget Piet?
Maar dit is mos lekker aan die goed te karring tot dit perfek is.
Ek moet dalk op ebay soek vir 'n ou teleskoop, kan dalk mooi lyk en as hy hog helder is lekker werk.
Groetnis!
-
HeinM
- Sr. Member

Ek het al tientalle scopes om my mod. 1 oor die bestek van 30 jaar gehad. As jy verder s 100m skiet, moet jy 'n beter vergroting hê. Vir nader kan maar die mini mouse goedjies opsit. My Hornet maak nou die 150-200m gap mooi toePietVis wrote: Thu Nov 07, 2024 8:46 pmDie Vorteks is heel gaaf.Pappabeer wrote:Wat is jou budget Piet?
Maar dit is mos lekker aan die goed te karring tot dit perfek is.
Ek moet dalk op ebay soek vir 'n ou teleskoop, kan dalk mooi lyk en as hy hog helder is lekker werk.
Groetnis!
Mooi dag daar!
- Louisdewet
- Full Member

https://www.gunafrica.co.za/classifieds ... 25762.html
Daai Weaver
Sent from my iPhone using Tapatalk
Daai Weaver
- PietVis
- Newbie

Dankie!Louisdewet wrote:https://www.gunafrica.co.za/classifieds ... 25762.html
Daai Weaver
Het daardie teleskoop 'n 1" buis?
Ek sal die verkoper more kontak.
Hier is 'n foto van 'n slaai vreter wat pas voor my saloentjie gesneuwel wel. Net sodat julle manne nie dink ek praat te veel nonsens nie
Die Vorteks het mooi gewerk, dalk jeuk my agterkant te veel.