Watter hout braai die beste?

Malan123
Hero Member
Hero Member

Re: Watter hout braai die beste?

Post by Malan123 »

Ek en Erhard koop elke jaar saam so 1000 sakke sekelbos. Ek sal nie sommer weer met iets anders braai nie. Dis soos om KWV 12 jaar of Johnny Blue te proe... Man kan nie daarna terug gaan VO of Harrier toe nie
sako 30-06
Hero Member
Hero Member

Post by sako 30-06 »

Eduard Venter wrote: Thu Mar 24, 2022 3:42 pm Net so vir bietjie interessantheid. Ek het so jaar terug bietjie begin hout sny en verkoop. Meestal geelhaak wat kurkdroog is. My kliënte was baie gelukkig en het sommer vinnig my voorraad gekoop. Al probleem was, teen R30 'n sakkie was dit nie vir my lonend gewees nie. Bygesê ek het met bakkie en trailer vervoer, en met wettige arbeid gesny. Diesel maak mens dood. So ja, dis jammer ons sukkel om goeie hout te kry en moet 'n arm en been betaal daarvoor, maar tog is dit die vuurtjie werd! Grootmaat is maar die antwoord in die besigheid lyk dit my.

Tienie jy moet maar 'n paar sakke mieliestronke saambring wanneer julle weer kom jagImage

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Gelukkig is hout ingesluit by die verblyf so ek gaan eerder die mieliestronke by my huis los >:+
Ratel
Hero Member
Hero Member

Post by Ratel »

Malan123 wrote: Thu Mar 24, 2022 6:31 pm Ek en Erhard koop elke jaar saam so 1000 sakke sekelbos. Ek sal nie sommer weer met iets anders braai nie. Dis soos om KWV 12 jaar of Johnny Blue te proe... Man kan nie daarna terug gaan VO of Harrier toe nie
Net so. En die reuk van sekelbos wat brand maak dit sommer meer gesellig
Maak 'n verskil
Eduard Venter
Hero Member
Hero Member

Post by Eduard Venter »

sako 30-06 wrote:
Eduard Venter wrote: Thu Mar 24, 2022 3:42 pm Net so vir bietjie interessantheid. Ek het so jaar terug bietjie begin hout sny en verkoop. Meestal geelhaak wat kurkdroog is. My kliënte was baie gelukkig en het sommer vinnig my voorraad gekoop. Al probleem was, teen R30 'n sakkie was dit nie vir my lonend gewees nie. Bygesê ek het met bakkie en trailer vervoer, en met wettige arbeid gesny. Diesel maak mens dood. So ja, dis jammer ons sukkel om goeie hout te kry en moet 'n arm en been betaal daarvoor, maar tog is dit die vuurtjie werd! Grootmaat is maar die antwoord in die besigheid lyk dit my.

Tienie jy moet maar 'n paar sakke mieliestronke saambring wanneer julle weer kom jagImage

Gelukkig is hout ingesluit by die verblyf so ek gaan eerder die mieliestronke by my huis los >:+
Haha jy het my

Klein Karoo
Sr. Member
Sr. Member

Post by Klein Karoo »

Tuin-roete is nat wattle jou voorland, hier moet jy jou braai en kaggel voorraad n jaar vooruit beplan.
Kolhasie
Hero Member
Hero Member

Post by Kolhasie »

Manne julle betaal darm kwaai daai kant vir hout

As julle n lift het van kathu se kant af latweet gerus kan help vir R18 n 8kg sakkie kameelhout en R45 n 25kg sak offcuts
ruaanb
Hero Member
Hero Member

Post by ruaanb »

Kolhasie wrote:Manne julle betaal darm kwaai daai kant vir hout

As julle n lift het van kathu se kant af latweet gerus kan help vir R18 n 8kg sakkie kameelhout en R45 n 25kg sak offcuts
Ek dink ek moet vir jou kom kuier
Post Reply