Watter hout braai die beste?
-
Malan123
- Hero Member

Re: Watter hout braai die beste?
Ek en Erhard koop elke jaar saam so 1000 sakke sekelbos. Ek sal nie sommer weer met iets anders braai nie. Dis soos om KWV 12 jaar of Johnny Blue te proe... Man kan nie daarna terug gaan VO of Harrier toe nie
- sako 30-06
- Hero Member

Gelukkig is hout ingesluit by die verblyf so ek gaan eerder die mieliestronke by my huis losEduard Venter wrote: Thu Mar 24, 2022 3:42 pm Net so vir bietjie interessantheid. Ek het so jaar terug bietjie begin hout sny en verkoop. Meestal geelhaak wat kurkdroog is. My kliënte was baie gelukkig en het sommer vinnig my voorraad gekoop. Al probleem was, teen R30 'n sakkie was dit nie vir my lonend gewees nie. Bygesê ek het met bakkie en trailer vervoer, en met wettige arbeid gesny. Diesel maak mens dood. So ja, dis jammer ons sukkel om goeie hout te kry en moet 'n arm en been betaal daarvoor, maar tog is dit die vuurtjie werd! Grootmaat is maar die antwoord in die besigheid lyk dit my.
Tienie jy moet maar 'n paar sakke mieliestronke saambring wanneer julle weer kom jag
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
- Ratel
- Hero Member

Net so. En die reuk van sekelbos wat brand maak dit sommer meer geselligMalan123 wrote: Thu Mar 24, 2022 6:31 pm Ek en Erhard koop elke jaar saam so 1000 sakke sekelbos. Ek sal nie sommer weer met iets anders braai nie. Dis soos om KWV 12 jaar of Johnny Blue te proe... Man kan nie daarna terug gaan VO of Harrier toe nie
Maak 'n verskil
- Eduard Venter
- Hero Member

Haha jy het mysako 30-06 wrote:Gelukkig is hout ingesluit by die verblyf so ek gaan eerder die mieliestronke by my huis losEduard Venter wrote: Thu Mar 24, 2022 3:42 pm Net so vir bietjie interessantheid. Ek het so jaar terug bietjie begin hout sny en verkoop. Meestal geelhaak wat kurkdroog is. My kliënte was baie gelukkig en het sommer vinnig my voorraad gekoop. Al probleem was, teen R30 'n sakkie was dit nie vir my lonend gewees nie. Bygesê ek het met bakkie en trailer vervoer, en met wettige arbeid gesny. Diesel maak mens dood. So ja, dis jammer ons sukkel om goeie hout te kry en moet 'n arm en been betaal daarvoor, maar tog is dit die vuurtjie werd! Grootmaat is maar die antwoord in die besigheid lyk dit my.
Tienie jy moet maar 'n paar sakke mieliestronke saambring wanneer julle weer kom jag
-
Klein Karoo
- Sr. Member

Tuin-roete is nat wattle jou voorland, hier moet jy jou braai en kaggel voorraad n jaar vooruit beplan.
-
Kolhasie
- Hero Member

Manne julle betaal darm kwaai daai kant vir hout
As julle n lift het van kathu se kant af latweet gerus kan help vir R18 n 8kg sakkie kameelhout en R45 n 25kg sak offcuts
As julle n lift het van kathu se kant af latweet gerus kan help vir R18 n 8kg sakkie kameelhout en R45 n 25kg sak offcuts
- ruaanb
- Hero Member

Ek dink ek moet vir jou kom kuierKolhasie wrote:Manne julle betaal darm kwaai daai kant vir hout