Lisensie Hernuwing
- 6mmMusgrave
- Hero Member

Lisensie Hernuwing
Naand Almal
Ek hoop dit gaan goed ek kort raad baie dringend. Ek bietjie geslaap op my hernuwing.
My lisensie verval op die kaartjie laaste dag 03/05/2020.
Dit bedoel van die 4/05/2020 het ek nie meer n lisensie nie.
My berekening se vir my dat my 90ste dag is die 04/02/2020 wat bedoel as ek die 4de inhandig is dit nog reg al is dit die 90ste dag presies.
Groete
Jacques
Ek hoop dit gaan goed ek kort raad baie dringend. Ek bietjie geslaap op my hernuwing.
My lisensie verval op die kaartjie laaste dag 03/05/2020.
Dit bedoel van die 4/05/2020 het ek nie meer n lisensie nie.
My berekening se vir my dat my 90ste dag is die 04/02/2020 wat bedoel as ek die 4de inhandig is dit nog reg al is dit die 90ste dag presies.
Groete
Jacques
- musgrave270
- Hero Member

Re: Lisensie Hernuwing
Jy kan 1 dag voor jou lisensie verval ook die hernuwings aansoek inhandig maar dit beteken dat jy vir 90werksdae (as jy gelukkig) is met vervalde lisensie /“onwettige” wapen sit.
Die 90dae aansoek voor verval datum is maar net sodat jy n geldige kaartjie het tot jy jou nuwe kaartjie kry.
Sover ek weet kan jy nie in die moelikheid kom as jy binne die 90 dae aansoek doen nie.
Groete
Ruan
Die 90dae aansoek voor verval datum is maar net sodat jy n geldige kaartjie het tot jy jou nuwe kaartjie kry.
Sover ek weet kan jy nie in die moelikheid kom as jy binne die 90 dae aansoek doen nie.
Groete
Ruan
- Fanta300
- Hero Member

SAP aanvaar nie aansoeke binne die 90 dae tydperk nie. Dit is klaar te laat. Jy kan wel in daai tyd wapen by handelaar ingee.
Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.
- Fanta300
- Hero Member

Jacques, maak eerder seker en handig aansoek môre in!
Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.
- musgrave270
- Hero Member

Skies, dan het dinge heelwat verander sedert ek laas met n hernuwing gewerk het
-
Carlc
- Sr. Member

Dit lyk my elke DFO het sy eie siening oor die 90 dae. In Brakpan aanvaar hulle hernuwing aansoeke tot op die dag voor die lisensie verval. Volgens hulle is die bewys van aansoek, dws die kwitansie genoeg bewys dat jy wel aansoek gedoen het en kan jy nog steeds jou wapen gebruik.
- Philip_R
- Hero Member

Hier in Malelane aanvaar hulle net aansoeke binne die 90dae, langer as 90dae voor hy verval aanvaar hulle nie die aansoek nie en sê mens moet maar later weer terugkom met die aansoek.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
As jy nie iets met "Force" regkry nie, Gebruik jy nie genoeg "Force" nie....
Musgrave 375 H&H,
Howa .308 Win
Krico 223 Rem
Musgrave 375 H&H,
Howa .308 Win
Krico 223 Rem
- Parker
- Sr. Member

Jacques slegte nuus.........dis 90 werksdae en nie kalenderdae nie. Jy gaan met n verskriklike verskoning nog kan hernu hoekom jy nou eers aansoek doen. Maar doen dit NOU.
Ek edit my oorspronklike nadat ek die wet 60 van 2000 weer gaan lees het.
Ja hul meld net 90 dae. So ons aanvaar dan dat dit kalenderdae sou wees. Maar oortuig nou sommige DFOs om dit te interpreeter soos die wet noem. Dis hier waar daar by sommige manne n groot argument ontstaan. My plaaslike DFO stuur n sms uit vyf maande voor vervaldatum, baie goeie inisiatief van hulle. Hulle aanvaar aansoeke voor die 90 dae tydperk maar jy moet verduidelik wanneer jou aansoek om hernuwing na die 90 "werksdae" tydperk ingegee word.
Ek edit my oorspronklike nadat ek die wet 60 van 2000 weer gaan lees het.
Ja hul meld net 90 dae. So ons aanvaar dan dat dit kalenderdae sou wees. Maar oortuig nou sommige DFOs om dit te interpreeter soos die wet noem. Dis hier waar daar by sommige manne n groot argument ontstaan. My plaaslike DFO stuur n sms uit vyf maande voor vervaldatum, baie goeie inisiatief van hulle. Hulle aanvaar aansoeke voor die 90 dae tydperk maar jy moet verduidelik wanneer jou aansoek om hernuwing na die 90 "werksdae" tydperk ingegee word.
Stoot lood!
-
OosKaapJagter
- Hero Member

Artikel 24 van die Vuurwapen wet praat van "at least 90 days before the expiry of the licence apply..." Dit is dus voor die 90 dae tydperk; nie binne die 90 dae tydperk nie. Indien jou plaaslike DFO bereid is om dit binne die 90 dae tydperk te ontvang, is jy gelukkig.
"Werksdae" se voet. Die artikel in die Vuurwapenwet vermeld "days". Google Wet 33 van 1957 (Interpretasiewet). Merk artikel 4 duidelik uit en gee jou aansoek in, meer as 90 dae voor die lisensie verval.
As die DFO van jou verskil, dan sê jy dit is hoekom hy 'n polisieman is en nie 'n regsgeleerde nie.
Ns: Laasgenoemde is bloot 'n sarkastiese opmerking. Dit is maar beter om die DFO se beuel te blaas en hom/haar aan jou kant te hou. Andersins is dit maklik om net 'n aantekening te maak dat hierdie 'n moeilike, aggressiewe persoon is wat liefs nie 'n vuurwapen moet besit nie.
"Werksdae" se voet. Die artikel in die Vuurwapenwet vermeld "days". Google Wet 33 van 1957 (Interpretasiewet). Merk artikel 4 duidelik uit en gee jou aansoek in, meer as 90 dae voor die lisensie verval.
As die DFO van jou verskil, dan sê jy dit is hoekom hy 'n polisieman is en nie 'n regsgeleerde nie.
Ns: Laasgenoemde is bloot 'n sarkastiese opmerking. Dit is maar beter om die DFO se beuel te blaas en hom/haar aan jou kant te hou. Andersins is dit maklik om net 'n aantekening te maak dat hierdie 'n moeilike, aggressiewe persoon is wat liefs nie 'n vuurwapen moet besit nie.
- RUPERT
- Hero Member

Hi Julle
Vra namens n vriend wat nou moet begin aansoek doen vir die hernuwing van sy lisensies.
Watse dokumente is nodig om aansoek te kan doen vir die hernuwing van lisensies.
Ek moet wel noem dat sy ""compitancy "kaart verlore gegaan het en dat die firma wat sy compitancy daai tyd gedoen het
glo aansoek nou doen om n re print vir hom te doen.
Ek sal wardeer as julle my dalk kan help met die nodige inligting om die so pynloos as moontlik te probeer maak.
Groete en Dankie
Vra namens n vriend wat nou moet begin aansoek doen vir die hernuwing van sy lisensies.
Watse dokumente is nodig om aansoek te kan doen vir die hernuwing van lisensies.
Ek moet wel noem dat sy ""compitancy "kaart verlore gegaan het en dat die firma wat sy compitancy daai tyd gedoen het
glo aansoek nou doen om n re print vir hom te doen.
Ek sal wardeer as julle my dalk kan help met die nodige inligting om die so pynloos as moontlik te probeer maak.
Groete en Dankie
-
OosKaapJagter
- Hero Member

Rupert, ek het 'n pm gestuur met 'n poging om die dokumentasie aan te stuur. In dien dit nie werk nie, pm net vir my 'n e-pos adres.
- RUPERT
- Hero Member

Hi Hans
Baie dankie vir jou hulp.
Jy kan die nodige vir my stuur na rupert@scalerite.co.za
Baie Dankie
Baie dankie vir jou hulp.
Jy kan die nodige vir my stuur na rupert@scalerite.co.za
Baie Dankie
-
Jean Marais
- Hero Member

Ek't ook 'n vinnige vraag m.b.t. polisiestasie waar aansoeke ingehandig word. Wierdabrug hier by ons is absoluut hopeloos, en die DFO daar kom baie agressief oor. Sal sommer sonder om 2 keer te redekawel, jou aansoek vat en dit in die asblik gooi. Jy sukkel jou morsdood of 'n afspraak te kry, wag soms tot 4 maande, en hy maak net 4 of 5 afsprake per dag. Mag ek dus my aansoek by 'n ander stasie gaan indien in die omgewing, of is my lot maar by die hopelose Wierdabrug?
Kolskoot groete!!
Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
-
Jean Marais
- Hero Member

Lyk my ek het almal uitgeboul. Geen reaksie tot dusverJean Marais wrote: Tue Nov 24, 2020 12:33 pm Ek't ook 'n vinnige vraag m.b.t. polisiestasie waar aansoeke ingehandig word. Wierdabrug hier by ons is absoluut hopeloos, en die DFO daar kom baie agressief oor. Sal sommer sonder om 2 keer te redekawel, jou aansoek vat en dit in die asblik gooi. Jy sukkel jou morsdood of 'n afspraak te kry, wag soms tot 4 maande, en hy maak net 4 of 5 afsprake per dag. Mag ek dus my aansoek by 'n ander stasie gaan indien in die omgewing, of is my lot maar by die hopelose Wierdabrug?
Kolskoot groete!!
Jean Marais (Centurion)
Jean Marais (Centurion)
-
Klein Chris
- Hero Member

Gaan doen n "beleefde" navraag by Lyttleton se DFO of jy dit daar kan indien. Anders hou jou dom en gaan gee dit daarin. Jy het "gedink" jy val onder Lyttleton se wyk. Meer as twee kan die "eish" game speel
Skiet bly maar lekker
-
Jean Marais
- Hero Member

Dankie Chris.
Kolskoot groete!!
Jean Marais (Centurion)
Jean Marais (Centurion)
- Lategan1
- Hero Member

- LeonS
- Full Member

Ons het 18jr in Centurion gewoon. Tanja was altyd baie behulpsaam en lisensies het gewoonlik niks langer as 4maande geneem nie.Jean Marais wrote: Tue Nov 24, 2020 12:33 pm Ek't ook 'n vinnige vraag m.b.t. polisiestasie waar aansoeke ingehandig word. Wierdabrug hier by ons is absoluut hopeloos, en die DFO daar kom baie agressief oor. Sal sommer sonder om 2 keer te redekawel, jou aansoek vat en dit in die asblik gooi. Jy sukkel jou morsdood of 'n afspraak te kry, wag soms tot 4 maande, en hy maak net 4 of 5 afsprake per dag. Mag ek dus my aansoek by 'n ander stasie gaan indien in die omgewing, of is my lot maar by die hopelose Wierdabrug?
Het in 2009 aansoek gedoen vir 30-06 toe die 'back log" nog so hoog was. Daardie tyd by Lyttelton ingehandig. Lisensie is 2011 eers goedgekeur.