Limpopo Vallei Rooibok Ram
- Brno308 jagter
- Full Member

Limpopo Vallei Rooibok Ram
Mede Jagters
Ek was bitter bevoorreg om die mooi Rooibok ram te kom jag oor die lang naweek in die Limpopo Vallei naby die ou Buffelsdrift Grenspos. Ek en my gids het vroegdag so 06H30 begin loop en twee ramme gewaar in die bos, ons het vinnig aan 'n plan gedink om die ramme uit te oorle, ons plan het geslaag en ek kry 'n split sekonde waar ek 'n skoot kan waag op die ram in 'n erosie sloot wat oor die jare bietjie oop geword het, met gewvolg is jou skoot bietjie verder as die normale bosveld afstand, die skoot is ver vir die bos 160m maar ek het dooie rus op my skiet stokke en toe die skoot klap van my Sako 30-06 kan ek hoor hoe slaan die 165gr Swift Scirroco II punt die rooibok, dis 'n perfekte blad skoot en die bok val in sy spore.
Die ram is my grootste tot op hede en het die maatband verby 24 duim gerek, die ram meet toe finaal 24 en 7/8 gemeet deur Andre van Rooyen Taksidermis in Roodepoort.
Dis 'n groot eer vir my om die storie met julle te kan deel, en net so groot voorreg om te kan jag veral van die voet af soos ek dit verkies!
Groete,
Brno
Ek was bitter bevoorreg om die mooi Rooibok ram te kom jag oor die lang naweek in die Limpopo Vallei naby die ou Buffelsdrift Grenspos. Ek en my gids het vroegdag so 06H30 begin loop en twee ramme gewaar in die bos, ons het vinnig aan 'n plan gedink om die ramme uit te oorle, ons plan het geslaag en ek kry 'n split sekonde waar ek 'n skoot kan waag op die ram in 'n erosie sloot wat oor die jare bietjie oop geword het, met gewvolg is jou skoot bietjie verder as die normale bosveld afstand, die skoot is ver vir die bos 160m maar ek het dooie rus op my skiet stokke en toe die skoot klap van my Sako 30-06 kan ek hoor hoe slaan die 165gr Swift Scirroco II punt die rooibok, dis 'n perfekte blad skoot en die bok val in sy spore.
Die ram is my grootste tot op hede en het die maatband verby 24 duim gerek, die ram meet toe finaal 24 en 7/8 gemeet deur Andre van Rooyen Taksidermis in Roodepoort.
Dis 'n groot eer vir my om die storie met julle te kan deel, en net so groot voorreg om te kan jag veral van die voet af soos ek dit verkies!
Groete,
Brno
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
J le Roux
- Hero Member

Re: Limpopo Vallei Rooibok Ram
Lekker! Baie geluk met 'n pragtige ram
Last edited by J le Roux on Wed Oct 07, 2020 10:22 am, edited 2 times in total.
Vat genoeg skietgoed veld toe, daar's nie winkels nie.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
-
Wouter Roets
- Administrator

Geluk Brno met n pragram waaroor jy voorwaar op trots kan wees. Darem lekker as dinge so mooi uitwerk in die jagwereld.
Groetnis
Wouter
Groetnis
Wouter
-
Carl
- Hero Member

Baie mooi wêreld en mooi rooibok, geluk.
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
- sako 30-06
- Hero Member

Baie geluk, dis n baie mooi ram. Lyk of hy n mooi dik nek ook het?
Hy gaan verseker mooi vertoon teen die muur.
Hy gaan verseker mooi vertoon teen die muur.
- Brno308 jagter
- Full Member

Dankie Kerels ek waardeer julle boodskappe. Ja soms is die geluk aan jou kant en ekt ook geleer 'n split sekonde in die bos kan een groot verskil maak tussen geluk en ongeluk.
- airhunter
- Hero Member

Bravo
The trouble ain't that there is too many fools, but that the lightning ain't distributed right.
Mark Twain
Mark Twain
- DWB
- Hero Member

Baie geluk!!!
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
- Capt. Yoda
- Hero Member

Baie mooi en dit kon nie met n beter kaliber en maak geweer gedoen word nie
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- ruaanb
- Hero Member

Mooi ram wat was sy karkas gewig?
- Frederik
- Hero Member

Mooi rooibok lekker lang punte.
Last edited by Frederik on Wed Oct 07, 2020 2:16 pm, edited 1 time in total.
-
Mellies
- Hero Member

Well done.
Met `n vleisie...
Met `n vleisie...
- Toyrsi
- Hero Member

Baie geluk.
Voorwaar n baie mooi ram.
Voorwaar n baie mooi ram.
YOU WEREN'T BORN TO JUST PAY BILLS AND DIE!
Jacques Esterhuyzen
Jacques Esterhuyzen
-
Kaalvoetthysie
- Sr. Member

Baie geluk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
knipmes
- Hero Member

Geluk. So n mooi bok is altyd die "kersie op die koek" van n jag.
-
3kus
- Full Member

Baie geluk, dis n baie mooi ram!
.22LR / 308 Win / 6.5x55 SE / 6.5CM / 7 RSAUM / 338WM / 375H&H / 9mm
-
JohanvB
- Hero Member

Geluk, stel ook belang in gewig, horings lyk bitter mooi, maar die lyf lykie so lekker nie, of is dit maar net soos hy lê?
-
Basie2
- Sr. Member

Baie
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
- Brno308 jagter
- Full Member

Johan, ja ek het die bok om en by 07H00 geskiet en die foto is omtrend 09h00 geneem omrede my foon se battery pap was, ons het maar intussen die pens uitgehaal met gevolg was die foto geneem sonder die pens in. Ek moes wag vir die ander jagters om uit die veld te kom voor ek die foto kon neemJohanvB wrote: Thu Oct 08, 2020 7:33 am Geluk, stel ook belang in gewig, horings lyk bitter mooi, maar die lyf lykie so lekker nie, of is dit maar net soos hy lê?
Die bok het 33kg uitgeslag, wat nie sleg is as mens vat dis al laat in die seisoen nie.
Groete,
-
JohanvB
- Hero Member

Steeds mooi horings
-
dwsmit
- Newbie

Goeie dag BRNO, dit is n bitter mooi foto, as ek kan vra hoe het julle dit reg gekry om foto te neem dat die bok se kop regop is, ek kan nie sien dat julle n stokkie in die ore, bek of agter die nek gesit het om hom regop te druk nie?
Groete
Groete
- Brno308 jagter
- Full Member

Die foto was so 2 ure geneem na ek die bok geskiet het, met gevolg was die bok al bietjie styf en kon ek sy nek so balanseer vir die foto, was maar net geluk gewees.DWsmit wrote: Thu Oct 08, 2020 7:02 pm Goeie dag BRNO, dit is n bitter mooi foto, as ek kan vra hoe het julle dit reg gekry om foto te neem dat die bok se kop regop is, ek kan nie sien dat julle n stokkie in die ore, bek of agter die nek gesit het om hom regop te druk nie?
Groete
- Spanner
- Hero Member

My maat is n PH in Dundee en hy het altyd n tol vislyn in sy bakkie. Hy maak dit om die kleiner bokke se horings vas en die ander punt aan n lang tak of stok vas wat die kop dan regop hou. Werk goed en as jy moeite doen, is die vislyn onsigbaar. Dit lyk nogal aardig om te sien hoe hy die foto opstel, maar die manne met die dollars beloon goed.
Derik Strydom
What matters not, is the size of the dog in the fight, but the size of the fight, in the dog !
What matters not, is the size of the dog in the fight, but the size of the fight, in the dog !
- Eduard Venter
- Hero Member

Wat ook lekker werk as die grond sag is, is om jou mes in die sand in te druk en dan die bok se bek bo oor die hef te plaas. Sodoende bly die kop mooi regop en daar is niks stokkie sigbaar op die foto nie. Dit werk egter net in sagte grond bv as dit gereën het en met die kleiner spesies. 'n Skroewedraaier behoort ook te werk.
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Sent from my SM-A520F using Tapatalk