C-Graad Steaks, hoe gemaak.
-
J le Roux
- Hero Member

C-Graad Steaks, hoe gemaak.
Ek het nie mooi opgelet in die klas nie en het twee lekker dik T-Bone steaks gekoop, en eers by die huis gesien dit is C-Graad.
Ek is nie bang nie, maar wil nou nie my gewone manier van steak braai probeer en dan sit ek vir my gesin taai steak voor nie.
Het julle miskien voorstelle oor hom om die ou-bees gaar te maak dat hy darem lekker sag is?
PS, die steaks is gevakuumpak en ek het hulle maar so in die yskas gelos.
Groete
Johan
Ek is nie bang nie, maar wil nou nie my gewone manier van steak braai probeer en dan sit ek vir my gesin taai steak voor nie.
Het julle miskien voorstelle oor hom om die ou-bees gaar te maak dat hy darem lekker sag is?
PS, die steaks is gevakuumpak en ek het hulle maar so in die yskas gelos.
Groete
Johan
Vat genoeg skietgoed veld toe, daar's nie winkels nie.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
- Eduard Venter
- Hero Member

Re: C-Graad Steaks, hoe gemaak.
Ek het al maer c graad koeie self geslag vit eie gebruik. Steaks gesny en vir 'n maand lank in die yskas gehou teen so 3 grade. Dikwels is dit baie lekker, soms was dit al so taai soos 'n spaarwiel. So ek weet nie regtig wat is die antwoord nie.
As die steaks eers ryp gemaak en sag is dan kan jy maar enige resep volg wat jou hart begeer.
As dit winkel steak is dan mag dit dalk reeds ryp gemaak wees.
As die steaks eers ryp gemaak en sag is dan kan jy maar enige resep volg wat jou hart begeer.
As dit winkel steak is dan mag dit dalk reeds ryp gemaak wees.
Last edited by Eduard Venter on Wed Sep 16, 2020 1:52 pm, edited 1 time in total.
-
Ds J
- Hero Member

Gooi in olyfolie en witwyn vir drie dae.
- joe rocket
- Hero Member

Laat le in knorr se Italian slaai sous virb2 dae. Gooi meat tenderiser ook op, as dit dan nog taai is gooi dit in die stoompot en maak n bredie.
GROETE
-
Vissie
- Full Member

Gulde geleentheid!
Nooi jou skoonma vir ete... ;-)
Nooi jou skoonma vir ete... ;-)
- Francoisv
- Hero Member

Pak toe met vars pynappelskywe. Daai ensieme doen wondere.
2 daughters. Plenty guns.
Francois Vogel
- airhunter
- Hero Member

Soos Eduard sê
Vacuum pack en maak ryp in die yskas.
As daar n lekker vet aan is is jou kanse goed. Maer vleis is maar soos dobbel. Van daar is dit spray and pray
Vir my is die bymiddel idee altyd nie lekker nie. die sappe en souse verander die tekstuur teveel en soms word die vleis so meelerig.
My ouma het altyd van blou vleis gepraat as dit maer is en my oupa sleg geskel dat selfs al druk jy n pond in daai vleis se g@t sal jy nie vir hom sag kry nie. Hy moes sorg dat die diere vet vleis lewer.
Vacuum pack en maak ryp in die yskas.
As daar n lekker vet aan is is jou kanse goed. Maer vleis is maar soos dobbel. Van daar is dit spray and pray
Vir my is die bymiddel idee altyd nie lekker nie. die sappe en souse verander die tekstuur teveel en soms word die vleis so meelerig.
My ouma het altyd van blou vleis gepraat as dit maer is en my oupa sleg geskel dat selfs al druk jy n pond in daai vleis se g@t sal jy nie vir hom sag kry nie. Hy moes sorg dat die diere vet vleis lewer.
The trouble ain't that there is too many fools, but that the lightning ain't distributed right.
Mark Twain
Mark Twain
- joe rocket
- Hero Member

.Francoisv wrote: Wed Sep 16, 2020 2:50 pm Pak toe met vars pynappelskywe. Daai ensieme doen wondere.
Ja ja die besigheid werk, het al vergeet van dit.
GROETE
-
Mellies
- Hero Member

Sit jou vleis in papaja...die ensiem papiase werk soos n droom.
Pynappel sal ook werk soos die ander al genoem het.
Vacuum met olyfolie en verouder in yskas sal nie skade doen nie.
Met n vleisie...
Pynappel sal ook werk soos die ander al genoem het.
Vacuum met olyfolie en verouder in yskas sal nie skade doen nie.
Met n vleisie...
-
Fano
- Sr. Member

Is C-graad nie eintlik juis oud en vet nie? Maak gewoonlik die beste biltong. As jou steaks vet is het ek goeie moed dat jy dit suksesvol sal kan braai deur dag of twee in enige goeie marinade te behandel. As dit aan die maer kant is sal ek nie eers probeer braai nie, maak op een of ander stowe manier gaar, met of sonder been.
Knuppeldik aan koningskos het 'n lekker stowe resep: Vleisgereg vir 'n fynproewer, p74 in my kopie.
Knuppeldik aan koningskos het 'n lekker stowe resep: Vleisgereg vir 'n fynproewer, p74 in my kopie.
- Eduard Venter
- Hero Member

C graad verwys slegs na die ouderdom van die bees toe dit geslag was. Maar jy is reg, 'n lekker vet C graad maak die lekkerste biltong, veral een wat op die veld gewei het en lekker geel vet het.
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
- Francoisv
- Hero Member

- Chris (vdB)
- Hero Member

A graad steak se smaak kom nie naby C graad steak wat n' lekker stuk geelvet n' geel vet aan het nie. Gaan kyk maar na Stefaans Blaauw van Vleisland daar in Namb se youtube videos. Hy gebruik net C graad en skaap ook nie lam nie, want die smaak is beter. As jy dit reg voorberei en gaar maak is dit nie veel taaier as A graad nie.
BRNO - ZKK600 - 30-06
HOWA - 243 AI Varminter
HOWA - 22-250 AI Varminter
BRNO - O/U ZH303 -12 boor
BRNO - .22 Mod 2
CZ P10C - 9mm
HOWA - 243 AI Varminter
HOWA - 22-250 AI Varminter
BRNO - O/U ZH303 -12 boor
BRNO - .22 Mod 2
CZ P10C - 9mm
- Capt. Yoda
- Hero Member

Smaak my julle kry darem maar 11.1.11 vleis daar onderjoe rocket wrote: Wed Sep 16, 2020 4:28 pm.Francoisv wrote: Wed Sep 16, 2020 2:50 pm Pak toe met vars pynappelskywe. Daai ensieme doen wondere.
Ja ja die besigheid werk, het al vergeet van dit.
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.