Jag weer afgestel?
- Philip_L
- Full Member

Jag weer afgestel?
Ek het sopas hierdie gesien oo SA Jagter se facebook blad. Weet iemand of dit waar is of is dit dalk weer fake news?
Ons het sopas tyding ontvang dat die regering op 25 Julie gewysigde regulasies gepubliseer het wat interprovinsiale reis vir bestaansjag weer verbied, en so ook die oorslaap op jagbestemmings.
Uitdunning vir diegene wat oor die nodige permitte beskik is steeds moontlik en ook jag binne jou eie provinsie maar dit blyk dat jag andersins nie meer toegelaat sal word nie.
Ons wag vir die SAJWV se amptelike verklaring in hierdie verband en sal dit hier kom plaas so gou as dit beskikbaar is.
Ons het sopas tyding ontvang dat die regering op 25 Julie gewysigde regulasies gepubliseer het wat interprovinsiale reis vir bestaansjag weer verbied, en so ook die oorslaap op jagbestemmings.
Uitdunning vir diegene wat oor die nodige permitte beskik is steeds moontlik en ook jag binne jou eie provinsie maar dit blyk dat jag andersins nie meer toegelaat sal word nie.
Ons wag vir die SAJWV se amptelike verklaring in hierdie verband en sal dit hier kom plaas so gou as dit beskikbaar is.
-
M98mauser
- Sr. Member

Re: Jag weer afgestel?
Ja nou net die ding gesien wat NATShoot uitgestuur het geen oorbly of reis oor provinsiale grense vir substance hunting nie!
Vertrou op die Here Hy sal voorsien,
7*57
375H&H
223 Rem
260 Rem
9mm Vektor.
7*57
375H&H
223 Rem
260 Rem
9mm Vektor.
-
Muller88
- Newbie

Middag, kan mens 'n permit vir uitdunning van wild gebruik en ook dan suksesvol hiermee van een provinsie na 'n ander beweeg of is dit ook net vir binne jou provinsie bly?
-
Basjan123
- Sr. Member

My woordeskat het nie genoeg woorde in om hierdie mense aan bewind sleg te kan sê nie.............

- tripodmvr
- Administrator

Jy mag dans, moet dit net nie geniet nie!!!!
Ek wonder hoeveel van die jagplase se werkers het Covid vanaf jagters gekry?
Ek wonder hoeveel van die jagplase se werkers het Covid vanaf jagters gekry?
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- win270
- Hero Member

NATSHOOT se skrywe en verwysing vandag.
Dear Member,
The Department of Forestry, Fisheries and Environment (DFFE) this morning in Government Gazette # 43564 issued a new set of Regulations applicable to subsistence hunting under Level-3 Lockdown, which comes into operation today.
As from 28 July 2020, subsistence hunting is allowed within one’s own province only, and no stay over at the game farm is permitted.
That means one is allowed to travel to hunt between the curfew hours of 04:00 and 21:00 daily, within your own province only.
You can download the relevant Government Gazette in Newsletter Vol. 16(41) https://natshoot.co.za/nhsa-info/newsle ... /vol-16-41
Unfortunately the best we can do to this situation is to say; we are more frustrated than you are !!
Regards
Natshoot Office
Dear Member,
The Department of Forestry, Fisheries and Environment (DFFE) this morning in Government Gazette # 43564 issued a new set of Regulations applicable to subsistence hunting under Level-3 Lockdown, which comes into operation today.
As from 28 July 2020, subsistence hunting is allowed within one’s own province only, and no stay over at the game farm is permitted.
That means one is allowed to travel to hunt between the curfew hours of 04:00 and 21:00 daily, within your own province only.
You can download the relevant Government Gazette in Newsletter Vol. 16(41) https://natshoot.co.za/nhsa-info/newsle ... /vol-16-41
Unfortunately the best we can do to this situation is to say; we are more frustrated than you are !!
Regards
Natshoot Office
-
Muller88
- Newbie

Can they confiscate your weapon if you cross a provincial border?
-
bobby
- Sr. Member

just carry on and live life , ignore the fools making up the rules , work a plan story to get around it.
- Haasvel
- Sr. Member

Ons almal weet wie jag en wie nie en dis waaroor dit gaan
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
- Jurgen Visser
- Hero Member

Jag net dag en nag , jy slaap niks dan is jy ok

So paar skietgoedjies !! NEE EK HET NIE 'N 270 NIE
Die lewe is te kort om nors te wees
Die lewe is te kort om nors te wees
-
JohanvB
- Hero Member

Jammer, maar dink dis 'n baie kortsigte opinie... Daar is baie ander kleuriges wat ook jag...Haasvel wrote: Tue Jul 28, 2020 7:28 pm Ons almal weet wie jag en wie nie en dis waaroor dit gaan
- Haasvel
- Sr. Member

Gelukkig is jy geregtig op jou eie opinieJohanvB wrote:Jammer, maar dink dis 'n baie kortsigte opinie... Daar is baie ander kleuriges wat ook jag...Haasvel wrote: Tue Jul 28, 2020 7:28 pm Ons almal weet wie jag en wie nie en dis waaroor dit gaan
-
Mellies
- Hero Member

Haasvel,Haasvel wrote: Wed Jul 29, 2020 7:16 amGelukkig is jy geregtig op jou eie opinieJohanvB wrote:Jammer, maar dink dis 'n baie kortsigte opinie... Daar is baie ander kleuriges wat ook jag...Haasvel wrote: Tue Jul 28, 2020 7:28 pm Ons almal weet wie jag en wie nie en dis waaroor dit gaan
Ek dink jy sit die pot so bietjie mis soos JohanvB tereg sê. Dit behoort jy agter te kom soos jy vorder met ouderdom...
Net `n voorstel, van die manne is jou pa en oupa (sorry Johan) se pelle, so twee of drie klieks respek sal nie skade doen nie.
Met `n vleisie...
-
Supacow
- Hero Member

En hier is die Natte en Sappe weer aanmekaar 
Stel 2 clicks links dan flinch jy hom reguit
6x51 Europese Magnum
6x51 Europese Magnum
-
Mellies
- Hero Member

Ai H.
Met `n vleisie...
- tripodmvr
- Administrator

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
416Buffel
- Newbie

Dié gaan ook seker weer verwyder word, maar ek stem saam jou. Die 'anders kleuriges' soos sekere mense hierbo noem is baie vêr in die minderheid.
En nee, eks nie 'n Nat of 'n Sap nie.
-
kudu375
- Full Member

Beskuldig my maar van kortsigtigheid, onoselheid of enige ander geid,maar vertel my asb net hoeveel anderskleurige boere ly nou onder hierdie?
en manne, kom ons wees maar eerlik, ek kan nie sien hoe die honde bestaans jagter nou ewe skielik n permit gaan kry om onwettig sy honde te laat hardloop nie.
Hoekom word ons boere nou ewe skielik geisoleer? Hoekom ewe skielik weer n klomp plaas aanvalle? (met roof as motief? assef@kk#nblief)
Ek is nie Nat, Sap, DA ,ANC of EFF nie- hulle almal lieg of verryk net hulself.
Die wereld is mal.
My hart bloei vir al die boere wat die gevaarlikste , ondakbaarste werk met die rug teen die muur doen.
Met alle respek gestel (Jammer vir die oupas, ooms , jongmanne en meisies wat dalk mag hartseer voel oor my gesanik)
en manne, kom ons wees maar eerlik, ek kan nie sien hoe die honde bestaans jagter nou ewe skielik n permit gaan kry om onwettig sy honde te laat hardloop nie.
Hoekom word ons boere nou ewe skielik geisoleer? Hoekom ewe skielik weer n klomp plaas aanvalle? (met roof as motief? assef@kk#nblief)
Ek is nie Nat, Sap, DA ,ANC of EFF nie- hulle almal lieg of verryk net hulself.
Die wereld is mal.
My hart bloei vir al die boere wat die gevaarlikste , ondakbaarste werk met die rug teen die muur doen.
Met alle respek gestel (Jammer vir die oupas, ooms , jongmanne en meisies wat dalk mag hartseer voel oor my gesanik)
Court Schilbach
- tau
- Hero Member

wat het sy ouderdom met sy opinie te doen? of is dit 'n 270 ding?Mellies wrote: Wed Jul 29, 2020 9:17 amHaasvel,Haasvel wrote: Wed Jul 29, 2020 7:16 amGelukkig is jy geregtig op jou eie opinieJohanvB wrote:
Jammer, maar dink dis 'n baie kortsigte opinie... Daar is baie ander kleuriges wat ook jag...
Ek dink jy sit die pot so bietjie mis soos JohanvB tereg sê. Dit behoort jy agter te kom soos jy vorder met ouderdom...
Net `n voorstel, van die manne is jou pa en oupa (sorry Johan) se pelle, so twee of drie klieks respek sal nie skade doen nie.
Met `n vleisie...
Ja niks met wit en swart te doen nie, Taxi's het volle reg tot oorgens en getal mense wette, maar jy mag nie gaan jag nie........
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
The Tool from Toolbag.
- win270
- Hero Member

Vrede manne!! Ons almal stem saam dat die huidige wysiging m.b.t. jag meeste van ons jagters baie ongelukkig maak. As daar nie geldige redes gegee word vir die wysigings nie, is dit soveel erger.
- naas222
- Hero Member

ek sit en kyk nou hoe spat die vonke... en ek lag..
Want die een se jag is af.. daai een se politiek is so..
een ou wil weer culling permit gebruik vir jag.. as ek op iemand se tone trap is dit nou maar so...
almal is ongelukkig oor sy vleisie wat hy nie kan bekom nie...
en net een ou treur vir die boer...
ek gaan nie eens uitbrei op wat ons als met daai geld kon doen nie... jy kan nog n vleisie by spar gaan koop.. maar weet daars boete wat bitter bitter swaar kry wat dalk sy tassie moet pak....
HOU OP F@@KEN MOAN.... NIKS GAAN VERANDER NIE DIS NOU MAAR SO.. RY DIE DING UIT EN BEPLAN VIR VOLGENDE JAAR.. DIE VIRUS MAAK MENSE MAL
een ou wil weer culling permit gebruik vir jag.. as ek op iemand se tone trap is dit nou maar so...
ek gaan nie eens uitbrei op wat ons als met daai geld kon doen nie... jy kan nog n vleisie by spar gaan koop.. maar weet daars boete wat bitter bitter swaar kry wat dalk sy tassie moet pak....
HOU OP F@@KEN MOAN.... NIKS GAAN VERANDER NIE DIS NOU MAAR SO.. RY DIE DING UIT EN BEPLAN VIR VOLGENDE JAAR.. DIE VIRUS MAAK MENSE MAL
222 Sako
3006 Ben Musgrave mod 83
12 Smith Wesson pomp aksie
3006 Ben Musgrave mod 83
12 Smith Wesson pomp aksie
- tripodmvr
- Administrator

Dit is juis daardie tyd in die bos wat die ontspanning sou bring wat ek die meeste gaan mis. Ons 10-16 Aug het nou ook gegroet.
Reis na die plaas en daar is min mense daar wat miskien die virus kan hê. Dieselfde geld vir vakansieoorde - jy bly in jou huisie en vermy mense soveel as moontlik.
Maar nee - total control is die wagwoord.
Reis na die plaas en daar is min mense daar wat miskien die virus kan hê. Dieselfde geld vir vakansieoorde - jy bly in jou huisie en vermy mense soveel as moontlik.
Maar nee - total control is die wagwoord.
-
PWV
- Hero Member

Liewe naas222, ek weet nie wat fout is met my nie, maar ek moet net keer of dit gaan f@kken beter!!naas222 wrote: Wed Jul 29, 2020 4:53 pm ek sit en kyk nou hoe spat die vonke... en ek lag..
- wynis
- Sr. Member

Met my tipe werk stel ek altyd my verlof ‘n jaar voor die tyd op en ek sprei dit so uit dat ek nie deur die jaar uitbrand, en die tor ordentelik van sy prop af val nie.
Daardie tyd van siele rus gaan die meeste gemis word.
Ek het twee jagtogte gereel Augustus en September. Ek gaan daai tor pille moet voer!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Daardie tyd van siele rus gaan die meeste gemis word.
Ek het twee jagtogte gereel Augustus en September. Ek gaan daai tor pille moet voer!
Sent from my iPhone using Tapatalk