Quickload - waar kry mens dit?
- Giepie
- Hero Member

Quickload - waar kry mens dit?
My rekenaar se hardeskyf het opgepak, en die Quickload cd is sleg gekrap, so kry dit nie gelaai nie. Waar kan ek weer 'n cd kry? Kon 'n demo aflaai maar het die ontsluitings kode nodig. 
'n Slim man leer uit sy foute, 'n Wyse mens leer uit ander se foute.
- Gian_dP
- Hero Member

Re: Quickload - waar kry mens dit?
Ek het nuwe CD deur Neconos.com gekry. Die posgeld was so R500 was Europa af. Ek het nie nou besonderhede by my nie, maar jy behoort dit deur Google te kry.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Howa .300 WM
Musgrave .308
Gamo CFX .177
Howa/Krieger 6XC
Howa .243AI
Howa .300 WM
Musgrave .308
-
Klein Karoo
- Sr. Member

Kan QL nie aanlyn afgelaai word nie?
- Swede
- Hero Member

Ek het soortgelyke probleem gehad. Kom agter my CD is gebreek, stuur e-mail vir die manne kry nie eers 'n antwoord terug nie.Giepie wrote:My rekenaar se hardeskyf het opgepak, en die Quickload cd is sleg gekrap, so kry dit nie gelaai nie. Waar kan ek weer 'n cd kry? Kon 'n demo aflaai maar het die ontsluitings kode nodig.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
And as thy days, so shall thy strength be
- jdpretorius
- Hero Member

Gian, ek vermoed jy was taamlik gelukkig om dit direk van hulle te kon bestelm, of dalk het dinge verbeter intussen.......toe ek dit probeer het (dink begin laas jaar) was ek gese' om dit deur die groot winkel te bekom.
338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
Groete, Johan
- Gian_dP
- Hero Member

Dit was n lang storie, maar ek het op die einde vervanging gekry teen baie laer koste as n nuwe een. S&O kon my nie help nie.
Howa .300 WM
Musgrave .308
Gamo CFX .177
Howa/Krieger 6XC
Howa .243AI
Howa .300 WM
Musgrave .308
-
Eugene
- Hero Member

Ek het dieselfde probleem. Laptop waarop QL was het gecrash. Die IT man het alles weer kon herwin en op die nuwe hardeskyf gelaai, maar intussen het ek 'n nuwe laptop gekoop en die kinders gebruik nou die oue vir hulle skoolgoed. Ek kry nie QL oorgelaai op die nuwe laptop nie en het probeer om 'n CD te koop, maar ek verstaan vanaf QL se website, dat as dit op 'n cd is, is dit 'n fake, want QL kan net aanlyn en digitaal aangekoop word en die prys, na werking na Rand, is amper 'n nuwe Howa....Giepie wrote: Sun Jul 19, 2020 12:33 pm My rekenaar se hardeskyf het opgepak, en die Quickload cd is sleg gekrap, so kry dit nie gelaai nie. Waar kan ek weer 'n cd kry? Kon 'n demo aflaai maar het die ontsluitings kode nodig.![]()
Aim small, miss small
- Gian_dP
- Hero Member

Ek het dieselfde probleem. Laptop waarop QL was het gecrash. Die IT man het alles weer kon herwin en op die nuwe hardeskyf gelaai, maar intussen het ek 'n nuwe laptop gekoop en die kinders gebruik nou die oue vir hulle skoolgoed. Ek kry nie QL oorgelaai op die nuwe laptop nie en het probeer om 'n CD te koop, maar ek verstaan vanaf QL se website, dat as dit op 'n cd is, is dit 'n fake, want QL kan net aanlyn en digitaal aangekoop word en die prys, na werking na Rand, is amper 'n nuwe Howa....
[/quote]
Ek het dit weer andersom dat jy QL slegs op CD kan kry. My oorspronklike, gelisensieerde weergawe en vervanging was beide op CD.
Howa .300 WM
Musgrave .308
Gamo CFX .177
Howa/Krieger 6XC
Howa .243AI
Howa .300 WM
Musgrave .308
- Capt. Yoda
- Hero Member

Tensy dit bitter onlangs verander het kom QL net op CD soos Gian daar se, as jy dit by die man direk gekoop kry pos hy hom vir jou. Groot rede hoekom die program sy dinges in die mark gaan sien want just about niemand in die wereld gebruik meer n CD nie en die man weier om dit te verander want hy dink jy kan nie n CD copy of self n ISO van maak nie
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
Eugene
- Hero Member

Jy is 100% reg Gian, ek vra verskoning, ek het dit verkeerd om....Gian_dP wrote: Tue Jul 21, 2020 11:35 am Ek het dit weer andersom dat jy QL slegs op CD kan kry. My oorspronklike, gelisensieerde weergawe en vervanging was beide op CD.
Aim small, miss small
- Smitstertjies
- Hero Member

As jy jou CD laai op n nuwe laptop as oue gecrash het maak seker dat jy jou huisadres presies dieselfde op het as toe jy hom oorspronklik gelaai het. Ek is nou net deur daardie proses. IT ou het my gehelp. Hy sê ou tegnologie gebruik nog woonadresse om copies te voorkom.
Sent from my iPhone using Tapatalk
416 Rigby,338 Lapua Magnum,9.3x62; 30-06 Springfield,7.62 Soviet; 6.5x55 Sweed,6 Dasher,.22LR,40S&W;9mmParra,12Br
-
muishond
- Sr. Member

Kan mens nou nerens in SA n Quick Load cd koop nie?
-
Grobbieb
- Newbie

Ek dink die een is verniet. Jy kan hom aflaai vanaf hulle website. Weet nie self hoe goed dit is nie.muishond wrote:Kan mens nou nerens in SA n Quick Load cd koop nie?
https://www.grtools.de
- Dumbluck
- Hero Member

Safari wys hulle het voorraad.
Ek het 'n oorspronklike V3.9 wat ek in die UK gekoop het toe ek daar gewerk het.
Ek gebruik dit glad nie meer nie, speel nou net met GRT.
Ek sal maklik die CD verkoop, maar ek kan nie mooi onthou hoe die registrasie werk nie? Watter besonderhede hy sou nodig hê as hy weer installeer raak nie.

Ek het 'n oorspronklike V3.9 wat ek in die UK gekoop het toe ek daar gewerk het.
Ek gebruik dit glad nie meer nie, speel nou net met GRT.
Ek sal maklik die CD verkoop, maar ek kan nie mooi onthou hoe die registrasie werk nie? Watter besonderhede hy sou nodig hê as hy weer installeer raak nie.

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
wbuys
- Jr. Member

Ek gebruik Gordons Reloading Tool en sover kan ek nie kla oor my resultate nie. Is verniet en regtig die moeite werd on te probeer.
-
muishond
- Sr. Member

Baie dankie manne.... Ek sal dan eers kyk na GRT.
Groete
Groete