Dit is daai 11.1.11 kolf ontwerp se skuldBighero6.5 wrote:Cz 550 416 rigby is sekerlik een van die mees ongeskukste gewere wat geen talentvole skut met respek behandel nie.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Dit is daai 11.1.11 kolf ontwerp se skuldBighero6.5 wrote:Cz 550 416 rigby is sekerlik een van die mees ongeskukste gewere wat geen talentvole skut met respek behandel nie.

Jy is seker ‘n Stormer wat nou weer ‘n Blou Bul uitgevang het!!!! Bosbok dalk net 10m weg agter digte bos en die man juig oor sy roer, Koos?Koos Barnard wrote: Wed May 06, 2020 10:50 am Die .243 waarvan ek ontslae geraak het, het ek ook 90gr Speers gelaai. Die geweer was baie akkuraat, maar die kolf het my nie gepas nie en die hele geweer was net lomp. Toe smous ek hom aan 'n man in Noord-transvaal wat baie gelukkig was met hom. Sommer eerste week al bosbok geskiet.
Wat sukkel julle manne so met die .270? My Blaser vreet alles vir soetkoek op. Net die 110gr maak so 'n bietjie oop, 1.25MOA op 100m.
Mooi loop

Ek het nou vir my ñ .375 Sako gekry in die plek van die 416 rigby. Ek het hom nognie geskiet nie maar ek beplan hom vir ñ kat jag. Ek hoop hy kan dieselfde werk doen as die 416, behalwe dat hy nie my stopsels in my tande sal los ruk nie.Bighero6.5 wrote:Cz 550 416 rigby is sekerlik een van die mees ongeskukste gewere wat geen talentvole skut met respek behandel nie.

Ek dink daai Sako van jou gaan net so hard skop:)Bighero6.5 wrote: Fri May 08, 2020 1:59 amEk het nou vir my ñ .375 Sako gekry in die plek van die 416 rigby. Ek het hom nognie geskiet nie maar ek beplan hom vir ñ kat jag. Ek hoop hy kan dieselfde werk doen as die 416, behalwe dat hy nie my stopsels in my tande sal los ruk nie.Bighero6.5 wrote:Cz 550 416 rigby is sekerlik een van die mees ongeskukste gewere wat geen talentvole skut met respek behandel nie.

Die nuwe Sako's is darem n hele perd van n ander kleur in vergelyking met daai ou Finbears.knipmes wrote: Fri May 08, 2020 8:38 am Stem saam met Toelie. Die Sako 375 is onaangenaam om mee te skiet. Jy sal eers oor n lang tyd as jy niks anders het nie gewoond raak aan die terugskop.

As ek mag vra, hoekom?Geno wrote:Ek is baie verlig dat my 6.5Grendel verkoop is.
Sent from my SM-G988B using Tapatalk

Ek het my (kinders se) 6.5Grendel verkoop na ek een bok geskiet het. Ek is nie oortuig dat my kinders bokke effektief met hom sou kon dood nie en sal hul eerder my .260AI gee of die 7-08AI wat ek beplan om te bou.Friedland wrote: Sat May 09, 2020 6:39 pmAs ek mag vra, hoekom?Geno wrote:Ek is baie verlig dat my 6.5Grendel verkoop is.
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Toelie hoekom sê jy so. Wat is my ander opsie?toelie wrote:Ek dink daai Sako van jou gaan net so hard skop:)Bighero6.5 wrote: Fri May 08, 2020 1:59 amEk het nou vir my ñ .375 Sako gekry in die plek van die 416 rigby. Ek het hom nognie geskiet nie maar ek beplan hom vir ñ kat jag. Ek hoop hy kan dieselfde werk doen as die 416, behalwe dat hy nie my stopsels in my tande sal los ruk nie.Bighero6.5 wrote:Cz 550 416 rigby is sekerlik een van die mees ongeskukste gewere wat geen talentvole skut met respek behandel nie.