Belleville washers.

Post Reply
Francoisv
Hero Member
Hero Member

Belleville washers.

Post by Francoisv »

My 338 se slagpen ‘veer’ is te pap en ek moet plan maak. Daar word van belleville washers of te wel ‘disc springs’ gebruik gemaak.

Waar kry mens bogenoemde?

Francois Vogel
Francois Vogel
tripodmvr
Administrator
Administrator

Re: Belleville washers.

Post by tripodmvr »

Die slot is nie dalk vol olie wat die slagpen vertraag nie? Vere word ontwerp om sterker te wees en dus kompenseer dit vir verswakking in sterkte. Daar is sekerlik winkels in die Kaap wat vere smous. Sien Saayman's is in Belville.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Francoisv
Hero Member
Hero Member

Post by Francoisv »

tripodmvr wrote:Die slot is nie dalk vol olie wat die slagpen vertraag nie? Vere word ontwerp om sterker te wees en dus kompenseer dit vir verswakking in sterkte. Daar is sekerlik winkels in die Kaap wat vere smous. Sien Saayman's is in Belville.
Tripod ek dink daaraan om die washers te vervang met ‘n ‘helical’ veer wat ek seker is Saaymans kan maak. Alternatief is om weer belleville in te sit, maar teen R19 elk en 92 springs...miskien net so paar ekstra eers probeer.

Francois Vogel
Francois Vogel
Rainier 260
Newbie
Newbie

Post by Rainier 260 »

kan ook springman probeer.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Fanta300
Hero Member
Hero Member

Post by Fanta300 »

Wat laat jou dink die veer is pap? Wat is die simtome?
Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.
Maroelas
Sr. Member
Sr. Member

Post by Maroelas »

Jyt nie dalk jou slot oopgemaak op 'n stadium nie? Ek het die spacer wat my Sako 85 se slagpen bietjie compress verloor (het nie geweet daar is so 'n ding in nie). Daar was nie dalk so 'n spacer wat jy verloor het nie?
swc-tr
Hero Member
Hero Member

Post by swc-tr »

Francois, waste aksie het jy wat Belleville washers gebruik? CG INCH of RPA?
Kan die aksie vervaardiger nie help? Het jy al met Piet Welgemoed gepraat?
My RPA2000 gebruik hulle, ek skiet die aksie nou al 20 jaar, nog nooit enige "pap veer" issues gehad.
Dis 6" agter die kolf wat tel!
"A fool with a tool, is still a fool."
JPS
Hero Member
Hero Member

Post by JPS »

swc-tr wrote:Francois, waste aksie het jy wat Belleville washers gebruik? CG INCH of RPA?
Kan die aksie vervaardiger nie help? Het jy al met Piet Welgemoed gepraat?
My RPA2000 gebruik hulle, ek skiet die aksie nou al 20 jaar, nog nooit enige "pap veer" issues gehad.
Glo dit sal X max wees.
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Dit is 'n Mojet, sy 308 is Xmax
Francoisv
Hero Member
Hero Member

Belleville washers.

Post by Francoisv »

Arnold is reg, dit is my Mojet geweer.
Die slagpen slaan so elke agste dop ‘n gat in die primer. Ek het die slagpen reeds korter gestel en van die washers uitgehaal met voorspelbare nagevolge: softstrike.

Ek het met André Mojet gepraat en die slot is reeds oppad na hom toe. Met die gaatjie wat die slapen in die dop slaan vorm ‘n snyvlam wat besig is om die ongeveer 1.4mm van die slagpen wat uitsteek weg te vreet.

Francois Vogel
Francois Vogel
Post Reply