6.5 vs 7 SAUM
-
Danie01
- Hero Member

6.5 vs 7 SAUM
Goeiedag manne
Ek hou baie van die SAUM dop en werkverrigting, altans dit wat ek hoor en op papier sien.
Indien ek die SAUM roete gaan of kom ek sê eerder as als uitwerk, is ek nie heeltemal seker of ek 6.5 of 7mm moet gaan nie?
Hoofdoel is jag van koedoes, gemsbokke en kleiner vlakte wild waar ons nek of kopskote moet skiet vir die mark of vir onsself.
Wanneer ek nie jag nie sal ek die roer wil gebruik vir langafstand skiet.
Ek wil nie langafstand jag noem nie want dit sal die uitsondering wees en nie die hoofdoel nie.
Met die 6.5 kan ek 95gr tot 143gr skiet tussen 2950 en 3500vps en met die 7mm kan ek 120gr tot 180gr skiet tussen 2800 en 3400 vps.
Recoil sal die 6.5 sekerlik beter wees maar slaankrag weer die 7mm.
BC sal seker teen dieselfde spoed wees maar die 7mm met swaarder gewig koele?
Vir die manne wat die kalibers het, wat werk beter met ons beskikbare kruite en wat dink julle sal die beter opsie vir my wees?
Hoor graag van jul
Groete
Danie
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Ek hou baie van die SAUM dop en werkverrigting, altans dit wat ek hoor en op papier sien.
Indien ek die SAUM roete gaan of kom ek sê eerder as als uitwerk, is ek nie heeltemal seker of ek 6.5 of 7mm moet gaan nie?
Hoofdoel is jag van koedoes, gemsbokke en kleiner vlakte wild waar ons nek of kopskote moet skiet vir die mark of vir onsself.
Wanneer ek nie jag nie sal ek die roer wil gebruik vir langafstand skiet.
Ek wil nie langafstand jag noem nie want dit sal die uitsondering wees en nie die hoofdoel nie.
Met die 6.5 kan ek 95gr tot 143gr skiet tussen 2950 en 3500vps en met die 7mm kan ek 120gr tot 180gr skiet tussen 2800 en 3400 vps.
Recoil sal die 6.5 sekerlik beter wees maar slaankrag weer die 7mm.
BC sal seker teen dieselfde spoed wees maar die 7mm met swaarder gewig koele?
Vir die manne wat die kalibers het, wat werk beter met ons beskikbare kruite en wat dink julle sal die beter opsie vir my wees?
Hoor graag van jul
Groete
Danie
- Capt. Yoda
- Hero Member

Re: 6.5 vs 7 SAUM
Bou die 7mm met n Silincer op en jy gaan nie een keer wens jy het n 6.5 nie.
Met die kruit wat ons nou het sal jy al 2 tot hulle volle potensiaal kan laat werk
Jy gaan heel moontlik baie langer soek na die regte 7mm loop as na n 6.5mm loop so dalk kan dit jou besluit makliker maak
Met die kruit wat ons nou het sal jy al 2 tot hulle volle potensiaal kan laat werk
Jy gaan heel moontlik baie langer soek na die regte 7mm loop as na n 6.5mm loop so dalk kan dit jou besluit makliker maak
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
Danie01
- Hero Member

Hi Kaptein, die soek na die loop het my gedagtes juis in die 6.5 rigting laat gaan. Ek moet seker bietjie meer geduld hê.Capt. Oblivious wrote:Bou die 7mm met n Silincer op en jy gaan nie een keer wens jy het n 6.5 nie.
Groete
-
Danie01
- Hero Member

Wat ek graag wil hoor by die 6.5 jagters is of die 6.5 genoeg is vir die groter wild soos koedoes en gemsbokke of skiet die manne met die 6.5 kalibers meer teiken?
Ek het al heelwat koedoes en gemsbokke met die 243 geskiet maar dit is nie so effektief wat slaankrag aanbetref soos die 7mm nie.
Ek het al heelwat koedoes en gemsbokke met die 243 geskiet maar dit is nie so effektief wat slaankrag aanbetref soos die 7mm nie.
-
JohanvB
- Hero Member

6.5 sit alles wat jy genoem het neer. Skiet net met die regte koeëls. Papier koeëls en jag loop nie so lekker saam nie...bly by 140-143 gr vir die groot bokke..
-
Kotze .204R
- Full Member

Ek skiet n 260 en het nou al SWB en Gemskok geskiet op 280 en 330m altwee agter die blad en altwee het nie verder as 50m gegaan met 139gr Scenars nie.
375 Ruger Howa
308 BSA Bisley
260 Tikka CTR
.22 BRNO
.223Norinco
12BR CBC
Glock27
.38sp
308 BSA Bisley
260 Tikka CTR
.22 BRNO
.223Norinco
12BR CBC
Glock27
.38sp
- Capt. Yoda
- Hero Member

Danie, die SAUM klink seker soos n lekker warm sker op n MTV musiek video maar het jy al na die WSM's gekyk?
Sou jy uit en uit gese het jy wil tyken skiet veral as jy gese het jy wild it erenstig doen en nou en dan dalk jag sou ek dadelik gese het die 7SAUM is die nr maar vir n man wat koedoes en Gemsbokke wil jag dink ek jy moet dalk na die 300WSM kyk.
Jy gaan makliker doppe kry, jy gaan makliker die regte loop kry en daar is baaaaaie koels om van te kies.
Om groot bokke te jag sal ek maar altyd by die 3nulle begin, wil jy hulle nog op verder afstand skiet maak n 30 magnum net nog meer sin.
Kop en nek skote kan jy n 223 ook gebruik maar as jy praat van verder skiet later dink ek moontlik jy praat dan nie van net kop skote nie
Vir helmet houe kan jy n 125gr BT teen n moerse spoed skiet dan kan jy n lekker 200gr tyken koel gebruik sou jy wou gonge skiet en self n lekker 180gr bonded of mono koel om te jag. Wil jy eendag ver skiet na bok toe is daar n magdom 200gr + koels om jou te help
Sou jy uit en uit gese het jy wil tyken skiet veral as jy gese het jy wild it erenstig doen en nou en dan dalk jag sou ek dadelik gese het die 7SAUM is die nr maar vir n man wat koedoes en Gemsbokke wil jag dink ek jy moet dalk na die 300WSM kyk.
Jy gaan makliker doppe kry, jy gaan makliker die regte loop kry en daar is baaaaaie koels om van te kies.
Om groot bokke te jag sal ek maar altyd by die 3nulle begin, wil jy hulle nog op verder afstand skiet maak n 30 magnum net nog meer sin.
Kop en nek skote kan jy n 223 ook gebruik maar as jy praat van verder skiet later dink ek moontlik jy praat dan nie van net kop skote nie
Vir helmet houe kan jy n 125gr BT teen n moerse spoed skiet dan kan jy n lekker 200gr tyken koel gebruik sou jy wou gonge skiet en self n lekker 180gr bonded of mono koel om te jag. Wil jy eendag ver skiet na bok toe is daar n magdom 200gr + koels om jou te help
-
Supacow
- Hero Member

of koop net n 270wsm tikka varm +-15k
Stel 2 clicks links dan flinch jy hom reguit
6x51 Europese Magnum
6x51 Europese Magnum
- Capt. Yoda
- Hero Member

Die man se mos hy wil nou en dan dam n ding in die kop ook kan raak skietSupacow wrote:of koop net n 270wsm tikka varm +-15k
-
Supacow
- Hero Member

Juis. Nou kan hy hom met n platter trajek deur die kop skiet agv die beter SD en nie net in die kop in
Stel 2 clicks links dan flinch jy hom reguit
6x51 Europese Magnum
6x51 Europese Magnum
-
Mellies
- Hero Member

Netso.Capt. Oblivious wrote:Danie, die SAUM klink seker soos n lekker warm sker op n MTV musiek video maar het jy al na die WSM's gekyk?
Met `n vleisie...
-
Danie01
- Hero Member

Kaptein, ek hoor wat jy sê tov 300 kalibers, maar dit het nog meer recoil as die 7mm en volgens my is die 7mm genoeg vir wat ek jag en op die afstande wat ek jag. Ek hou maar net eenmaal meer van die 7mm kalibers as die 300's. Ek is hou eintlik nie van die .300 kalibers nie.
Ek het reeds 7saum doppe, kort nog net die loop, so doppe is nie so groot probleem nie...
Supacow, ek het klaar die aksie, waarom n geweer van die rak af koop en waar kry ek n 270wsm varmint vir daai prys? Dalk n opsie as ek hom vir daai prys kan koop.
Rede hoekom ek saum gaan is sodat ek meer speling tov patroonlengte in die magesyn / aksie het. Ek het n tikka T3 aksie.
Ek het al baie gemsbokke, koedoes blouwildebees ens. met my 7x64 geskiet en ek weet wat sy vermoë is, ek wil net weet sal ek dieslefde met die 6.5 koele ook kan doen?
Ek weet jy kan enige bok met n .223 in die kop doodskiet, selfs met n .22, maar dan moet jy presies raak skiet en afstand speel n rol. As die wind erg waai gaan jy sukkel met jou .223. Selfs my .243 moet jy presies raakskiet om gemsbok met een skoot te laat val, waar die 7x64 jou daai ekstra slaankrag gee om met dieselfde skootplasing die bok met een skoot te laat val waar jy dalk n 2de skoot met die 6mm moet skiet.
Die rede vir die topic is omdat ek wil weet of die 6.5 mans genoeg is wat slaankrag betref vir jagdoeleindes. My nr. 1 opsie bly die 7saum, maar as ek te lank moet wag vir n loop sal ek die 6.5 oorweeg.
Behalwe vir my 303 is die 7x64 (huidiglik) my grootste kaliber en nog tot dusver genoeg kaliber gewees vir die wild wat ek jag. Indien ek die 6.5 vat sal dit my grootste kaliber wees en ek is nie seker of dit dan genoeg kaliber gaan wees vir die wild wat ek jag nie?
Groete
Ek het reeds 7saum doppe, kort nog net die loop, so doppe is nie so groot probleem nie...
Supacow, ek het klaar die aksie, waarom n geweer van die rak af koop en waar kry ek n 270wsm varmint vir daai prys? Dalk n opsie as ek hom vir daai prys kan koop.
Rede hoekom ek saum gaan is sodat ek meer speling tov patroonlengte in die magesyn / aksie het. Ek het n tikka T3 aksie.
Ek het al baie gemsbokke, koedoes blouwildebees ens. met my 7x64 geskiet en ek weet wat sy vermoë is, ek wil net weet sal ek dieslefde met die 6.5 koele ook kan doen?
Ek weet jy kan enige bok met n .223 in die kop doodskiet, selfs met n .22, maar dan moet jy presies raak skiet en afstand speel n rol. As die wind erg waai gaan jy sukkel met jou .223. Selfs my .243 moet jy presies raakskiet om gemsbok met een skoot te laat val, waar die 7x64 jou daai ekstra slaankrag gee om met dieselfde skootplasing die bok met een skoot te laat val waar jy dalk n 2de skoot met die 6mm moet skiet.
Die rede vir die topic is omdat ek wil weet of die 6.5 mans genoeg is wat slaankrag betref vir jagdoeleindes. My nr. 1 opsie bly die 7saum, maar as ek te lank moet wag vir n loop sal ek die 6.5 oorweeg.
Behalwe vir my 303 is die 7x64 (huidiglik) my grootste kaliber en nog tot dusver genoeg kaliber gewees vir die wild wat ek jag. Indien ek die 6.5 vat sal dit my grootste kaliber wees en ek is nie seker of dit dan genoeg kaliber gaan wees vir die wild wat ek jag nie?
Groete
- Capt. Yoda
- Hero Member

Danie01 wrote:Kaptein, ek hoor wat jy sê tov 300 kalibers, maar dit het nog meer recoil as die 7mm en volgens my is die 7mm genoeg vir wat ek jag en op die afstande wat ek jag. Ek hou maar net eenmaal meer van die 7mm kalibers as die 300's. Ek is hou eintlik nie van die .300 kalibers nie.
Groete
100%, ek hou weer nie regtig van die 7mms nie so ek vertsaan wat jy se. Dit is ook lekker om iets anders te he veral as elke 2de ou nie so roer van die rak af kan koop nie.
Watse gewing koels wil jy skiet in daai 7SAUM?
9 en self 9.5 twist behoort seker te werk
PS superkoei daai 270wsm is n 270 wat ek moontlik sal koop of kom ons se ek sal hom darem in my kluis laat staan
Last edited by Capt. Yoda on Thu Oct 25, 2018 11:28 am, edited 2 times in total.
- FHM
- Hero Member

Ek dink jy sal die interressant vind DanieDanie01 wrote: Die rede vir die topic is omdat ek wil weet of die 6.5 mans genoeg is wat slaankrag betref vir jagdoeleindes. My nr. 1 opsie bly die 7saum, maar as ek te lank moet wag vir n loop sal ek die 6.5 oorweeg.
Groete
http://thebiggamehuntingblog.com/best-6 ... r-hunting/
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
- Capt. Yoda
- Hero Member

FHM wrote:Ek dink jy sal die interressant vind DanieDanie01 wrote: Die rede vir die topic is omdat ek wil weet of die 6.5 mans genoeg is wat slaankrag betref vir jagdoeleindes. My nr. 1 opsie bly die 7saum, maar as ek te lank moet wag vir n loop sal ek die 6.5 oorweeg.
Groete![]()
Nee man fktog Francois
- FHM
- Hero Member

Hoe bedoel oom dan nou?Capt. Oblivious wrote:FHM wrote:Ek dink jy sal die interressant vind DanieDanie01 wrote: Die rede vir die topic is omdat ek wil weet of die 6.5 mans genoeg is wat slaankrag betref vir jagdoeleindes. My nr. 1 opsie bly die 7saum, maar as ek te lank moet wag vir n loop sal ek die 6.5 oorweeg.
Groete![]()
Nee man fktog Francois
Die man wil weet of die 6.5 "mans genoeg is wat slaankrag betref vir jagdoeleindes"
Na hy teruvoer van die 6.5 jagters hier op die werf gekry het, en die link gelees het as hy wil, kan hy mos vir homself besluit, dan nie?
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
-
Supacow
- Hero Member

- Capt. Yoda
- Hero Member

haha nee ek speel somer net FHM
-
Danie01
- Hero Member

Dankie Francois, dit bevestig dat die 6.5 die werk sal doen, met n wye reeks koels beskikbaar.FHM wrote:Ek dink jy sal die interressant vind DanieDanie01 wrote: Die rede vir die topic is omdat ek wil weet of die 6.5 mans genoeg is wat slaankrag betref vir jagdoeleindes. My nr. 1 opsie bly die 7saum, maar as ek te lank moet wag vir n loop sal ek die 6.5 oorweeg.
Groete![]()
Die saum sal die bok nog n bietjie vinniger kan doodskiet as die cm ook
.Groete
-
Andre308
- Hero Member

Danie,
As jy nou moet kies tussen 7mm SAUM en 6.5 SAUM, dan is daar n paar dinge wat jy aan moet dink.
Die 7mm SAUM is n goeie kaliber, en stamp n 180gr koel teen n baie mooi spoed. Om hom 100% kapasiteit uit hom te put is dit maar n 180gr koel uit n 30-32 duim loop met n vol dop VV560. Daar is wel baie ander resepte vir hom met n korter loop wat ook goed op papier lyk. Ek skat jy kan 2000 na 2600 skote uit hom kry. Alles hang mos maar af van hoe jy hom skiet, skoon maak ens. Die 7mm's kort n 8 twist loop om die beste uit n 180gr+ koel te kry...en dit is nou n hoender tande besigheid.
Die 6.5 GAP/SAUM is n plat skiet kaliber wat Superkoei se 270win soos n rys tor laat lyk. Daar is lekker koele op die mark vir hom, maar niks wat by n 7mm 180gr koel se BC kan kers vashou nie. Jy wen wel spoed bo die 7mm, maar dit kom teen n prys van loop lewe. Daar is wel baie 6.5mm lope beskikbaar in did mark met n 8 twist loop, so dit weer die plus punt. Ek glo jy sal n 1200 skote uit n loop kan kry, maar dit sal seker die lekkerste 1200 skote van jou lewe wees.
Of die 6.5 n groot bok kan vrek skiet...ja, maar hoe hoer jy die spoed maak, hoe beter moet daai koel kontruksie wees. Iets soos die 143eld x of beter is iets wat jy na sal moet kyk vir die jag applikasie.
Jy sal nie verkeerd wees met enige van die 2 nie!
As jy nou moet kies tussen 7mm SAUM en 6.5 SAUM, dan is daar n paar dinge wat jy aan moet dink.
Die 7mm SAUM is n goeie kaliber, en stamp n 180gr koel teen n baie mooi spoed. Om hom 100% kapasiteit uit hom te put is dit maar n 180gr koel uit n 30-32 duim loop met n vol dop VV560. Daar is wel baie ander resepte vir hom met n korter loop wat ook goed op papier lyk. Ek skat jy kan 2000 na 2600 skote uit hom kry. Alles hang mos maar af van hoe jy hom skiet, skoon maak ens. Die 7mm's kort n 8 twist loop om die beste uit n 180gr+ koel te kry...en dit is nou n hoender tande besigheid.
Die 6.5 GAP/SAUM is n plat skiet kaliber wat Superkoei se 270win soos n rys tor laat lyk. Daar is lekker koele op die mark vir hom, maar niks wat by n 7mm 180gr koel se BC kan kers vashou nie. Jy wen wel spoed bo die 7mm, maar dit kom teen n prys van loop lewe. Daar is wel baie 6.5mm lope beskikbaar in did mark met n 8 twist loop, so dit weer die plus punt. Ek glo jy sal n 1200 skote uit n loop kan kry, maar dit sal seker die lekkerste 1200 skote van jou lewe wees.
Of die 6.5 n groot bok kan vrek skiet...ja, maar hoe hoer jy die spoed maak, hoe beter moet daai koel kontruksie wees. Iets soos die 143eld x of beter is iets wat jy na sal moet kyk vir die jag applikasie.
- JPS
- Hero Member

Hier bo werk 1-9 twist Baie goed met 180gn plus koeëls in 7mm met 28” plus loop. Selfs by die kus gaan 8.5 mooi werk en dit is nie nodig vir 1-8 nie.Andre308 wrote:Danie,
-
JohanvB
- Hero Member

As jy na hierdie webtuiste steeds twyfel oor die 6.5 se vermoë..dan weet ek nie so mooi nie..dis so voor die hand liggend dat die 6.5 die "job" kan doen.
FHM wrote:Ek dink jy sal die interressant vind DanieDanie01 wrote: Die rede vir die topic is omdat ek wil weet of die 6.5 mans genoeg is wat slaankrag betref vir jagdoeleindes. My nr. 1 opsie bly die 7saum, maar as ek te lank moet wag vir n loop sal ek die 6.5 oorweeg.
Groete![]()