.308 RSA Plank verander na .300WSM
-
Rickus
- Newbie

.308 RSA Plank verander na .300WSM
Soos in die onderwerp dink ek daaraan om my 308 plank te herkamer na n 300WSM....die aksie en loop is nog in n baie goeie kondisie.
Ek vermoed dat die 1in 12 twist n 150-155gr koeel baie lekker sal stabiliseer en dat ek moontlik n spoed van +- 3100fps kan verwag..?
Wat dink julle?
Wie sal julle voorstel om die werk te doen?
Ek vermoed dat die 1in 12 twist n 150-155gr koeel baie lekker sal stabiliseer en dat ek moontlik n spoed van +- 3100fps kan verwag..?
Wat dink julle?
-
Supacow
- Hero Member

Re: .308 RSA Plank verander na .300WSM
Skiet hom net so en koop n 300. Goedkoper en die healthy alternative
Stel 2 clicks links dan flinch jy hom reguit
6x51 Europese Magnum
6x51 Europese Magnum
- Frikkie Coetzee
- Hero Member

Search bietjie. Is in diepte op forum bespreek
-
mkontogunsmith
- Newbie

It can be done but you need to apply for and motivate a caliber change however I agree with Supacow it will be more cost effective to buy a new rifle do it if you want (need) to rebarrel and even then one needs to do the calculations and consider the merits
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- tau
- Hero Member

Laai daai .308 110 gr varminters
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
The Tool from Toolbag.
-
Apie
- Hero Member

Wil jy hom vir jag gebruik?Rickus wrote:Soos in die onderwerp dink ek daaraan om my 308 plank te herkamer na n 300WSM....die aksie en loop is nog in n baie goeie kondisie.
Wat dink julle?
-
Rickus
- Newbie

jag en baan.....Apie wrote:Wil jy hom vir jag gebruik?Rickus wrote:Soos in die onderwerp dink ek daaraan om my 308 plank te herkamer na n 300WSM....die aksie en loop is nog in n baie goeie kondisie.
Wat dink julle?
-
Apie
- Hero Member

Met die 12 Twist loop sal ek kyk na Scenar of Nosler Cc 155 vir baan werk.
Kry dan dalk 150grein Sierra Gamekings of Hornady Sst vir jag en jou trajek behoort baie naby aan mekaar te wees.
Alles kleiner as 'n eland sal hou vir hou in die stof byt!
Sent from my D5803 using Tapatalk
Kry dan dalk 150grein Sierra Gamekings of Hornady Sst vir jag en jou trajek behoort baie naby aan mekaar te wees.
- Flip Nel
- Hero Member

'n 150gr Gameking of Hornady Sst teen 3300 fps gaan uitmekaar spring as jy 'n bok op normale afstande skiet, met baie vleisskade as jy blad skiet, teen daai spoed sal ek kyk na iets sterker.Apie wrote:Met die 12 Twist loop sal ek kyk na Scenar of Nosler Cc 155 vir baan werk.
-
Apie
- Hero Member

Ek meen eintlik hou hom 'n 308 en skiet die bogenoemde!Flip nel wrote:'n 150gr Gameking of Hornady Sst teen 3300 fps gaan uitmekaar spring as jy 'n bok op normale afstande skiet, met baie vleisskade as jy blad skiet, teen daai spoed sal ek kyk na iets sterker.Apie wrote:Met die 12 Twist loop sal ek kyk na Scenar of Nosler Cc 155 vir baan werk.
- Giepie
- Hero Member

Rickus, vertel vir ons wat is die prosedure in Namibië van kaliber verandering.
Hoekom wil jy die geweer verander, soek jy 'n geweer wat platter en harder kan skiet as wat jy nou het? Wil jy die kolf en aksie hou want dit is waaraan jy gewoond is?
Wat sal 'n nuwe roer kos? Hoeveel sal jy terug kry indien jy die plankgeweer sou verkoop?
Dit is vir my moeilik om iemand te adviseer wanneer ek nie weet hoekom hy iets wil doen nie. Soms help dit ook vir jou om al die pros en cons asook moontlikhede op die tafel te sit.
Hoekom wil jy die geweer verander, soek jy 'n geweer wat platter en harder kan skiet as wat jy nou het? Wil jy die kolf en aksie hou want dit is waaraan jy gewoond is?
Wat sal 'n nuwe roer kos? Hoeveel sal jy terug kry indien jy die plankgeweer sou verkoop?
Dit is vir my moeilik om iemand te adviseer wanneer ek nie weet hoekom hy iets wil doen nie. Soms help dit ook vir jou om al die pros en cons asook moontlikhede op die tafel te sit.
'n Slim man leer uit sy foute, 'n Wyse mens leer uit ander se foute.
-
Rickus
- Newbie

Ek is nie 100% seker van die kaliber verandering proses nie, maar soos ek dit het doen jy die verandering en met n brief van die geweersmit af verander hulle dan net jou lisensie......ek weet wel dit is heelwat eenvoudiger as in RSA.Giepie wrote:Rickus, vertel vir ons wat is die prosedure in Namibië van kaliber verandering.
Dit is dan juis om hierdie rede hoekom ek eerder my huidigge geweer net wil omskep en eerder nie weer met n lisensie aansoek te begin nie.
Ek soek n kaliber wat n swaar punt (150gr) lekker plat kan skiet en die WSM lyk of hy die job sal kan doen.
Die werk aan die geweer gaan nie baie kos nie......die nuwe dope en matrysse gaan wel n klomp geld kos.
- Armand Steenkamp
- Hero Member

Rickus, ek wou dit ook so n jaar of 2 terug gedoen het en het ook vir raad op die forum gevra. Soek beitjie daai topic.. Op die ou einde het ek met n swaar hart my plank verkoop en n Savage 300 WSM gekoop.
Groetnis
Groetnis
-
Rickus
- Newbie

en ? .....dink jy dat dit die regte besluit was? .....ek skiet hoofsaaklik s/bok en g/bok en ek hou van die idee dat ek n 155gr punt @ 3100 -3200 fps uit n 26" loop uit kan skiet.Armand Steenkamp wrote:Rickus, ek wou dit ook so n jaar of 2 terug gedoen het en het ook vir raad op die forum gevra. Soek beitjie daai topic.. Op die ou einde het ek met n swaar hart my plank verkoop en n Savage 300 WSM gekoop.
Groetnis
- ruaanb
- Hero Member

Soos Armand met daai Savage sukkel berou hy daai besluit
- Armand Steenkamp
- Hero Member

Rickus , jong war ruaan se is baie waar... Maar as ek dalk net die Tikka gekies het sou dit heelmoontlik n heeltemal ander storie gewees het.
My en jou doel is baie die selle. Ek wil ook n ligte punt so plat as moontlik skiet vir helmit houe op die groter bokke.
Dan was my plan om bietjie later die swaarder koele te gooi vir langer afstande..
Groetnis
My en jou doel is baie die selle. Ek wil ook n ligte punt so plat as moontlik skiet vir helmit houe op die groter bokke.
Dan was my plan om bietjie later die swaarder koele te gooi vir langer afstande..
Groetnis
- Hein M.
- Hero Member

Hoekom maak jy hom nie 'n Winmag nie. Ken baie ouens wie dit gedoen het...
-
Rickus
- Newbie

Ek het self 2 pelle wat dit al gedoen het met groot sukses.....ek dink net die WSM gaan beter pas by die kort aksieHein M. wrote:Hoekom maak jy hom nie 'n Winmag nie. Ken baie ouens wie dit gedoen het...
- Giepie
- Hero Member

Klink vir my of jy alles reeds van verskeie kante bekyk en beredeneer het, en eintlik klaar besluit het maar huiwerig omdat dit onomkeerbaar is. Jy ken die gevoel van die geweer en het die platter skieter meer nodig. Gaan daarvoor. Wanneer daardie loop dan gedaan geskiet is kan jy mos weer 'n 308 loop opsit.
'n Slim man leer uit sy foute, 'n Wyse mens leer uit ander se foute.