.22 Scope mounts
- Viking
- Hero Member

.22 Scope mounts
Nou moet die wat weet asb. kom help!
Ek het 'n BSA .22 geweertjie met oop visiere wat ek graag 'n Bushnell 3x-7x custom scope wil opsit.
Die probleem is die scope het 'n dovetail mount wat ingly op 'n receiver - wat die BSA nie het nie!
Hoe nou gemaak?
Laat sny ek groewe op die loop of soek ek spesifieke mounts waarop die scope dovetail sal pas.
Ek woon in die Paarl en die plaaslike geweerwinkel is nie 'n opsie nie!!!
Ek het 'n BSA .22 geweertjie met oop visiere wat ek graag 'n Bushnell 3x-7x custom scope wil opsit.
Die probleem is die scope het 'n dovetail mount wat ingly op 'n receiver - wat die BSA nie het nie!
Hoe nou gemaak?
Laat sny ek groewe op die loop of soek ek spesifieke mounts waarop die scope dovetail sal pas.
Ek woon in die Paarl en die plaaslike geweerwinkel is nie 'n opsie nie!!!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
" My idea of gun control is using BOTH hands!"
-
THOMAST
- Hero Member

Re: .22 Scope mounts
Viking, my skoonpa het dieselfde probleem gehad met 'n Slazenger .22
Hy laat toe 'n basis draai wat dieselfde radius het as die aksie van sy .22. Die basis het dan ook die nodige gleuwe gehad vir die teleskopie. Hy het midlyn van aksie en basis bepaal.
Hy het die basis sommer met wondergom vasgeplak op die aksie en hom so gebruik vir jare voordat hy gate geboor en getap het.
Basis was gemaak uit "mild steel"
Hy laat toe 'n basis draai wat dieselfde radius het as die aksie van sy .22. Die basis het dan ook die nodige gleuwe gehad vir die teleskopie. Hy het midlyn van aksie en basis bepaal.
Hy het die basis sommer met wondergom vasgeplak op die aksie en hom so gebruik vir jare voordat hy gate geboor en getap het.
Basis was gemaak uit "mild steel"
-
Wildeboer
- Full Member

Neem bietjie n foto van bo die slot waar die mounts moet kom. Het nou die dag n alum picantinny rail op n .222Rem gemount waarvoor ons nie Xtra hoë ringe kon kry sodat die man kon springbok skiet. Het nogals baie lekker gewerk maar die ou wou groot lens scope opsit om ver te kon skiet, van daar die Xtra high ringe.
- alecjohnson
- Hero Member

Oom, ek en Ruaan het bitjie gesels daaroor, dit is 'n baie mooi .22 daai!, maar 'n rail is al goeie opsie waaraan ek kan dink.
Ek weet nie of 'n smid vir oom dovetails sal mill nie...
oom weet mos nou die roertjie hou van Langer afstand!
Ek volg!
Ek weet nie of 'n smid vir oom dovetails sal mill nie...
oom weet mos nou die roertjie hou van Langer afstand!
Ek volg!
- Viking
- Hero Member

Alec,
Ek het eintlik nog maar min met die .22 geskiet - juis oor die gebrek aan 'n scope!
'n Man se oë wil ook nie meer so goed fokus met oop visier skiet nie. Jy het self gesien hoe mis ek die naby skote...
So om die geweertjie tot sy reg te laat kom moet hy scope opkry en ek het die Bushnell custom - maar nou blyk die pasmaak 'n uitdaging te wees.
Ek het gedink hier is slim manne wat sommer uit die heup uit kan skiet met 'n eenvoudige oplossing....maar tot sover is dit nog 'n saak van gebed!!!
Is daar standaard rails wat ek sal kan gebruik? Dink die dovetail meet omtrent 11 mm.
Ek het eintlik nog maar min met die .22 geskiet - juis oor die gebrek aan 'n scope!
'n Man se oë wil ook nie meer so goed fokus met oop visier skiet nie. Jy het self gesien hoe mis ek die naby skote...
So om die geweertjie tot sy reg te laat kom moet hy scope opkry en ek het die Bushnell custom - maar nou blyk die pasmaak 'n uitdaging te wees.
Ek het gedink hier is slim manne wat sommer uit die heup uit kan skiet met 'n eenvoudige oplossing....maar tot sover is dit nog 'n saak van gebed!!!
Is daar standaard rails wat ek sal kan gebruik? Dink die dovetail meet omtrent 11 mm.
-
Wildeboer
- Full Member

Ek weet die ouens het vroëer jare los 3/8" mounts verkoop maar ek het dit lanlaas gesien op 'n rak. Dis basies windbuks mountsViking wrote:Alec,
- Viking
- Hero Member

[/quote]Ek weet die ouens het vroëer jare los 3/8" mounts verkoop maar ek het dit lanlaas gesien op 'n rak. Dis basies windbuks mounts[/quote]
Wildeboer jy is in die KOL!!!
Ek hoop nou net die landwye Jaracal korps gaan help kyk vir die mount - dis wat ek ook dink kan werk!
Wildeboer jy is in die KOL!!!
Ek hoop nou net die landwye Jaracal korps gaan help kyk vir die mount - dis wat ek ook dink kan werk!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
Wildeboer
- Full Member

Viking, dit sal werk maar waar gaan jy kry.
Ek sit nou en dink as jy op n vlooimark n cheap Chinese windbuks koop en die scoperail afsny om soos jou prent te lyk. Dan kan jy net boor en tap op jou geweer en "Bob's your uncle".
As jy naby my was kon ek jou maklik en vinnig gehelp het maar ek bly in Colesberg(presiese middel van niks!)
Ek sit nou en dink as jy op n vlooimark n cheap Chinese windbuks koop en die scoperail afsny om soos jou prent te lyk. Dan kan jy net boor en tap op jou geweer en "Bob's your uncle".
As jy naby my was kon ek jou maklik en vinnig gehelp het maar ek bly in Colesberg(presiese middel van niks!)
-
Wildeboer
- Full Member

Viking, kon jy toe al reg kom?
Ek het Maandag n 11mm rail gesny op my milling masjien vir 'n soortgelyke geweertjie en dhy het nogals mooi uitgekom.
Ek het Maandag n 11mm rail gesny op my milling masjien vir 'n soortgelyke geweertjie en dhy het nogals mooi uitgekom.
- Viking
- Hero Member

Wildeboer
Ek het die kaap se geweer shops plat gebel...hulle kan bestel uit china uit.
So ek sit steeds met my vinger op n ongemaklike plek.
Ek het die kaap se geweer shops plat gebel...hulle kan bestel uit china uit.
So ek sit steeds met my vinger op n ongemaklike plek.
-
Kurly
- Full Member

Viking I have a set available, I ordered 2 sets from Hong Kong when I needed. I'm not sure which set I used, either the low or medium.
Will check tonight when I'm back home and let you know
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
Wildeboer
- Full Member

Viking,
As jy nie by Kurly reg kom laat weet my en dan sny ek 'n rail vir jou.
Dis natuurlik n "flat-base" rail wat ek sny.
As jy nie by Kurly reg kom laat weet my en dan sny ek 'n rail vir jou.
Dis natuurlik n "flat-base" rail wat ek sny.
-
Kurly
- Full Member

Hi Viking checked the rings. I got the heights wrong. I bought a set of medium and high and I have used the medium.Kurly wrote:Viking I have a set available, I ordered 2 sets from Hong Kong when I needed. I'm not sure which set I used, either the low or medium.
If you want to buy the high rings let me know.
//uploads.tapatalk-cdn.com/20160911/eb45ba9c31ca1602a361dd729d8214cd.jpg
-
Wildeboer
- Full Member

Hi Kurly,
I think Viking is looking for bases since the scope already have rings attached, but I have been wrong in the past...
I think Viking is looking for bases since the scope already have rings attached, but I have been wrong in the past...
- ruaanb
- Hero Member

Jy is reg Wildeboer.
-
Kurly
- Full Member

Sorry misread the post.ruaanb wrote:Jy is reg Wildeboer.
Good luck with your search
-
Wildeboer
- Full Member

Viking,
Gaan flatbase mounts werk of moet daar n kurwe wees waarop dit pas?
Sit en speel met idees, lekker verveeld die tyd op n Sondag middag...
Gaan flatbase mounts werk of moet daar n kurwe wees waarop dit pas?
Sit en speel met idees, lekker verveeld die tyd op n Sondag middag...
- Viking
- Hero Member

Kurly thanks for the offer but I cant use rings.
I need a flat base with grooves to slide my scope with its own dovetail base in.
Wildeboer kom in....!!! Ek stuur pm!
I need a flat base with grooves to slide my scope with its own dovetail base in.
Wildeboer kom in....!!! Ek stuur pm!