dagse almal ek is nuut hier en baie bly ek het die forum raak geloop
ek bly in malmesbury in die wes kaap en stel baie belang in die honde jag storie ek het n rifrug x bluetick teef wat ek nou deur n gsp laat dek het. lees meer op dir honde afdeeling
werskoon so af en toe my afrikaans, my huis taal is maar brits
groete graham
Hallo almal
- Robert
- Sr. Member

Re: Hallo almal
Graham
Welkom by ons. My brits gebruik ek net in uiterste mate van self verdedeging, iewers tussen mes trek en skiet.
Robert
Welkom by ons. My brits gebruik ek net in uiterste mate van self verdedeging, iewers tussen mes trek en skiet.
Robert
Oorwining deur opleiding
- Monrique (SJ)
- Hero Member

Graham
Baie welkom hier op die beste forum. Geniet dit. Ons sal moet bymekaar kom ek is ook in die Weskus, net see se kant toe van jou af.
Groetnis
Baie welkom hier op die beste forum. Geniet dit. Ons sal moet bymekaar kom ek is ook in die Weskus, net see se kant toe van jou af.
Groetnis
-
grumpy
Welcome and rember, language is no barrier here by us. Hope you enjoy your stay here with us because I can guarantee you it is going to be a loooooonnnnngggggg one!!
- Pvdw
- Hero Member

Hi GW. Welkom hier. Moet nie te veel worry oor die ingils nie, ons gesels almal lekker saam en as daar 'n foutjie insluip lees ons sommer net wat ons wil 
Peet
Peet
Work to live, don"t live to work
- Francois Marais
- Administrator

Hi Graham
Hoop jy laaik...........
Mooi loop
Francois
The ingils wil not be a problem, most of us can speak the tongue very deliciously

Hoop jy laaik...........
Mooi loop
Francois
The ingils wil not be a problem, most of us can speak the tongue very deliciously
- tafjak
- Global Moderator

Graham
Welkom ou maat. Te lekker om te sien jy word so lekker welkom geheet, jy kan maar weet dat ons(dutchies) bly is as iemand wat die rooitaal lekker kan gooi ook aansluit.
Mooiloop
Welkom ou maat. Te lekker om te sien jy word so lekker welkom geheet, jy kan maar weet dat ons(dutchies) bly is as iemand wat die rooitaal lekker kan gooi ook aansluit.
Mooiloop
Mooiloop en Geseende Kersfees!
- theedge
- Hero Member

Welkom Welkom
When People Walk Away From You, Let Them Go.
Your Destiny Is Never Tied To Anyone Who Leaves You. It Doesn't Mean They Are Bad People.
It Just Means That Their Part In Your Story Is Over.. !

Your Destiny Is Never Tied To Anyone Who Leaves You. It Doesn't Mean They Are Bad People.
It Just Means That Their Part In Your Story Is Over.. !